Mul on
Känkkis vähä samat fiilikset...
Mulle sanottiin lauantaina et huomenna on sun päivä. Sä saat päättää huomisen tahdin ja me tullaan pojan kans kiltisti peräs... No kuinka kävikään?
Aamulla sain nukkua jopa puol tuntii nii sitte heräsin epämääräseen kolinaan... Kyllä, sain kahvia mitä pyysin..
Oli pojan päikkyaika ja siinä rupesin pakkaan hoitolaukkua valmiiks. Piti lähtee äidilleni niin ukko se makaa jo sängys et mua väsyttää iha hirveesti...

sähän nousit mua jopa puol tuntii aikasemmi!
Pienen sanaharkan jälkeen päästii lähtee äidilleni....
Tämän jälkeen kun tulimme kotiin niin menin sänkyyn makaa ja sanoin et voisin ottaa pikku päikyt... Ukko tuli pojan kans sänkyy kans niin voitte vaan kuvitella että sainko nukkua... Otin pojan ja tulin olkkariin niin UKKO RUPES KUORSAAN... Siittähän mä sitte riemastuin... Taas kinattiin ja ukolla pääs sammakko suusta ja suutuin sille....
Si piti lähtee anoppilaan onnitteleen häntä... Onneks anoppi osas piristää ees mun mieltä kun oli ostanu mulle orkidean kauniissa lasipurkissa :)
Mä en käsitä et ukko sai pahan mielen mulle ekana äitienpäivänä.. Olis voinu ajatella mua...?
Hän sai isänpäivänä nukkua pitkään, tein aamupalaa, sai lahjan jne mutta eipäs äitienpäivä ollutkaan niin tärkeä?