Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ah, mahtava iltapäivä olikin. Ulkoilua, sitten formuloiden aika-ajot ja sit lätkää, vaiks vituiks mänkin. :D

No nuita formuiloita en kyllä ymmärrä mutta kerkeshän tuota onneksi jonkun verran peliä kattoon vaikka se menikin vähän hänekseen.

Minä oon lapsesta asti seurannu formuloita ja pikkuvelihän on yhden formulasarjan suomen mestari, nii tullu pyörittyä varikoillakin monet kesät. :)

Ainoot urheilut mitä mä tykkään telkkarist kattoa on tractor pulling-kisat, vahvin mies-kisat ja ratsastus. Ja niitki tulee katottua ehkä kerran vuoteen sinä yhtenä päivänä jona sattuu kääntää vahingos sen kanavan päälle mistä niit tulee :rolleyes:

Tua stnan jääkiekko mikä kesti noin myöhään ja ukon oli pakko kattoo se........ No arvatkaa vaan et torkuttiko ja herätti meidät mut ei itteensä... Heräs vasta siihe ku poika rupes huutaa vessas ku tippu potalta ottallensa vessan lattialle.... huoh... Nii ja täälläkin sataa... Eiköhän tää maanantai aamu lähe kohta käyntii... :(

Täällä odottaa tää perus arjen pyöritys. Tiskit, pyykit, roskat ym.ym.
Eilinen äitienpäivä ei mennyt kuten olin kuvitellu. Mun mies ei ollut nähnyt mitään vaivaa koko päivän eteen. Olisin toivonut edes jotain pientä vaivannäköä siihen, että oli ensimmäinen äitienpäiväni. Vaikka en mieheni äiti olekkaan. Pieni extra eilisessä olisi tuonut tähän arkeenkin uutta potkua. Mikä siinä on että ei tule mieleen moinen asia? Tai tulee mieleen mutta mitään ei tapahdu?
Mummit sai väsäämäni jalkahoitopaketit, luulisi miehen jo siitä ymmärtävän kun niitä täällä askartelin muutaman illan, että päivä on minulle tärkeä. Nyt väsyttää ja menkat kiusaa, vain te voitte kuvitella mikä fiilis tässä nyt sitten on.

Josko tää purkautuminen tänne vähän auttais. Mulla on muuten mielestäni aivan ihana aviomies ja huolehtiva, vauvan hoitoon osallistuva mies, mutta tässä muistamisessa on tämmönen pieni klikki. Kyllä hän minua onnitteli, päivä vietettiin vanhempieni luona paremmat vaatteet yllä, joten juhlan tuntua kyllä oli, mutta koin itseni sivurooliin. Enkä minä edes mitään kallista tai erikoista olisi tarvinnut. Olis ny ostanu ees jogurtin, mutta samaa puuroo me vedettiin pojan kans aamulla nassuun, mitä muinakin aamuina.

Ettei taaskaan turhaan nimeni ole känkkis :(

Saa sitä ny purkaa oloaan.. ja oishan se kiva, että tulisi muistetuksi jotenkin äitienpäivänä. Äitihän sinäkin olet! Mä en odottanut mitään lahjoja.. jotain pientä extraa toivoin, niin siksi hämmästyin kovasti kun sain korurasian aamukahvilla käteen. Muistitko sä häntä isänpäivänä? Mä ostin omalle miehelle uuden neuleen silloin, nii ois se ehkä vähä harmittanu, jos mies ois unohtanu.. fiilikset kyl sun puolella, Känkkis.

Isänpäivänä tilasin sen avaimenperän johon kaiverrutin valokuvan ja taakse tekstin, sellaisen mistä täällä foorumilla oli vinkkiä. Askartelin siihen kortin ja tein pienen pienen paketin siitä avaimenperästä. Onhan joo niin, ettei lahjoja anneta sen vuoksi että itse saisi. Mutta me ollaan mieheni kanssa jaettu yhteistä arkea 9 vuotta, että kyllä tässä jo pitäis toinen tuntea sen verran hyvin, etten minä nyt niiiiiin vaatimaton tapaus ole.

Voin kertoa että kerroin mielipahani hänelle eilen. Hakiessaan tupakkia osti mulle samalla suklaalevyn. (kyllä niin ärsyttää vieläkin että kohta peppu repee)

Känkkis fiilikset sun puolella todella.

Täällä ärsyttää, kun lehtipuhallin pöhisee pihalla!! Tässä mietin laitanko pojan ulos nukkumaan. Onko liian kova meteli tuo.. onhan noilla itelläki kuulosuojaimet päässä. ARGH!!

Mul on Känkkis vähä samat fiilikset...
Mulle sanottiin lauantaina et huomenna on sun päivä. Sä saat päättää huomisen tahdin ja me tullaan pojan kans kiltisti peräs... No kuinka kävikään?
Aamulla sain nukkua jopa puol tuntii nii sitte heräsin epämääräseen kolinaan... Kyllä, sain kahvia mitä pyysin..
Oli pojan päikkyaika ja siinä rupesin pakkaan hoitolaukkua valmiiks. Piti lähtee äidilleni niin ukko se makaa jo sängys et mua väsyttää iha hirveesti... -.- sähän nousit mua jopa puol tuntii aikasemmi!
Pienen sanaharkan jälkeen päästii lähtee äidilleni....
Tämän jälkeen kun tulimme kotiin niin menin sänkyyn makaa ja sanoin et voisin ottaa pikku päikyt... Ukko tuli pojan kans sänkyy kans niin voitte vaan kuvitella että sainko nukkua... Otin pojan ja tulin olkkariin niin UKKO RUPES KUORSAAN... Siittähän mä sitte riemastuin... Taas kinattiin ja ukolla pääs sammakko suusta ja suutuin sille....
Si piti lähtee anoppilaan onnitteleen häntä... Onneks anoppi osas piristää ees mun mieltä kun oli ostanu mulle orkidean kauniissa lasipurkissa :)

Mä en käsitä et ukko sai pahan mielen mulle ekana äitienpäivänä.. Olis voinu ajatella mua...?
Hän sai isänpäivänä nukkua pitkään, tein aamupalaa, sai lahjan jne mutta eipäs äitienpäivä ollutkaan niin tärkeä?

no mua nyt ei liiemmin haitannu vaikka ei erityisemmin juhlittukkaan,en oo nimittäin yhtää juhlaihmisiä.ennemmin juhlin muita kun itteeni.

Ai jmlauta ku toi vetun rattori pörrää tos ees taas ku ne lanaa tota tietä tossa... Ne on hieronu ny tota 200m hiekkatietä yli tunnin itkuhälytin murisee kokoajan... sit ne ravaa täs meijän rivitaloo ees sun taas hakees jostai hiekkaa tohon hiekkatielle.. olis voinu keksiä jonku muun paikan hiekkakasalle ku tää meidän pätkä on kuitenki asfalttia.....

Huoh.. tänään on oikeen maanantai pitkästä aikaa...Kaik menee päi honkia ja poika kiukkuaa... si ku ukko tulee töistä nii minä otan auton alle ja lähden subwayhin hakee ittelleni 30 senti kanateriyakin... :cool:

meillä on ollu poikkeuksellisen hyvä päivä:) paitsi äsken ku tytsy oli menossa päikkäreille ni se huuti naama punasena hiukset hiestä märkänä,no sillä oli jano...joi 240 millii maitoo ja sit rauhottu unille,huh helpotusta.

no tänään sitte ärsyttää...ja kovasti ärsyttääkii.
- ei tullu postia,tänäänkää.ootan et se päivänvarjo niihin rattaisii tulis.
- tekis mieli leipoa,en osaa,en sitte niin mitää.
- lähikirjasto viittii aueta vasta 13.00
- koneen näppäimet ei toimi,saa hakata ja ei tuu haluttua kirjainta,hipaset väärää kirjainta ja se sitte toimii,tietenkii toimii ku sitä kirjainta et siinä tarvii.
- pesin pyykkiä ja housun taskuu oli jääny joku paperi,tietenkii just kun tummia vaatteita pesin..
:smiley-angry019

Takaisin