Tänään minua harmittaa, koska..

Tänään minua harmittaa.. Tai no muutaman päivän harmittanut se, kun olen IHAN kokoajan törkeän väsynyt. Tälläinen siivousfriikki ja intoilija ei jaksa enää mitään. Harvase päivä meillä yleensä imuri vinkuu ja liinat, mut nykyää neki vinkuu kerran kaks viikkoon.. Huoh. Sit ottaa päähän tää epäsiisteys..
 
Väsyttää ja ei oo voimia tehdä mitään! Haluisin päästä salille, mut tulee huono olo siellä ja alkaa nukuttamaan.
 
En päässyt mökille siskon kanssa, ku iski flunssa potenssiin tuhat (enkä voi ottaa finrexinii) :sad001 Tämmöstä oloo ei oo ollu sitten yläasteen.
 
Ottaa kupolista kun väsyttää niin ettei jaksa kissaa sanoa. Ja murisen miehelle ihan mitättömistä asioista. Ja nyt vasta menossa rv 6+3.. Mulla on ollut useampana päivänä 37,5 lämpöä/kuumetta. Onko muilla lämmöt myös koholla?
 
Flunssa tuli myös, nenä vuotaa kun oulun koski ja lämpöä. Ääni paksuna ja väsyttää. Ilmakin on kylmä ja tuulinen.
 
Nyt alko harmittaan tuulimunaepäily. Ens maanantaina on uusintaultraus jossa näkee onko tuulimuna vai myöhemmin tapahtunut hedelmöittyminen.
 
Mulla on hermot kireellä ja kaikki ärsyttää.. Ja lisäksi huolettaa esikoisen koulujutut kun on vähän vaikeuksia.. Vaikka ope ei oo huolissaan.. Mutta äiti on :sad001
 
mua harmittaa kun juurikasvu kasvaa ja kasvaa, mutta en uskalla värjätä hiuksia. Oon pitänyt kymmenen vuotta pääni tummana, ja luonnollinen värini ois jotain kullan vaaleaa. Identiteettini on jo muovautunut tummahiuksisuuteen ja musta tuntuu että blondina näyttäisin ihan teiniltä! Ahistaa! En halua mitään värimyrkkyjä sikiölleni, joten oisko kellään ehdottaa mitään luonnon väriä?
 
mua harmittaa kun juurikasvu kasvaa ja kasvaa, mutta en uskalla värjätä hiuksia. Oon pitänyt kymmenen vuotta pääni tummana, ja luonnollinen värini ois jotain kullan vaaleaa. Identiteettini on jo muovautunut tummahiuksisuuteen ja musta tuntuu että blondina näyttäisin ihan teiniltä! Ahistaa! En halua mitään värimyrkkyjä sikiölleni, joten oisko kellään ehdottaa mitään luonnon väriä?

Sama juttu! Mitenhän ne sävyttävät shampoot tai mitä ne on...
Haaveilin toisaalta vaaleista raidoista kesäksi, mutta mutta... Kiva kun häät tulossa niin olis kiva saada hiukset hyvin :D
 
Mä oon ollut värjäämättä 3-vuotta, kun rupesin esikoista odottamaan ja sillä tiellä oon :) Olin ennen iha mielipuolinen värjäämään mustasta blondiksi ja uudestaa. Nykyää elämä helpompaa:grin
 
Koko perhe vatsataudissa. :sad001 edellis yön oksensi pikkunen ja viimeyön mies. Nyt minä ripuloin. Maailman p*kin tauti. Ja kun pieni alkaa toipua niin vanhemmat alottaa. :sad001
 
Mua harmittaa muuten kans asia että en värjänny hiuksia ennen tätä raskautta. Viimeksikin päätin olla värjäämättä raskausaikana. Taidan päättää nyt samoin.
 
Mua harmittaa odottaminen. Ensin pitää odottaa neuvolaan ja sitten ultraan ja sit pitää odottaa että uskaltaa kertoa suvulle jne.. Ja pitää odottaa ennen kuin uskaltaa valmistautua ja ostaa vauvanvaatteita jne :sad001 ja sit tietty harmittaa ettei saa syödä tiettyjä asioita
 
Minua harmittaa se, kun tälläinen ex-kaikkiruokainen ykää lähes kaikelle ruualle, että en tiedä koht mitä söis...
 
Raskausoireet on vähentyneet ja paljon!! Pari viikko sitten oli vielä ihan karmea olo ja nyt vaan pientä ällötystä vaikka näillä viikoilla pitäisi olla paljon enemmän oireita joten varmaankin keskeen mennyt :sad001 en kestä ja np ultraankin pitkä aikaa :/ voi kunpa olisi kaikki hyvin. Rv 8+2
 
Tajusin etten voi jakaa tätä ihanaa ja iloista asiaa oman äitini kanssa lainkaan :sad001
 
Senni_. Älä menetä toivoa :Heartred vaikka se vaikeaa onkin.. Mulla on myös pelko km.. Mutta yritän ajatella positiivisesti
 
Takaisin
Top