Nyytti
Asioista perillä oleva
Heipsan :)
Käytiin aamulla np-ultrassa ja olipas kiva nähdä tyyppi siellä heilumassa
Mulla on kuulemma eteenpäin kallistunut kohtu ja mittaukset sai tehtyä paremmin vatsapeitteiden päältä kuin sisäkautta, harvinaista sanoi kätilö heh:)
Eli musta tulee siis varmaan ihan megavalas kerran kohtu eteenpäin, ei se oo ihme et on jo selvä pömppis
Katselin näyttöä ja ihmettelin et mitä se pikkunen siel touhuaa, kun suu aukes ja meni kii uudellee ja uudellee ja pää heilu eteen ja taakse, sit kätilö sanoikin että se juo lapsivettä näköjään
Nyrkki oli pystyssä melkein koko ajan ja kaikki sormet näky hienosti rivissä:)
Loppuun saatiin hieno venytysnäytös molemmat kädet ojennettuina pään sivuille
Eli oli aikas hienoa kyllä ja tosi kiva että mies oli mukana :)
Pituutta pienellä oli 54.2mm ja viikkoja tänään 12+1, eli yksi vähemmän kuin viime ultran arvio ja kaksi päivää enemmän kun menkkojen mukaan laskettu.
LA pysyi 20.4 kun jäi niin lähelle.
Niskaturvotuksesta kysyin että oliko ihan normilukemat, niin kätilö sanoi ettei sitä voi vielä sanoa että riippuu monesta muuta asiasta, mun painosta ja muista kokeista ym.
Muistaako kukaan np:ssä käynyt noita turvotuslukemiaan?
Hirmuiset määrät verta seuloja varten otettiin!
Kaipa sieltä soitellaan perästä jos jotain ilmenee.
Ei se kätilö sanonut että mikään olisi vialla tai lähettänyt mihinkään lisätutkimuksiin et kai siitä voi olettaa että kaikki oli ihan ok näillä näkymin :)
Käytiin aamulla np-ultrassa ja olipas kiva nähdä tyyppi siellä heilumassa
Mulla on kuulemma eteenpäin kallistunut kohtu ja mittaukset sai tehtyä paremmin vatsapeitteiden päältä kuin sisäkautta, harvinaista sanoi kätilö heh:)
Eli musta tulee siis varmaan ihan megavalas kerran kohtu eteenpäin, ei se oo ihme et on jo selvä pömppis
Katselin näyttöä ja ihmettelin et mitä se pikkunen siel touhuaa, kun suu aukes ja meni kii uudellee ja uudellee ja pää heilu eteen ja taakse, sit kätilö sanoikin että se juo lapsivettä näköjään
Nyrkki oli pystyssä melkein koko ajan ja kaikki sormet näky hienosti rivissä:)
Loppuun saatiin hieno venytysnäytös molemmat kädet ojennettuina pään sivuille
Eli oli aikas hienoa kyllä ja tosi kiva että mies oli mukana :)
Pituutta pienellä oli 54.2mm ja viikkoja tänään 12+1, eli yksi vähemmän kuin viime ultran arvio ja kaksi päivää enemmän kun menkkojen mukaan laskettu.
LA pysyi 20.4 kun jäi niin lähelle.
Niskaturvotuksesta kysyin että oliko ihan normilukemat, niin kätilö sanoi ettei sitä voi vielä sanoa että riippuu monesta muuta asiasta, mun painosta ja muista kokeista ym.
Muistaako kukaan np:ssä käynyt noita turvotuslukemiaan?
Hirmuiset määrät verta seuloja varten otettiin!
Kaipa sieltä soitellaan perästä jos jotain ilmenee.
Ei se kätilö sanonut että mikään olisi vialla tai lähettänyt mihinkään lisätutkimuksiin et kai siitä voi olettaa että kaikki oli ihan ok näillä näkymin :)