Kiva kuulla susta vesimeloni! :) teillä on ollut kova ensimmäinen puolivuotta, mutta niinkuin
sanoit, niin rakkaus on kovaa lasta kohtaan! <3
Meillä on ollut kans refluksiepäilyjä, ph-rekisteröinti tehtiin mutta tulos oli normaali. Gavisconia on käytetty myös täällä ja nyt ollaan sitten siitä tauolla 13.10 saakka, jolloin lääkäri soittaa jatkosta. Meillä ei oo nukuttu vielä tähän päivään mennessä kertaakaan kunnon päiväunia, nukutaan n. ½h pätkiä ja sitten parin tunnin hereilläolon jälkeen pojan kanssa saa tapella saadakseen uudestaan ½h unille.
Kiinteät meillä on hieman ongelmallisia. tällä hetkellä sopii peruna, porkkana, kana, liha ja omena. sekä myös kurkku.
pois on jouduttu jättämään parsakaali, kukkakaali, kesäkurpitsa, aprikoosi, mango, päärynä, luumu, ruusumarja.. ja vellit ei sopinu lainkaan, peruna-porkkanavellistä ja maissivellistä tuli vain ihottumaa. onneksi kaurapuuro sopii.
Neuvola on meillä täällä vaasassa ihan perseestä! käytiin 16.9 5kk neuvolassa ja sen akan mielestä tehään kaikki väärin. poika pitäs saada nukkumaan 3 (!!!!!!!) pitkät unet, vaikka meillä ei nukuta niitä ensimmäisiäkään pitkiä unia. poikaa pitäis kannustaa kääntymään kyljelleen, pitäs kuulemma auttaa eikä vaan kattoo vieressä.. pitäähän sen pojan ite se oppia kuitenki :) vaunuissa poika ei suostu nukkumaan, pitäs kuulemma vaan vetää pitkää lenkkiä kaikenpäivää ja peittää pojan näköala, ettei se näe vaunuista ja nukkuis.. mutta kun se kiljuu vaunuissa jos peitän ja poika ei näe ympärillensä :D ja sitte pitäs mahalla ollessaan laittaa pyyhe kainaloihin, että pitäs käsiä suorana (???) mahalla ollessaan.. ja kun meille on 2kk iässä tullut näkyviin jo kaks hampaan piikkiä, niin ne oli silloin huono asia.. ja nyt ku ne ei oo kunnolla puhjennu niin se on huono asia!
mä olin toisessa neuvolassa raskausajan ja kun muutettiin 4.3, niin jäin vielä vanhaan neuvolaan. poika siirty sitte suoraan tonne uuteen neuvolaan..
en käsitä mikä ongelma meijän pojalla muka vois olla.. se on tyytyväinen kuitenki ja käkättää kaikenpäivää hereillä ollessaan... viihtyy myös yksin lattialla lelujen kanssa, leikkii ja kasvaa normaalisti.. viimeks oli mitat 8290g ja 64,4cm, py 45cm.. joten mun mielestä ongelmaa ei ole! :)
Kiitos ja anteeksi!