Tänään ajattelin tehdä...

Kaupassa käyty, pian sais ruveta värkkää makaronilaatikkoa. Vähä pitäis koittaa kantaa polttopuita sisälle ja taas taitaa mennä loppupäivä soffalla:happy: haarakyykkyjä pitäis kyllä koittaa tehä päivän aikana, jos se sais supistuksia aikaseks:wink
 
Huhheijaa näitä oloja! Tänään en kyllä edes yritä nousta sohvalta. Mehukannu, mässyvuori ja esseen kirjoitusta siis tänään ohjelmassa :P Siivota pitäisi, mutta mä en vaan jaksapystykykene. Jos tän päivän keskittyisi vaan tohon kirjoittamiseen ja rauhassa olemiseen, ja huomenna sitten siivoais sen mitä pystyy.. supistelee muutenkin niin kivasti, ettei tarvi sen takia urheilla :D
 
Vettä juon jatkuvasti kyllä :) En oo saanut aikaseks hankittua sellassia tukisukkia, koitan nyt varmaan vaan pärjätä ilman..
 
Tukisukat on kyllä tosi hyvät, kunhan niitä pitää sitten koko ajan. Netistäkin voi niitä tilata ja tulee ihan muun postin mukana niin ei tarvii lähteä hakemaan mistään! Aamulla inhottaa vetää jalkaan, mutta kyllä se palkitsee kun jalat ei leiki norsua illalla:)
 
Kai se muutenki on "terveellisempää" laittaa ne sukat jalkaan, ku antaa jalkojen vaan turvota.
 
No en silti ajatellut sijoittaa rahaa sukkiin, joita en varmasti raskauden jälkeen käytä. Vähän saa kurissa pidettyä vedellä ja ananaksella, joten enköhän sillä pärjää loppuun asti, kun kuitenkin jo 38+2
 
Aamusta kosmetologille ja sit jos Hullut Päivät...en kyllä ole mikään hullareiden kävijä mut jos tälläkertaa. Mun mielestä sieltä ei oikein löydy mitään, mut ehkä olen vain kokematon.
 
Mies ehdotti hulluja päiviä. Taidan jättää väliin. Paljasjalkasena stadilaisena se tietty ei voi jättää menemättä. Meikä maalaiskanttura ei ymmärrä koko hulluja olleskaan. Tai ehkä se on sitä kokemattomuutta. :grin
 
Täällä suunnataan hulluille päiville koko porukan herättyä :) oon ollu stockalla töissä muuan vuosi sitten ja hpt oli aina mukavin aika olla töissä :)
Tänään myös luvassa uuden kiukaan testaus kun se saatiin kiviä vaille valmiiksi eilen :)
Ja jos vielä kolme S ois kasassa, eli shoppailu, suklaa ja sauna :)
 
Hui, mua ei sais Hulluille päiville edes vaikka en olisi raskaana, kamala ahdistus iskee niistä monista monista ihmisistä jotka samaan aikaan siellä rynnii :sad001 Mutta, peukut pystyyn, että saisin tälle päivälle vielä ajan vyöhyketerapiaan!! (omalle kylälle, jottei tarvitse ajaa mihinkään) viimeksi sain nukuttua vähän paremmin sen jälkeen, nyt on 3 karmeaa yötä takana, joten yritys saada vyöhyketerapia aika on suuri!!
 
Mä voisin kyllä seuraavaan pk-tapaamiseen osallistua nyt kun loma on alkanut. Vertaistuki olisi kovin mukavaa,kun en tunne ketään samassa tilanteessa olevaa.. Meillä alkaa torstaina salaojien kaivuu, niin tänään suunnittelen hommat loppuun että saan ohjeistettua kaivinkonetta kunnolla. Kun loma alkaa niin kiire alkaa kun pääsee touhuamaan oman talorempan parissa :) yritän siis pitää itseni kiireisenä ettei pää hokisi jatkuvana matrana sitä kuinka pitkä aika laskettuun vielä on
 
No en minäkään oi moneen vuoteen käyny ja tosiaan se ihmismäärä ahdistaa mut nyt kun näyttäis kivalta ilmalta ja ei oikeen oo muutakaan tekemistä niin ajattelin käydä. Varmaan päädyn jonnekin muualle kun stockalle. Jesper juniorissa on jotkut 1/2 hintasn päivät Foorumissa joten siellä jos olis lapsile jotain ulkovaatetta. Sympatiat kaikille huonosti nukkuneille. Itse nukuin kerranki flunssan jälkeen 7h! Mutta välillä aamuisin pitää haukkoa henkeä yön jälkeen. Jotenki tuntuu ettei saa ilmaa tarpeeksi kun vauva oainaa...
 
Onhan se varmasti monista mukava siellä käydä ja löytää kaikkea halvalla. En ole koskaan käynyt itse, niin ei tavallaan sitten tiedä mistä jää paitsi. :happy: Jeeeee!! Sain vielä tälle päivälle vyöhyketerapia ajan, oon niin kiitollinen!
 
Nii ja hullut päivät on kans netissä, tällänen laiskiainen pääsee shoppaa:grin tosin lähin stokka taitas muutenki olla 200km päässä...
 
Mä muistan ikuisesti kun joskus teininä satuin käymään hulluilla päivillä ollessani Hesassa reissussa ja myyjä kysy kassalla: "laitetaanko ostokset kassiin vai pussiin?" :D ööööh, kyllä oli maalainen ihmeissään... Ei mulle koskaan selvinny mikä tämä maaginen kassin ja pussin ero on, onko tämä jotain stadilaisten salaisuuksia, joita ei kaikille kerrota :D
 
Mä suuntaan Hulluille Päiville, käyn siellä aina :-) Ostan yleensä kampaamotuotteita sieltä edullisesti, ei tarvii ostaa muuna aikana shampoota tai hiuslakkaa kun ostaa tuolta jättipakkaukset halvalla!

Toisekseen sieltä löytyy lapsille edullisesti kenkiä ja vaatteita. Tänään haen mm. pyöräilykypärän tytölle, yökkärin vauvalle (5,90 halpa!) ja sähköhammasharjan meille aikuisille. Huomenna edullisesti adidaksen lenkkarit tytölle... Olen jo useamman vuoden ostanut kevään lenkkarit edullisesti tuolta, myös kumppareita ja sadeasuja saa tuolta kivoja ja halpoja. Mä toisaalta tykkään siitä hässäkkäfiiliksestä :-) Oon itsekin työskennellyt opiskeluaikana eri vaatekaupoissa ja muissakin kaupoissa, joissa noi tapahtumapäivät oli aina kivoja, siksi ehkä se tungos ei häiritse mua.

Iltapäivällä vielä lounaalle mammakaverin kanssa. Mun luxusvapaat on käymässä vähiin, apua!
 
Hulluille päiville täälläkin! Toivon, että Jumbossa olis tilaa näin päiväsaikaan... Sen jälkeen vielä ruokaostoksille jos selkä sallii :) Itelläki pakko suunnata monena päivänä Stockalle, että saa just shampoot sun muut kuntoon taas pitkäksi aikaa. :) Jotenkin on päällä oikein shoppailufiilis, joten täältä tullaan :D!
 
Takaisin
Top