Syyskuun sykkeet

Kiitoksia :) Mies läks juuri kauppaan osteleen droppia, josko mamma saataisiin kuntoon. Pojulta vähän imin friidalla räkää aamulla, mutta muuten on oma virkee itsensä...
*koputtaa lekalla puuta*

Muokattu viimeksi:
Hellis, paranemisia! Inhottavaa hoitaa vauvaa kun on itse sairaana, ja vieläpä jos vauvallakin olisi flunssa tai muu känkkäränkkä. Kaikki empatiat flunssaa poteville mammoille! Mullakin on nuha, ehkä nyt taittumassa parempaan ja onneksi kuume ei noussut kertaakaan. :)

Ääh, herättiin varmaan viitisen kertaa yöllä. Ja mies vaan kuorsasi tietämättömänä vieressä, hyvät unenlahjat. :p Hartiat kipeät kanniskelusta. Ehkä joku litra kahvia saa mut tokenemaan.. Onneksi poika oli nätisti vieressä hoitoalustalla kun kävin suihkussa, teki terää. o/

Kuukiurustakesään, jospa nyt sitten saisitte pidemmät unet :happy: Tekee niin hyvää välillä, tuntuu että virtaakin on sitten enemmän! Saas nähdä miten meillä nukutaan sitten kun alkaa niitä hampaita tulla.

Iltatähti, toivotaan. :)

Tirlitan, oi ihana! Meilläkin äidin oma murmeli nauroi eilen illalla ekaa kertaa, kyllä siinä sydän pakahtuu! Tyttö on ollut viime viikot puhelakossa, tänään onkin sitten höpötellyt ja huudellut senkin edestä. Ihana vauva. ♥ Käytiin ystävän vauvakutsuilla, siellä oli myös 6 kk ja 8 kk ikäiset vauvat, Emma tykkäsi katsella niiden touhotusta. :)

Ihanaa Tirlitan ja kuukiurustakesään :joyful: Se on kyllä niin ihanan kuuloista, kun toinen oikein röhöttää ja saa yhdessä nauraa :)

Iltatähti, voi kauhee mitkä unet :wideyed: Mäkin tilaisin yhdet tänne, kiitos :wink

Eikö siitä jotain tutkimustakin ole tehty, että vauvat katsoo mieluiten ja pisimpään juuri toisia vauvoja ja lapsia, ehkä niille myös hymyillään ja nauretaan herkemmin. ;)

Luultavasti sitä äidin naamaa katsellaan ihan tarpeeksi ;) Meidän tyttö kyllä tietää kenen sylissä pääsee riehumaan, eli isin :) Myös veljien naamat on aika siistejä :D

Öömm.. Viitsinköhän kysyä edes! Kun ilmat kylmenee ja nukuttaa vauvaa vaunuihin, niin tarviiko kuomun aukon edessä olla jotain harsoa järeämpää? Tähän asti harso on ollut hyvä, mutta siitähän tuulee helposti läpi eikä lenkillä voi aina mennä vaan tuulta vastaan, pakko sitä on joskus takasinkin kääntyä. :D

Eiiii, nyt on flunssa meilläkin. Mies kuumeessa ja mullakin paikkoja kolottaa, vauva onneksi vielä terveen oloinen.

Kuukiurustakesään, mä oon käyttäny huivia kaksikerroksinen taitettuna nyt. Pitäis hommata se ihan oikea suojakin. Harsoa ei kannata käyttää pakkasillalla sitten ollenkaan kun se jäätyy herkästi eikä päästä sitten ilmaa yhtään lävitse. Pakkasilla muutenkin käyttänyt jotain paksumpaa vilttiä. Mut laittasin jotai paksumpaa kun Harsoa tuulisella säällä.

Onko muiden vauvoilla tuota pulauttelua minkä verran? Meillä tuntuu kuin olis lisääntynyt ja vauva myös nieleskelee. Mietin refluksia, mutta pulauttelu on nyt viimeaikoina lisääntynyt. Vai voiko vauvat vaan ylensyödä? :rolleyes: tyyliin liika tulee pois :rolleyes: vai kieliikö tämä siitä että kiinteet olisi hyvä aloittaa tai maito sakeuttaa.

Minä olen käyttänyt vaunujen aukon edessä ihan pelkkää harsoa enkä kyllä talvipakkasella huomannut että olisi jäätynyt, itse asiassa ei käynyt mielessäkään.

Iltatähti, oon meilläkin huomannut että pulauttelu on taas lisääntynyt. Menee parit bodyt päivässä kun tulee kakat tai puklut :D ja kuolaa erittyy ilmeisesti jonkun verran kun tota nieleskelyä on myös.

Edit. meillä tyttö vasta kuun lopussa 4kk, enkä ajatellut heti aloittaa maisteluja jos vaan on edelleen hyvin kasvanut tissimaidolla :)

Emppuliina: itekin aattelin tuota sylkeä myös nieleskelyn syynä, sitä kun valuu kuin hanasta aina välillä :grin kuitenkaan mielestäni maitoa ei mene liikaa ja meilläkin vasta loppukuusta ollaan sen 4kk. Joten aattelin ettei kiinteiden aika ole vielä.

Takaisin