Tänään ajattelin tehdä...

No voi lempo tuota Maatusen kissaa. Monestahan ne selviää. Meilläkin on vanha herra tullut ammutuksikin, mutta yhä vaan porskuttaa. Ei kylläkään ole enää ns. hiirikissa vaan ihan sohvakolli. Toivottavasti killi saadaan vielä kuntoon!

Voi pientä kissa rukkaa, täältä tassujen täydeltä tsemppiä <3!!

Minä ihmettelin, että miten on tämmönen pöhnä olo, niin verenpaineet 150/98. Pissatikussa ei proteiinia. Menisköhän tämä huomiseen neuvola-aikaan, vai pitäiskö synnärille soittaa? 39+2 ja verenpainelääkkeet käytössä niin ihmetyttää.

Sussu, aika hurjalta kuulostaa paineet! Varsinkin, jos lääkitys on päällä. Soita ihmeessä synnärille, ei siinä ainakaan mitään menetä.

Ja kissa tuli vielä kotiin <3 Raasulla oli molemmat luut komeasti poikki, toinen nivelen yläpuolelta ihan sirpaleina :( ja puremahaavat meni luuhun asti... nyt on tikattu ja kinttu paketissa. Luutuu miten luutuu, ei tuosta ihan kunnon jalkaa enää saa, mutta pitäisi pärjätä ellei tulehdu. Jos tulehtuu, niin sitten on edessä amputaatio... Pari viikkoa katsellaan ja sitten ollaan taas vähän viisaampia. Mutta sydän keveni kun on vielä toivoa <3

Hyvä että kissa pääsi hoitoon ja että toivoa vielä on! Eläimet onneksi pärjäävät yllättävän hyvin kolmella raajallakin. Toivottavasti luutuu hyvin!

Mun pitäis päättää kastroinko koiraherran vai en, sillä on keväisin eturauhasongelmia kun tytöt tuoksuu. Tuntuu hiukan turhalta operaatiolta kun koira täytti juuri 9v ja periaatteessa riittäisi hormonipiikki pyllyyn krt/kevät. Pelkään että siitä tulisi laiska ja lihava kastroinnin myötä, nyt on reipas ja tosi nuorekas.

Jospa se killi siitä tokenee, ettei tartte amputoida. Meilläkin tuolla kollilla meni luita poikki jalasta kun joku idiootti ampui sitä. Eihän se siinä mielin ehjä kinttu enää ole, mutta luutui kuitenkin eikä kissaa itteään vaivaa muulloin ku pakkasilla ja kun säät oikein kovasti vaihtelee. Sillon linkuttaa välillä ja on vähän herkillä, muuten on tuommonen lupsakka sohvaperuna joka edelleen kulkee päivittäin ulkona. Tytöt (kissat) antaa sille välillä hiiren leikittäväksi js syötäväksi, iteksiään tuo ei mun mielestä enää pyydystä.

Kävin päivystyksessä. Lääkäri ois ottanut käynnistykseen, mutta pääsin onneksi vielä kotiin. Oli alkanut pehmenemään ja lyhenemään kohdunkaulan. Tiistaina sitte vissiin viimeistään. Hyi kun mää pelästyin, kun en odottanut ollenkaan käynnistyspuheita! Mutta paineet koholla, niin lisätään vielä lääkitystä. Vauva onneksi voi hyvin, painoarvio 3,3kg.

Sussu, hyvä että vauva voi hyvin ja pääsitte vielä kotiin :) jospa se vauva sieltä vielä päättäis tulla ennen tiistaita omia aikojaan!

Onneks takana tällainen pätkäviikko niin taas on yksi viikko selvitetty. :-) tämä meni nopeasti. Tänään pitäisi varailla renkaanvaihtoa, suunnitella viikonlopun ruuat ja käydä anopin kanssa vähän asioilla kun pyysi. Olisi myös ihanaa tehdää illalla pitkä kävelylenkki, vaan mitenköhän onnistuu kun nyt jo olen hereillä...? Huomenna illalla syömään tosi pitkästä aikaa kavereiden kanssa...taitaa olla ainoa kerta tosi pitkään aikaan tulevaisuuteenkin.... Nyt alkaa jo tuntua että olis kiva synnyttää, vaikka vasta rv 38 alkoi.
Mä näin sellasta unta muuten just että meillä oli mammatapaaminen. :-) se oli ihan sekoa, koska nyt en muista kenenkään kasvoja kun ne oli unessa jotenki häivytetty. Tapaaminnen oli Tampereella ja mä lähdin täältä ajamaan ja otin kyytiin ihmisiä ja kaukaloita. Ainoa vaan, että mulla oli vissiin joku superauto, koska kiersin hakemassa ainakin neljä mammaa ja vauvaa...
Että tällasia juttuja vähillä unilla...:-) mut ei hei huono idea tulevaisuudessa...

Fashionhunny, ihana uni :D ei muuta kun aletaan suunnittelemaan kun on saatu pikkuiset maailmaan! ;)

Tänään mä lähden ystävän kanssa kahvittelemaan ja vähän kaupoille :) jos vaikka onnistuis olemaan ajattelematta synnytystä ees hetken :D

Tänään lähden vanhempien luokse toiseen kaupunkiin useammaksi päiväksi. Mies jää kotiin, joten yksin pitäisi ajaa parin tunnin matka meidän "uudella" autolla. Taidan pitää tauon matkalla ettei paikat jäykisty. Normaalisti pohottaisin koko matkan yhteen putkeen kun on niin tylsä tie.

Tylsistyä? On tää kyllä jokseenkin tylsää... ballonki asennettu heti aamusta ja nyt hengailen ja yritän saada ajan kulumaan. Ei viiti jotenkin levittää kamojakaan kun pitäs liikkua ja sit joutuu varkaiden varalta kuitenkin lätkimään kaikki aina takas kaappiin.. Että näin täällä :)

Minä ravasin sen halvatun ballongin kanssa sairaalan portaissa pohkeet krampissa. Tsempit sinne, toivottavasti ei tarvi kauaa kärvistellä.

Mä oon kyl tänää kävelly, ja kello vasta kaksi.. Huoh.
Kaks kertaa käyny kaupoilla, ja sit nyt miehen työpaikalla. Käytiin yhdessä syömässä ja sit kävin just täällä saunassa. Aah.
Jos ei illalla tunnu missään ni ihmettelen..

Mää tässä pakkaan kans kamoja ja kolmen jälkeen laitokselle. Alapaineet edelleen niin korkealla, että terkkari soitti synnärille kun olin peruskäynnillä. Koira on ihan levoton. Eilisestä lähtien vaan ulissu pikku mäyrä parka :D mua jännittää!

Sussu, toivottavasti kaikki on hyvin! Voi pientä mäyrää, hää on nyt ihan ihmeissään et mikä tota mammaa ressaa :D meilläkin koirat ihmettelee monesti mun epäloogista ja epätavallista käytöstä. Toiset ovat ihan huolissaan, etenkin kun puhisen tuskissani supistusten tullessa. Tsemppiä kuitenkin synnärille!

Takaisin