Mä sain lähetteen synnärille neuvotteluun hengitysongelmien takia. Pyydän siis ettå saisin sovittua esim. lasketun ajan käynnistykselle,ettei tarvii pahimmillaan vielä 4,5vko olla tekemättä mitään paitsi yrittää hengittää. Muuten menis ok,mutta kun tulee pahempia hengen ahdistuksia niin en suostu sitä kestämään yliajalle asti jos vaan saan mahdollisuuden lääkäreiltä. Käynnistäminen on kuitenkin tuttua sisukset repivine kipuneen,mutta otan sen mielelläni kunhan sais taas vaan ilmaa kunnolla. Edellisessä raskaudessa oli niitä ongelmia vähän pahemman masennuksen kanssa,ja nyt meinaa olla taas orastavaa ongelmaa senkin kanssa kun koko ajan on niin paha olla. Neuvolassa ovat kuitenkin ihania ja heti sain ajan varattua psyk.terveydenhoitajalle heidän tarjoamanaan,itse kyn ajattelin ettei sille olisi tarvetta. Mutta siis pointtina oli,että kannattaa pyytää edes sitä lähetettä,että pääsis juttelemaan eteenpäin. Itse yritän hokea itselleni että kaikkea ei ole pakko kestää,vaan pyydän apua nyt kun tuntuu että sitä tarvitsen.