Tänään ajattelin tehdä...

Minä makaan nyt osastolla käyrässä, ja odotan käynnistyslääkkeitä. Supistelee jonkun verran jo itsekseen tässä. Ja jänskättää vieläki :D

Tänään takana jo kauppareissu ja saippuakuplien puhaltelua auringonpaisteessa. Nyt kampaajalle ja illalla dinnerille. Älä nyt synny, kun mulla vähän ohjelmaa...:-)

Tänään ohjelmassa hieman harrastustoimintaa esikoisen uinnin merkeissä, sitten yksi hylly seinälle pikkunappulan huoneeseen ja rintapumpun ja pullojen sterilointi. Siihen liittyen, muistaako kukaan kuinka kauan piti keittää jos steriloi hyvin perinteiseen malliin kattilassa? Haluan sellaisen mikrosteriloijan mutta en ole ehtinyt vielä hankkimaan...

Pitkän käyttämättömyyden jälkeen oon steriloinu 5min. Mutta esim. Maidonkerääjät jotka jatkuvassa käytössä käy jonkun hetken kattilassa kääntymässä. osastolla sanottiin, että rintapumpun päivittäiseen sterilointiin riittää vedenkeittimellä keitetty vesi jolla huuhdellaan osat, esim laitetaan osat lautaseen ja kaadetaan kuuma vesi päälle. Kuulosti vähän oudolta, mutta on tää maailma muuttunu muutenki tässä vuosien varrella.

Tänään löysin vihdoin kankaan äitiyspakkauksen päällystämiseen. Halvalla Ikeasta, sen enempää miettimättä, sointuu meidän päiväpeiton kanssa. Onhan tätäkin asiaa jo vatvottu tarpeeksi :D Nyt pitäisi vielä skarpata ja ommella... en ole ommelut mitään... hmm... kahdeksaan vuoteen :p

Tänään vaatteiden silitystä, ulkoilua ja nukkumista, kun jotenki yöt on hormonien takia niin rikkonaisia. :-/

Otan osaa. Tein samoilla silmillä veroilmoituksen ja soittelin verohallintoon. Pakko hoitaa beben alta asiat kuntoon. Nyt on kyllä pakko hiukka nukkua...

Virkata vauvan torkkupeiton loppuun ja olla vaan. Jotenkin vetämätön olo kun odottelee josko alkais supistamaan tai tulis ees jotain oireita.

Ei se kuulkaa ollut kiva nauttia noin 7 tuntia putkeen minuutin väleinkään tulevista kovista suppareista.. tai ehkä pikamatkat ei oo mua varten :D
Tänään kotiudutaan ja pääsee koiruus ihmettelemään vauvaa.

Takaisin