Nää on taas niitä kysymyksiä että kertokaa mulle mitä tämä äiti ei ymmärrä... Posti jaetaan näköjään kahdesti päivässä WTF??!! Onko postilla joku sekoilupäivä???
Juu siis mainoksia ekas posti satsis (klo12-13) ja tokas (klo 15) toi kauan odotettu vaatepaketti+lisää mainoksia :D Enpä oo ikinä tälläsee törmänny :DD
no joo,tää ärsytys olis pitäny tulla jo eilen kirjottaas mut en kerinny.
tulin eilen salilta 18.30 ja menin suihkuu.sit kylvetettii tydy ja kylvyn aikana tuli naapurit kylää.
naapurit istu meillä kaheksaa asti ja sit tarjosin tytsylle iltamaidot ja oli hampaiden pesu.
no sit olisin vihdoin halunnu syödä päivän ekan lämpimän ruuan ku mies rupee niuhottaa et sen pitäs päästä suihkuu!!eli sen mielestä sen suihku on tärkeempi ku se et mä saan syödä ees yhen lämpimän ruuan päivän aikana!sit se vielä kehtas urputtaa et kaikki ei pyöri mun navan ympärillä.mut on vissii liikaa vaadittu et sais syödä,ite se syö aina sillon kun mä oon paikalla et se saa syödä rauhassa.vittu mikä sika.mietinkii et onks se aina ollu tollanen vai vasta muuttu tytön jälkee.välillä on kyl semmonen olo et ois parempi olla tytönkaa kahestaa kauheeta,toivottaavasti kadun noita sanoja joskus.
Jäde kyl mustaki välillä tuntuu et vaik joka päivä tuo ukko on tossa niin ite ei saa muutaku äkkiä juosta suihkus sillä välin ku ukko syöttää puuroo pojalle tms... Ehkä on munki aika lähtee vähä tuulettuu viikonloppuna ku on siskon synttärit :)
Meillä täällä pienessä pitäjässä siis posti tulee kerran päivässä ja kaikki mainoksetkin postin mukana... :)
ois kiva tietää että moneltakohan se posti tänään tulee...mun tuurilla kun ollaa menossa postii ni jakaja soittaa meijän oven takaa että olis tuomassa pakettia...
Juu, tuntuu ettei ne miehet aina tajua millasta on olla vauvan kanssa 24/7...ei sitä varmaan kukaan tajua, ennen kuin pääsee kokemaan. Meillä mies on ollut maksimissaan 7 tuntia yksin tytön kanssa. Oli ihan paniikissa tietty. Mä sanoin siihen, että aattele, mä oon joka päivä vähintään 8 tuntia yksin tytön kanssa. Joskus jopa koko viikonlopun tms. Hurjaa! :)
kylläpä taas kaikki menee päin persettä.
meillä on 28pvä aika hoitajalle ja siitä puol tuntia ni lääkärin aika lastenpolilla.olisin perunu sen hoitajan ajan,kun muistin että ollaa käyty tässä kuussa neuvolassa(no ei olla ku viime kuussa).no sit se täti siellä lastenpolilla rupee mulle huutamaa että ne hoitajan ajat on sitä varten jos lääkärin tarvii tietää pituutta ja painoa.sit kysyin siltä et voisko sitä aikaa siirtää vartilla eteepäin ku siin hoitajan luona ei mee ku viis minuuttia ja et tyttö sit kyllästyy oottamaa sitä lääkärin aikaa ja sit se lääkärin aika menee huutamiseks ku se on väsyny,ni siihen se sit sano et "minkää pienenlapsen mittaamisee ei riitä viis minuuttia ja et voitte toki tulla myöhemmin jos ette jaksa oottaa"
ja kävin hakemassa sen päivänvarjon,se on ihan huono ku se varsi on niin pirun pitkä.eikä sitä voi ees kääntää ku sivu suunnassa,täytyy huomenna käydä laittaa se palautuksee.
Jäde: Me vietetään välillä koko päivä sairaalassa, kun juostaan hoitajalta toiselle ja käydään samalla sydän- ja allergialääkärit läpi. Aina jotenkin kummasti siinä sitten on pakko mukautua tilanteeseen. Mut ei se hauskaa ole...
onpa kiva päivä taas tulossa.tytsy nukkuu vaa lyhyitä päikkäreitä.herää aina itkemää.nytkii toin sen sängystä pois ku ei sitä tunnu huvittavan toi nukkuminen ollenkaa.ja silti se on väsyny.ja ei oo ainut.
Ärsyttää toi naapurin mummo... ja sen kaverit... Nukutin poikaa tuos pihalle päikyille niin eikös ne kytänny mun nukuttamista kun kävelin etupihaa ees sun taas.... Eikö oikeesti oo parempaa tekemistä?
sillä on yhtä tylsä elämä ku mullakii.
täällä mikkelis on joku raideliikenne onnettomuus (tilannehuoneen mukaa)mut missää ei kerrota et missä se on käyny ja mikä juna kyseessä.häiritsevää.
mä saatan joskus kytätä ikkunasta jos ulkona on paljon ihmisiä et mitä hittoo ne siel tekee.
juuh joku on jääny junan alle,siitä siis se junaonnettomuus,surullista.
Kuinka voi juoda itsensä niin tiedottomaan tilaan ettei 5 min sänkyyn tulon jälkeen enää havahdu siihen että hakkaan sitä ja käsken kääntyä kyljellensä ettei kuorsaisi...
No eli täällä todella iloinen mamma heränny klo 05.00 ja kaiken kukkuraksi meijän wc pyttyki levis enkä osaa tehä sille mitää, enkä saa myöskään pytyn vesihanaa suljettua vaikka se kuinka lorisee... Äidille ja isällekään en viitti viel soittaa voi että...
Toivottavasti teillä olis parempi viikonlopun alku ku mulla! :)