Tänään ajattelin tehdä...

Jokseeenki oon ollut niin huono lähtee nyt minneen, ja hulluille päville ei kyllä ees innostais mennä.
En tarvii oikeesti mitään, ja kaikki on valmiina. :)

Jätänkin huomiseen itiksessä käynnin niin saa huomiseenkin vähän sisältöä.

Nyt on liki kaikki tehty mitä suunnittelinkin.
No pyykkiksessä saa vielä ravailla hakemassa kuivaa pyykkiä kuivurista, jokseenki paljo mukavempaa pestä lakanat siellä ko saa kuivausrumpuun ja elikoitten karvat kunnolla pois.
Kohta mies tuleeki jo kotia, ja totain ruokaa naamariin. Sit aku pisteitten käsittelyt..

Oon niin levoton, ja en osaa oikeen rentoutuun.
Mieli on kiree ko mikäkin.. Voihan...
Poika oli eilen kysynyt mieheltä uimahallissa, et onkohan äiti vihanen ko ollaan oltu näin kauan uimassa.. Voi pientä raukkaa ko on joutunut kanssa kärsiin äitin kiukuttelujen takia... :/

Huomenna spessu aikaa miehen kans kahestaa, toivottavast ei mee taas pelkäks tappeluks mun puolelta.. Arg.. jotenkin se suppari vuorokaus muutti liikaa mun hormooni tasapainoo, ja heitti mielialat tosi maahan.. Toivon niin et tulis vaan jo synnytys!!!
 
Mun piti kirjoittaa sitä hiton esseetä ja siivota, mutta ei tästä meinaa mitään tulla. oon aivan poikki viime yön supistusten jäljiltä ja edelleen noita vaan tulee kivoina aaltoina.. nyt ei sentään tarvi ulista kivusta kaksin kerroin :D
Sitä esseetä on kyllä pakko tehdä, kun pe pitää jo palauttaa... kiva yrittää saada ajatuksia kasaan, kun ainoa mitä pyörii päässä on synnytys ja se hiton kalkkeutunut istukka...
 
Mulla taas menee vaan löhöilyksi.. No sain sentään pyykit ja tiskit siivottua. Tahtoo kyllä aika käydä pitkäksi, syntyisipä tuo pikkuinen mahd. pian!
Tosin koska olen pessimisti ja oon varma että menee reilusti yliajalle, niin otinpa sitten pakkasesta tänään sellaisen ystävyyskakun taikinajuuren tekeytymään, kun se on siellä pakkasessa ollut jo melkoisen pitkään. Siskoltani sain sen aikoinaan, siinä vaan pitää sen taikinajuuren tekeytyä reilu viikko ennen kuin siitä voi itse kakun leipoa! Niin mistä vetoa että nyt kun otin sen taikinajuuren pois pakkasesta, niin pikkuinen päättää tässä 10 päivän sisällä syntyä niin että kakku jää tekemättä..... :wink
 
Täällä kotiuduttu kaupungilta. Kävin töissä hyväksymässä parit vikat laskut ja nappaamassa luettavaa. Kosmetologi ja Ekbergin treffit Napoleonleivoksen kanssa. :-) ja kävin siellä hullareillakin. Löytyi lastenkenkiä ja itselle sukkia. Kysymys: miksi tyttöjen gorekenkiä on vain räikeän pinkkejä??? Not sou nice. No ne on kuitenki konepestäviä joten superkätsyjä!
 
Mää kävin ultrassa ja sitte kaverin luona istuin kahvilla. Nyt käytiin kattomassa yhtä asuntoa, mutta eipä se taida olla meille. Oli niin monta porrasta sisällä. Mun mieheltä puuttuu toinen jalka niin ei oo kovin turvallista. Monesti pomppii yhdellä jalalla jos ei oo laittanut proteesia. Sanoin että vauvan kans ei sitte pompita :D
 
Pääsin viimein koluamaan hullut päivät ja laiskuus tuntuu nyt sit siinä, etten saanut kaikkea mitä piti kun oli jo loppu :/. No sen päälle ruokaostoksille - luojalle kiitos että kaupoissa on paikkoja mihin istahtaa välillä... lihatiskillä alkoi supistelut ja meinas toivo mennä että niinkö jää ostokset tekemättä. Mutta ehei, tää mamma sai kuin saikin ostettua takapaksin täyteen :D Miehelle taas muistutus ettei mua kannattais ikinä päästää yksin kauppaan... Äsken vetäsin kulhollisen mustikoita kitusiin, nam kyllä oli hyvvää!
 
Mä tykkään näistä kaikista kun musta on kivaa lukea meidän kaikkien arkea! It's the best. Monesti ihmiset haikailee kaikkea tajuamatta että elämä on tässä ja nyt ja arki on parasta! Tää on tätä raskausajan herkistelyä. Mun mies sanookin että ei oo mitään niin sekaista kun raskaana olevan naisen pää. :-)
 
Tämä päivä alkoi skonssien paistamisella. Otin esikoisen kotipäivälle ja luvassa on parturi, pitsaa ja Tuhkimo-leffa. :Heartred ihana aurinko muuten ainakin täälläpäin maailmaa!!!
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon silittäny yhden satsin taas vauvan tekstiilejä, pessyt yhden koneellisen pyykkiä ja toinen pyörii jo.
Kattelen tässä alligaattorien metsästäjiä :) ja mietin mitä sitä tekis tänään ku tosiaan näyttää kauniilta aurinkoiselta päivältä.
Jos kävis terveyskeskuksessa mittaamassa verenpaineen, kävelis vaikka takasin vähän pidemmän kautta rauhallisesti.
 
Ja esseen pakerrusta edelleen... se supparivrk vei mehut aika hyvin, oon ihan poikki. Miten ihmeessä saan huomiseks mitään älyllistä kasaan :D jos iltapäivästä kävis kaverin kans kahvilla :)
 
Suunta tänään neuvolaan, auton vienti huoltoon ja kaffet vanhemmilla. Päätettiin eilen miehen kanssa että tänään illalla köllitään sohvalla ja herkutellaan. Koko viikon ollu kaikkea ja keritty vaan illalla näkemään just ennen nukkumaan menoa. Koko aamun tullu epäsäännöllisiä pieniä suppareita ja pientä menkkajomoa ja tuntemuksia lantiossa/lonkissa. Ihana ilma olis, mutta tänään en tee mitään extraa:smug:
 
Mä kotiuduin Galna Dagareilta - jälleen :-). Lenkkaria ja shampoota tarttui mukaan tällä kertaa. Nyt ei tartte mennä sinne ennen sunnuntaita!

Tänään vielä ohjelmassa vauvatavaroiden järjestelyä ja lounasta ystävän kanssa. Illalla vielä matkarattaiden nouto (kuittikin löytyi) ja pinniksen kasailua yms.
 
Serkkuni kävi eilen meillä kylässä kahden lapsensa kanssa, tytär on 3 v ja kummipoikani on 8 kk. Vierailun jälkeen olin aivan poikki ja väsyttää vieläkin. Kyllä pienillä lapsilla riittää energiaa, alkoi jo hirvittämään, että miten tätä lapsiperheen arkea sitten jaksaa! :confused:

Tänään olen ottanut rennosti ja tilaillut imetysvaatteita netistä. Yhtäkkiä on iskenyt kauhea shoppailuhimo! Nyt ajattelin käydä kaupungilla, ehkä piipahdan hulluilla päivilläkin. Eniten kyllä houkuttelee käydä leivoksella jossakin kahvilassa. :p
 
Mä en jaksa enää mitään. Taidan mennä päikkäreille. :) sit lähtisin päikkäreitten jälkeen mielellään synnyttää :D

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Toi leivos on aina hyvä vaihtoehto!!! Mä istun täällä parturissa oottelemassa poitsua. Rupes väsyttään. Nukahdankohan sinne leffaan? ;-) me syötiin eilen illalla kynttiläillallinen lasten mentyä nukkumaan. Musta tuntuu että se pihvi väsyttää vieläkin. :-)
 
Tänään ajattelin uskaltautua lähteä ajamaan vanhempien luo käymään. Matkaa on kyllä 70km ja raskausviikkoja 38+4, mutta oon varma, että tää poitsu on päättäny tulla reippaalla yliajalla ihan vaan äidin kiusaks, joten toivotaan ettei nyt alkaisi ainakaan matkalla punkemaan ulos :happy:
 
Flunssa jatkuu, pää ihan turvoksissa o_O tänään en tee mitään :)
 
Selvisin hengissä hulluilta päiviltä. Minä tyhmä kannoin kauheen painavat kassit mukanani sieltä, saa nähdä kostautuuko myöhemmin illalla. Nyt päikkärit, sit pitäis vielä ulkoiluttaa koira ennen työväenopiston kurssia. Taidan illalla olla aika död... (hyvä että ostin myös herkkuja piristämään :wink )
 
Takaisin
Top