Tänään ajattelin tehdä...

Päivän ilonaiheet:
Ihana lammaspata.
Sain hommattua huomiselle lapsien askartelua varten pajunoksia.
Siivosin ja desinfioin jääkaapin.
Mahduin Hunkydoryn uutuuskevättakkiin kokoa XS ja vetskari kiinni. Huom. Masua on. Jäi kyllä kauppaan, mutta oli kyllä makee...
Sain loput vauvelin vaatteet silitettyä.
Sain kotiin kuulemma perjantaituomisena 20 kpl vaaleanpunaisia ruusuja ja pullan, jota en kyllä tän ruokahaluttomuuden vuoksi ole vielä temponut, mutta ehkä myöhemmin... My day was perfecto!
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Siivottu koko kämppä lattiasta kattoon. Pesty pyykkiä ja silitelty verhoja :) vielä vois keittää tutit ja pullot valmiiksi :) sitten vois kokata jotain tosi hyvää ruokaa ja löhöillä vaan miehen kanssa :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Susamama. Mä oon viikon makoillu tekemättä mitään. Nyt oli pakko, virtaa ei oikeesti oo mutta haluan saada jo vaavin syntymään. Ahistaa, sattuu ketuttaa :D rv. 39+2

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Täällä käytiin aamulla pyörähtämässä Stockalla pikaisesti, sitten kotiin ja päikkärit :p Sain jopa ihan torkahdettua!
Nyt sitten syöty ja aloitettu hirmunen leipominen huomisia esikoisen synttärijuhlia varten! Vielä pitäis täyttää ja koristella voikkari ja "näpsäyttää" yks hyydykekakku :) Juustokakku uunissa ja mokkapalat jäähtymässä :woot:
 
Huuuiii kun te ootte taas ahkerina! :) mä vaan istun sohvalla kirjottamassa. Jäi se essee vielä vähän kesken kun piti eilen lähteä sinne tarkistukseen... jos tekis pizzaa ja löhöis vaa :P
 
Kertokaas alottelijalle et voiko ton mam-merkkisen tuttikotelonki keittää tuttien ja tuttipullon kans, vai sulaako.. Oon yrittäny netin kaivaa läpi et löytys info, mut en löydä..
Eilen mies kokosi muuten pinnasängyn, joten alkaa olla koti valmiina :)
 
Aamu alkoi formuloiden aika-ajoilla, sitten pitsan tekoa ja syöntiä, kauppaan koko poppoo ja isäntä sit teki pashan huomista varten.. Tänää jossai vaiheessa koristellaan virpomis vitsat isommille kunhan eka lepää.. Huh. Prisman kiertäminen on jo iha tarpeeksi, kärryihin nojaillen :)
 
minä keitin ekana kotelon niin sai ne puhtaat tutit mukavasti puhtaaseen jemmaan. Mikrosterilointia en jostain syystä uskalla kokeilla, luotan perinteiseen kattilamenetelmään :)
 
Eilinen oli ikimuistoinen päivä kun menimme naimisiin maistraatissa :) Ja sen jälkeen kävimme syömässä aivan mahtavaa ruokaa Porvoon Wanhassa Laamannissa. Muuten juhlimme vasta sitten kesällä ristiäisten yhteydessä. Täytyy kyllä sanoa että en olis eilen jaksanutkaan mitään isoja juhlia, alkaa sen verran olla jo voimat loppu. Tämä päivä onkin sitten mennyt rennommissa merkeissä, suklaakakkua leipoen ja taloa siivotessa :D
 
Mitä se mäyräkoirahalvaus tarkoittaa?

Sillä ei takapäässä hermot reagoi jalanasennon muutoksiin. Ja kauheat kivut siellä selässä. Lyhytjalkaiseksi jalostetut koirat kärsii näistä selkä- ja hermo-ongelmista :sad001
Nyt pitää suojella ettei pääse hyppimään sohvalle. Oon lelliny sitä nyt ja pitänyt vieressä peitonalla :)
 
Onnea uudelle rouvalle! Ja juu, en minäkään ole ikinä oikein osannut tuota mikrodesinfiointia. Ehkä olen kanssa vanhanaikainen mutta keittelen kaikki. :-) Tänään takana brunssi ja teatteri. :Heartred ja siivous lastenvahtien jäljiltä. :-)
 
Hmm, piti keitellä pullot ja tutit mutta huomasin just että eihän mulla ole pulloihin tutteja :D mihinköhän ne on jääny :D ja tein pitsaa sit ku muutkin :D nyt polttelee massua.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Mä laitoin tänään pinnasänkyyn lakanat, pakkasin sairaalakassin ja keitin tutit ja pullot. Ei kai sit oo enään muuta mitä täytyy tehdä ennenkun pikkunen saapuu? :D
 
Takaisin
Top