Mh- nyt tuli mulle kirje, tiistaina aika :)
Mulle se just soitti :D Tiistaina samoten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mh- nyt tuli mulle kirje, tiistaina aika :)
Mullakin toi sokerihomma on karannut käsistä täysin! Ärsyttää ja harmittaa. Tuntuu, ettei mikään muu maistu miltään kuin joku tosi sokerinen tai tosi suolainen. Radia ei ole minulla enkä kyllä omien kokemuksien perusteella allekirjoita tota vauvan kasvattamista omalla sokerin syömisellä ILMAN häiriöitä sokeriaineenvaihdunnassa ts. ilman radia. Enemmän tää sokeripakko vaikuttaa negatiivisesti omaan oloon. Koko ajan joku pöhötys.Mulla menee ihan yli sokerinsyönnin kanssa nykyään! En nyt ihan joka päivä syö ja joskus selviän pienillä määrillä mut esim. tänään on taas päivä kun lounaan jälkeen tullu vedettyä järkyttävät määrät herkkuja! Puhutaan siis valehtelematta reilusti yli 1000 kcal:sta makeaa ellei lähempänä jo 2000.. Kun itse leivon, en koskaan käytä tavallista sokeria vaan yleensä makeutan stevialla, taateleilla, banaanilla ja tarvittaessa kookossokerilla mut sit sorrun joku päivä aina kaupassa ja tuon kotiin kasat ihan peruskarkkia ja sit vetelen niitä. Mietin vaan, että kuinka paljon hallaa teen tolle pienelle, kun se joutuu mun ohella elämään sokerilla nykyään. Oma paino ei oo noussu n. 11kg enempää nyt ja pienikin kasvaa sf-mitan mukaan keskikäyrällä (neuvola viimeks tänään) ja viikkoja nyt 37+1 mut silti..? Ja sit kun asia ahdistaa niin tulee vedettyä vaan enemmän kun jos hyvällä omallatunnolla vois vedellä jonkin verran.
Mulla ongelma noiden sakerien kanssa on se, että syön niitä aina liikaa. Tosin nyt ihan viime aikoina ei ole suklaa maistunjt yhtä hyvin kuin yleensä. Mulle on painoa tullut noin neljä kiloa. Tosin lähtöpaino olikin melkoisen korkea, että hyvä vaan kun ei ole tullut enempää. Lääkäri vaan sanoi jotenkin hassusti tiistaina painon noususta. Tuli olo, että hänen mielestään sen olisi pitänyt nousta enemmän.
Sitten noihin vakuutuksiin... Meillä on kaikki vakuutukset pohjolassa eikä ole niiden kanssa ollut koskaan mitään ongelmia. Voiko olla jotenkin konttorista kiinni? Me kun ollaan pienen haarakonttorin asiakkaita. Itse kävin juuri vakuutusneuvojan luona ottamassa autolle ja vauvalle vakuutukset ja kaikki meni oikein hyvin. Kun pääsin kotii niin terveysselvitys odotti verkkopankissa ja vakuutukset on voimassa. Kummallista kyllä, että ovat noin pahasti sotkeneet asiat...
Mihin aikaan menet, satutaankohan samaan aikaan sinne? :DMulle se just soitti :D Tiistaina samoten.
Nonnii, mulla tuntia aikasemmin :DJos nyt en ihan väärin muista äkkiseltään niin klo. 14.00 on aika sinne.