Tänään ajattelin tehdä...

Tänään tulee anoppi ja hänen miesystävänsä käymän. Harmi kun ei ole vielä pieni syntynyt. Tulevat aika kaukaa. Muuten aattelin löhötä vaan koko päivän. Vaikkakin tuo löhöäminen on saanut supistukset häviämään lähes olemattomiin. Enää en jaksa kuitenkaan kokoajan odottaa milloin syntyy. Tulee kun tulee. :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Meillä on kaks rotikkaa jota ulkoiluttaa täälläkään enään jaksa odotella...alkaa jo usko loppua ! Yhdellä tutulla jo 15 pv yli.....

Hui, mä niin toivon että ei niin paljoa mene yli lasketun. :/

Mä oon siivoillu vähä keittiötä, silittäny yhdet verhot (vierashuoneeseen pimennysverhot), laittanu eteiseen peilit kiinni.. Kohta pitäs nähdä yks kaveri.
Mies leikkii satelliittiantennilla, yrittää kai saada jotain näkymään..

Kaikkea sitä ite yrittääki keksiä tekemistä, paljo sellasia juttuja mitä ois voinu tehdä jo aikaa sit.. Jotenki nyt vaan sit innostuu tekemään. Ehkä aikaa on liikaa? :)

Ihanan rauhallinen hetki! Nukahdin tytön kanssa hetkeksi ja pullataikina oli kuulkaan aika todella kohonnut silläaikaa! :-) Tyttö jatkaa vielä, mutta minä laittelin uuniin ekan satsin mustikkavanilijakreemitäytepullia (pitkä sana), jotka sovelsin omasta päästäni. Keittiön mattokin on pesty, kun neiti heitti mukillisen maitoa siihen. :-) Nyt rauhallista bloggailua, ja pullavahdintaa. Ihana hiljaisuus!

Mä sain ison ison jätti suklaamunan. Mussunmussun hyvitä maistuu :)

Tänään ohjelmassa aamupumppi ja sauna. Sitten ajattelin käväistä nopeasti kaupassa ja tulla kotiin tekemään suklaakakkua huomiselle pääsiäisaterialle. Glorian ruoka&viini - lehdessä oli ihanalta kuulostava ohje. Jospa sit illalla kävelemään vielä niin saisi saman jomotuksen aikaan kun eilen.

Täälläkin aamu alkoi "pettymyksellä" kun lähtöä ei vieläkään. Eikä enää ees niitä oireita... Tää vave syntyy varmaan vasta vappuna... Terveisin Turhautunut 38+5

Mä lähden nyt vähän muuntautumaan, kaveri laittaa letit päähän :) niillä sit pitäs mennä pari kuukautta.
Muuten vaan oleskelua..

Tänään pitäis sinkoilla sinne ja tänne, mutta saa nähdä mitä päivästä tulee, kun alkoi jomotukset.
Tänään ei kyl tarttis tyypin alkaa puskea itseään maailmaan. :grin
Jos alottais koirien aamu-ulkoilulla..

Täällä lähetään käymään autokaupoilla, siivotaan koirankarvat ja vaihetaan renkaat omaan autoon ja käydään varmaan pesemässä oma ja laina-auto. Lisäksi suunnitelmissa uus kahvinkeitin ja illalla leffaan FF7 :) Eri asia miten ehitään kaikki kun tuli sit nukuttua 00-9:30 yhdellä pissakäynnillä, siis whaat?? Tais olla vähän velkoja makseltavana..

Tääläkään ei edelleenkään ole tullu lähtöä. Kuitenkin mennään jo 40+2. Mietin vaan kun alkuperäinen laskettu oli 7.4 että josko se olisikin ollut enemmän oikea? :D

Hope so! Sitä yritetään olla odottamatta. :)

Tylsistyä. Ei vaan nyt ois energiaa, mutta ei oo mitään hommia tekemättä. Marjapensaatkin tuli vihdoin siistittyä ja piha uudelleen haravoitua. Pitäis keksiä jotain tekemistä ettei mee hermot siskon kaa. Sisko ja sen mies tuli pääsiäiseksi meille, ja alkaa pinna mennä kun toinen kyselee et supistaako ja eiköhän se nyt synny ym. Miten hitossa se muka tietää millon mä synnytän, kun mua ei ees supista tai oo muitakaan oireita. Menee vaan yksinkertaisesti hermo kun koko ajan kysellään et joko lähetään synnärille ym.

Takaisin