Tänään ajattelin tehdä...

Aamu aloitettu taas yökkimällä.. en tajua. Mut siitä toivuttua ajattelin näköjään sopia autokaupat kun omakin tuli myytyä :) Ihanaa, ei tartte enää miettiä sitä. Mitähän ilkeyttä sitä loppupäivälle keksisi...

Oliskin ollut... on käyty reippaammalla kävelyllä ja saunottu ja yritin vielä epätoivoisesti ottaa jääkylmää ja kuumaa suihkua. Mutta ei, täällä vaan työnnellään peppua eteen päin sen sijaan että otettas liikkeitä maapalloa kohti :)

Eilen vuokrasin tens laitteen, ja nyt kangaskauppaan ostaan sänkyyn suojalakanoita. Elämä: tämä on pikku vinkki, että voipi tulla hän sitten kun vain passaa :D

Mä kävin lidlistä ostaa sen tenssin ja hyvä on ;) pitikin ostaa eurokankaasta sitä suojalakanaa :)

Tänään menen kyllä uimaan. Ainoa elementti missä jäätävä iskiaskipu joka viikko sitten siunautui loppuraskauden riesaksi ei tunnu. Niinkuin joku jossain muussa ketjussa kirjoittikin, niin alkaa olla jo sellainen "eniten v****aa kaikki" mielentila, ja tuntuu että liikunta jossain muodossa on siihen ainoa lääke. Ja iltapäivällä kampaajalle....

Takana iso pala suklaakakkua hyvän ystävän kanssa. Nyt perinatologille ja sit kävelylle aurinkoon. Ja Balmuirin ystikseen. :-) beibi rämpyttelee kylkiluita välillä...not nice.

Tänään aion ylittää itseni laittamalla tiskit ja pyykit :D saatan jopa imuroida, jos selkä kestäis sen verran. Jos ei pysty niin mies saa hoitaa sen illalla :p
Muuten tää päivä menee parin verkkoluennon ja fazerin sinisen merkeissä. Katotaan paljon jää päähän näillä unilla...
Ja lupasin mä lähteä yhdellä ystävällä käymään kahvilla! Tästähän tuleekin ihan aktiivinen päivä

Mä kävin Jyskissä, ku ostin sieltä 70x100 kokosen (eli vähä pienemmän) peiton, mut enpä sillon tajunnu ostaa pussilakanoita siihen, ja tuntuu olevan yks harvoista paikoista mistä saa ni pieniä. Kivempi vauvanki nukkua ku ei o jättipeitto :)
Ja äsken sit pesin ne lakanat. Mitähän muuta sitä keksis. Vähä on flunssainen olo ni ei kauheesti viitsi/jaksa..

Huhhuh eilen oltiin Ikeassa ja tänään kävästiin siellä kans. Nyt oon kyllä ihan loppu! :D

Jäi eiliseltä luennot kesken, joten jospa niitä saisi kuunneltua tänään... ja saa nähä kuinka kauas pitää lähteä kattia viemään operoitavaksi :( raasulla on jalka sökö kun joku elukka on purrut ulkona. Taitaa mennä leikkaukseen, ja se tulee sitte helvetin kalliiks... siinä tais mennä meidän uus terassi. Ihan sama kunhan kisu tulee kuntoon. Ja neuvolaanki pitäs ehtiä raahautua.

Upea auringon paiste! Nää lähtis kohta naamiaiskauppaan, kun tajusin että esikoisen ja keskimmäisen vappujutut pitää laittaa valmiiksi, mikäli olen varattu ajankohtana. :-) sit mennään lounastamaan ja ulkoilemaan. Siinäpä se!

Mä teen pientä kuolemaa täällä henkisesti ja fyysisesti. Ei tästä päivästä tuu yhtää mitää. Näyttää pahasti siltä, että meiän kisu ei ehkä selviä. Ja mies vielä töissä. Mä hajoon. Ihan ku täs ei ois ollu tarpeeks kaikkee sontaa. Itken ja oksennan. Aivan kauhee olo. Miten helvetissä selviin johonki neuvolaan.

Neuvolaan raahauduttu... lillukka, joku elukka purru kissaa jalkaan tosi pahasti ja siinä on ilmeisesti pahat hermovauriot sen lisäks et on poikki. Vien vielä jatkotutkimuksiin mut ei hyvältä näytä. Katotaan ku selvii lisää

Mä sain lähetteen synnärille neuvotteluun hengitysongelmien takia. Pyydän siis ettå saisin sovittua esim. lasketun ajan käynnistykselle,ettei tarvii pahimmillaan vielä 4,5vko olla tekemättä mitään paitsi yrittää hengittää. Muuten menis ok,mutta kun tulee pahempia hengen ahdistuksia niin en suostu sitä kestämään yliajalle asti jos vaan saan mahdollisuuden lääkäreiltä. Käynnistäminen on kuitenkin tuttua sisukset repivine kipuneen,mutta otan sen mielelläni kunhan sais taas vaan ilmaa kunnolla. Edellisessä raskaudessa oli niitä ongelmia vähän pahemman masennuksen kanssa,ja nyt meinaa olla taas orastavaa ongelmaa senkin kanssa kun koko ajan on niin paha olla. Neuvolassa ovat kuitenkin ihania ja heti sain ajan varattua psyk.terveydenhoitajalle heidän tarjoamanaan,itse kyn ajattelin ettei sille olisi tarvetta. Mutta siis pointtina oli,että kannattaa pyytää edes sitä lähetettä,että pääsis juttelemaan eteenpäin. Itse yritän hokea itselleni että kaikkea ei ole pakko kestää,vaan pyydän apua nyt kun tuntuu että sitä tarvitsen.

Täällä ei tunnu apua saavan, ellei oo pää kainalossa ja henki vaarassa. Nyt supistukset on jatkunu koko päivän, jospa ens yönä alkas oikeesti tapahtuu. Aina saa haaveilla :D

Joo ja katsotaan mitä synnyrillä mullekin sanovat,mutta nyt sai edes toivoa tiistaihin asti, että saattaisin saada apua tämän hengittämisen suhteen. Täytyy vaan yrittää pitää kaikki muumit laaksossa,kun kyllähän järki sanoo ettei matka ole enää pitkä

Takaisin