Tänään ajattelin tehdä...

Ajattelin tässä lähteä koirien kanssa ulkoilemaan, taivaalta tulee valkoisia rättejä. Vai harsoja?
 
Liian laiska lähtemään hulluille päiville, olishan sinne huima 30min ratikkamatka :wink Huomenna ajattelin mennä, tänään pitäisi kotoilla ja järjestellä vauvaa varten
 
Mäki tässä istun bussissa kohti Itiksen Hulluja päiviä.. Inhoan niitä, mut aattelin kans käydä hakeen yökkärin/pari (5.90€) ja tigin pesuaineet.
On kyl joo ihana ilma, mihin se kevät meni piiloon..
Tän reissun jälkeen näen kans kaverin ja sen parivuotiaan, käydään kävelyllä ni toivon et lumisade loppuu..
 
Miten toi ilma muuttui??? Aamusta oli tosi nättiä ainaki meilläpäin. Nyt jalkahoidossa ja sit naamaa. :-) ja sit lounaalle ja kaupoille. Musta joku sano ihanasti vuosia sitten että muistakaa lakata nätiksi varpaankynnet ja tehdä jalkahoito. Se on eka asia, mitä teidän vauvat tässä maailmassa näkee. :Heartpink
 
Te jotka hulluille menette, meinasitteko sitte olla seuraavat symnyttämässä..? :) lillukka, pookkana ja maatusen jälkeen.. Vai oliko teissä niitä käynnistettäviä...? Mä oon kans aika laiska lähteen mihinkään hulinaa tosin nyt ei kyllä kykeniskään, netistä ku saa nii kätsysti :) tehkääpä hyviä löytöjä..

Me aloitettiin päivä lasten kans askartelulla pari tuntia siinä hurahti. Tehtiin lasten huoneeseen prinsessa lippu nauha.. Tuli aika hieno :)
Seuraavaks ruuan laittoon, sitte kuopus päikkäreille jos iteki yrittäisi. Ja siivota pitäis kyllä.. Ulkoilu taitaa jäädä tänään välistä.. Jossakin vaiheessa tai huomenna vois sitte tehä vielä nuorimmalle pojalle viel auto lippu nauha omaan nurkkaan lasten huoneessa.. Jotenki aikaa kulutettava ja kyllä sitä aina huomaa että taas on viikko hurahtanut.. Huomenna alkaa taas uus rv..
 
Ei mulla ainakaan oo tiedossa käynnistystä. Ainakaan vielä. Toivoisin et tulee ihan omin avuin ulos..
4 viikkoa laskettuun viel ni yritän tässä vaan saada vähitellen kaiken kasaan, ku oon jättäny kaiken viime hetkeen :) noh, alkaa olla aika valmista. Pinnasänky viel kokoamatta mut eipä sen kiire, varmaan kuitenki äitiysboxissa ihan alun vauva tulee nukkuun, ku pinnasänky on ni iso :) tai katsotaan..
 
Mä oon tehny ja laittanu kaiken jo niin valmiiks että en keksi mitään tekemistä. Nytki Istun vaan sohvalla miettien mitä tekis. Alkaa ahistamaan :/

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Aika käy todella liian pitkäksi.
Huh...

Tänään oon siivonnut keittiön,
vientiä 3 kassillista pyykkiä pesuun pyykkitupaan, katsellut telkkaria.

Kohta keittiön viimeistely, kuivat pyykit. kaappiin ja imurointi.
Joogan voisin siihe päälle tehä. .

Iltapäivän suunnitelmat auki.
Itiksessä vois piipahtaa ostaa rintakumit ja käydä hakee yhen paketin.

Poika iltapäivä hoidosta, ruoka ja
Illalla puhtaat lakanat ja sauna.
 
Mulla toisin päin, ei millään jaksaisi innostua siivoomisesta, vois vaan kölliä ja lukea. Toisaalta nautin tästä, sillä useimmiten mulla on päinvastoin enkä vaan osaa laiskotella. Ja mulla vasta rv35, joten toivottavasti tässä on vielä aikaa.

Tyhmä minä kun lopetin bussin kausikortin viimeiseen työpäivään, niin en viitti turhanpäitten reissata ympäri kaupunkia. Pyöräilläkään en ainakaan omalla pyörällä enää voi. Ensi viikolla voisi kai possuilla ja mennä vaikka autolla Verkkokauppaan ostamaan kaikkea tilpehööriä, siellä oli yllättävän laaja valikoima vauvajuttuja.
 
Juu mulla käynnistellään ensi vko :-). Oli kyllä rankka reissu, mutta kaiken sain, mitä halusinkin. Me taidetaan Möttösen kanssa olla törmätty jo usemapaan otteeseen tietämättämme, kun mäkin siellä Jumbossa just pyörin... Mun lupaavat jomotukset loppuivat illalla ja nukuin yön kuin tukki!
 
Mä olin viimeisen kerran töissä 16.2. Sen jälkeen olen nauttinut vapaasta elosta, vaikka ajattelin, etten kykene siihen. En ole koskaan ollut viikkokaupalla kesä tms lomilla. No, nyt on kolmatta päivää sellainen olo että vois sahata ranteita puisella voiveitsellä, kun aika käy pitkäksi.
Varmaan noi kuluneet viikot on olleet palautumista työstä, joka ilta kiitin ettei tarvitse aamulla lähteä sinne hullun myllyyn.
 
Shoppailu sai useamman napakan supistuksen aikaan, olin ihan ihmeissäni! :woot: Sain kyllä kaiken ja vähän ekstraakin nuilta hulluilta päiviltä :smug: Esikoiselle löytyi tosi kivoja ja hyvälaatusia vaatteita kesää ajatellen :) Oon yleensä ostanut just hulluilta päiviltä tulevan kesän kaikki leggarit/tennarit/kumpparit yms lastenvaatteet. Ja säästyipä (hellulta) rahat kun ei voinu itelle ostaa vaatteita kun ei tiiä yhtään minkä kokonen sitä on tän mahan jälkeen :joyful:
 
En. Pidin lomia pois. 7.3 jäin äippälomalle.
Kunhan mies heräilee, lähdetään johonkin kylille. Mulla ei ole ajokorttia, ja nyt alkaa liikkuminen olla sitä luokkaa, että ei huvita lähteä tallaileen/julkisilla juuri minnekkään.
 
Tökkönen.. mä en oo vielä päässyt liikkeelle :/ Just yritän kehrätä virtaa jostain..
Mietin, että törmätäänpä kättärillä, mutta taidat ehtiä alta pois.
Btw, mulla viimeksi odotti kuski aulassa ja sanoi, että oli mennyt sikana ..ei-kantasuomalaisia.. samoista ovista. No ultrassa ei ole samaan aikaan näkynyt, joten varmaan sit osastolle menneet. Ei siinä mitään, mutta samantien tajusin että en kestä jos huonekaveriksi sattuukin joku jolla vierailee isompi ja äänekkäämpi perhe kuin laki sallii...meni taas asiasta kukkaruukkuun, sorry :)
 
Gartsu, superfiksua! Itse jäin keskimmäisestä pois jo viikoilla 28 tai jotain kun oli niin paljon lomia pitämättä. Nyt olin töissä tappiin asti ja eron huomaa kun kotona kaksi lastakin. Mut tässä otan nyt omaa aikaa parit viikot ennekuin hulina alkaa.
 
Mäkin yritän ajatella, että kohta tää laiskottelu loppuu, joten mun täytyy nyt vaan olla ja yrittää nauttia tästä oloneuvoselämästä. :)
 
Minä täällä istuksin kosmetologin jälkeen Ekbergillä ja nautin kahvia ja leivosta. Kohta Stockalle ja ehdin jo ostaakin nätin korun Nomadista Fredalta. Ei huono reissu ollenkaan!
 
Takaisin
Top