Joo, mäki vetäsin eilen puolikkaan paketin aino jäätelöö ja päälle pari munkkia... Mut ihan hyvällä omallatunnolla. :) ei kannata huolia nni. Kyl ne kilot häviää varmasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei vaan harmita vaan suututtaa!! Tulin vanhempien luo syömään vappuruokaa, ja ajattelin huomenna aamulla ajella kotiin. Noh, ku ovesta tulin sisään niin huomasin että isäni on aivan päissään, ja olin sanonu äitillekin että en tule jos täällä juodaan. Oon nimittäin niin kyllästyny kattoon päissään olevia ihmisiä, miehiä varsinkin.. Noh tuossa äsken isäni laitto perunoita kiehumaan, ja kysy että laitetaanko kaikille kaksi, ja vastasin että laita mulle kolme. No se tokas että kyllähän tommoselle pullerolle maistuu. En saanu sanottua mitään ja aloin vain itkemään ja lähdin ulos koiran kanssa. Enpä muuten jää syömään tänne vaan lähden kotiin viettämään vappua yksin nukkuen.
Hyvin meni :) ja kiitos!Kuin sulla vappu meni sitten loppujen lopuksi? ja hyvää nimipäivää