Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt on sitte huono olo kun join kaks kuppia kahvia:confused:.vettäkii sataa ja tänään ois tytön hammaslääkäri klo 11 ja neuvolalääkäri klo 12,tyhmää,ne on samassa rakennuksessa..mitähän sitä tunniks keksis?kotii olis lyhyt matka mut vajaan tunnin takia,äh,ei kannata.

Meille ku tuli hammaslääkärikutsu pojalle niin siinä luki et ajan kesto 45min eli jos teil on sama sieläpäin niin ethän sä joudu oottamaan kun 15 min :D

ai juma.tuli sitte 133e lasku siitä kierukasta.eräpäiväkii 1.5...kiva tietää et kaikki rahat on taas käytetty ennenkun ne on tullukkaa.ja se saamarin 139e autovakuutuskii on ens kuulle.:smiley-angry019

Pakko tulla tänne heti purkamaan, meiän esikko ei nyt sit saakaaa syksyks päiväkotipaikkaa :smiley-angry016:smiley-angry017 "Kun on niin paljon eskareita ja muita, jotka ne tarvii, et ei jää vapaita paikkoja. Ja eihää tytöt oo ollu jonossa ku viime syksystä. Ja oma perhepäivähoitaja on sitä mieltä et tarvis esikko isomman ryhmän, mut kun kaikki sen käytös ja temput on tavallista nelivuotisuhmaa, eikä oo mitään erityislausontoa... On joo nelivuotisuhmaa, ollu jo kohta vuoden päivät kolmevuotiaalla, mutta se ei vaikuta siihen et mun mielestä esikko nyt vaan tarvii ryhmän jossa on isompia lapsia, jotta leikit rauhottuis ja tulis parempaa vuorovaikutusta. Omal hoitajal leikki menee pelkäks riehumiseks. Ja sit se et jos mä syksynä/tammikuussa lähenki kouluu niin mites Tyyne sitte. Esikon hoitaja sano et sil vapautuu syksyl paikka mut en todellakaa halua samalle hoitajalle molempia. Se tietäis sitä et siel olis sit taas yks pienempi lisää, ja toiseksee se pahentais esikon tilannetta. Esikko kokis et Tyyne vie sen hoitajanki, ja enemmän huomiotahan se joutuski Tyynelle antaa ku Tyyne olisi se pienin. Kylläpä päivä meni pilalle heti aamusta :smiley-angry019

Ärsyttää. Tekis mieli vaan syödä. Siis, mulla on ollut oikein kiva ja hauska päivä, mut perkule ku ärsyttää, ku tekis mieli syödä... söisinkin, jos ei kertyis kiloiksi. Murrrrr.....

mua ärsyttää ku tyttö ei nuku.lenkin aikana nukku puol tuntia,heräs ja torkku loppu matkan,tultii kotio.no sitte äkäili väsymystä.vein sänkyy nukkumaa,nukku tunnin ja taas heräs ja äkäili.nyt se nukkuu sitterissä ja varmaan kohta äkäilee vähän lisää.tänä aamuna yritin melkein 3 tuntia saada sitä nukkumaa,eikä se nukahtanu ku rattaisii puoleks tunniks.ja nyt päivällä yritin saada sitä nukkumaa ni taas meni melkein reilu 2 tuntia.
miksei se nuku?????????????????

Jäde, kuulostaa ihan meidän touhulta tuo teidän nukkuminen. Hirveen kiukkunen on poika kokoajan, mut ei suostu nukahtamaan. Kiukuttelee vaan eikä ei suostu missään olemaan tai rauhottumaan unille. Sit hän nukkuu jonkun alle puol tuntia, että jaksaa taas 2-3 tuntia kiukutella.

Juu,just noin se meilläkii menee.tänään annoin 2 millii panadolia,aattelin et koskee johonkii.no tuloksen oli sitte tunti unia sitterissä.nyt taas väsy ja kiukkunen.taidanpa lähtä taas nukuttamaa tyttöö...huoh.

Mulla on tissitkin ihan tyhjät, kun saan vähän väliä olla tarjoomassa, kun se on ainoa tapa saada poika rauhoittumaan ja nukahtamaan. Tissilläkin poika vaan vääntää ittensä mahalleen ja yrittää vääntyillä karkuun.

mikähän toi mahallee vänkääminen oikeen on ku meilläkii yrittää kokoajan vängätä mahallee...

Samaa tehdään meilläkin, mut sillon yleensä pistän jäbän lattialle vänkäämään. Kyl se sit rauhottuu, ku saa aikansa vängätä. Tai ainakin meillä. On nii paljon virtaa ja maailma kiinnostaa, et pakko saada touhuta.

meillä kun ei tunnu rauhottuvan ees sinne lattialle,ei jaksa ees olla mahallaa mut silti on pakko olla.nyt se onneks hyyty sitterii.

Mäkin laitan sit lattialle, jos ei sylissä olo ja tissi kiinnosta, mut sit lattiallakaan olo ei kiinnosta vaan tulee itku. Aikansa poika sit rimpuilee ja menee ees taas kunnes simahtaa lopulta.

argh,meillä olis tänään fyska keskussairaalalla.loukkaantuukohan se täti jos sanon et me ei enää jatkossa tulla...

Pistin pesutablettia tiskikoneeseen, nousin ja löin pääni mikron oveen jonka olin näköjää jättäny auki ku lämmitin pojalle maitua.. hieno aamun avaus!

Takaisin