Heippa!!
Olen muutamanpäivän ajan seurannut uskaltamatta itse mukaan.. Toki ollut niin huono olokin, että ei ole kiinnostanut pysähtyä kirjoittamaan, kun mielummin jokaisella rauhallisella hetkellä on painanut silmät kiinni lämpimän viltin alla.. Kolmatta lasta odotan. Nuorempi nyt 8kk. Tuttua jo tämä huono olo, väsymys ja vilu ja olen jo valmistautunut henkisesti että tämä helpottaa vasta toukokuussa.. Näin muissakin :) Eli yllätyn vain positiivisesti jos aikaisemmin rauhoittuu. Voimia antavaa on tietää, että en suinkaan ole yksin oloneni, vaan teitä - meitä - on paljon. On aina ollut ja on tulossa :) Minulla ensimmäinen neuvola parinviikon päästä. Ollaan koko perhe onnellisia uudesta vauvasta, vaikka edellinenkin on kyllä vielä vauva. :D
Parin tunnin välein pitää nyt jo syödä jotain pientä. Aamulla jää huonon olon takia sängyt petaamatta - tänään pystyin tehdä sen puolenpäivän aikaan. Keskityn vain siihen, että saan molemmat lapset hoidettua ja kaikki muu on toisarvoista. Onneksi nuorimmainen nukkuu hyvin yöt (10-12h) ja päivälläkin 2 x 3h päikkärit. Rinnoissa tuntuu painetta ja maitoa tulee. Joskin voi tulla siksikin, että pari kuukautta sitten lopetin imettämisen.
Raitis ulkoilma tekee huonolle ololle hyvää, joten ulkoilen nyt paljon. Käyn joka päivä lenkillä tai uimassa kun mies tulee töistä kotiin. Tänään on uinti vuorossa..
Tällainen odottaja siis liittyi ,mukaan. Laskurin mukaan laskettu aika olis 4.9.2013.
Oletteko ajatellut ottaa selville kumpi on tulossa? :) Minä en ole ottanut aikaisemmista ja toisaalta tekis nyt mieli, mutta mieheni ei halua ja sanoi, että maailmassa kaikki on muutenkin niin valmista, että maltetaan odottaa. Tuohan se odottamiseen toisaalta jotain muuta..
-Koivupuu