Vauva on nukkunut jo 20 minsaa ilman mua!!!!! WTF!
Äkkiä siis foorumille
Tervetulloopi muutamille uusille käyttäjille! Täältä on saanu paljon hyviä ideoita ja tukee. Päivittäin yritän ite käydä lukemassa kuulumiset ja päivän parhaat vinkit täältä puolihajonneella puhelimellani. On muuten luksusta näppäillä tietokoneella, ku ei aina puhelimella jaksa näpsytellä!
Mun hehkuttamat yöunet katos yhtä nopeesti, ku tulikin... Yllätys.
Ny ollu kauheeta härväämistä taas varsinkin klo kolmen jälkeen. Yks yö laskeskelin heränneeni noin 20 kertaa syöttään, huoh. Noh, positiivinen puoli on se, että HERÄSIN, eli oon siis nukkunut välissä! Valvomisessa auttaa kuitenkin se, että meillä on vain yksi lapsi, ja tiedän, mitä on unettomuus isolla uulla ja miten siitä selvitään.
Suvitus, jos viet miehen hupparin, ni varo, ettei sulle käy samoin ku mulle: Lainasin miehen mustaa hupparia muutama viikko sitten ja pistin vauvan kantoreppuineen hupparin alle puoliksi suojaan. Käveli kirkon rinnettä alas vauvan kanssa, ja multa tultiin kysyyn, onko mulla pillereitä myynnissä. Siis anteeks!?!? Ihan normi diileriäitihän se tässä kaupustelemassa. Käytän vauvaa hämätäkseni poliiseja. Näytän siis tosi tavikselta, mitä nyt silmäpussit on aika pahat.