tilitintti
Oman äänensä löytänyt
Minä kanssa olen kertonut siskolle ja yhdelle kaverille jonka kanssa asiaa halusin käsitellä. Neuvolassakin mainitsin kun oli isomman sisaruksen käynti, tosin totesin että olen yhteydessä alkuraskauden uän jälkeen.
Oireita ei juuri ole, paitsi järkyttävä turvotus varsinkin iltaisin. Oikein mahaan sattuu kun on niin turvonnut. Nyt yritänkin muistella että missä vaiheessa aiemmin on oireet alkaneet, että kuinka huolissaan pitää oikeasti olla. Arvon että pitäisikö vielä digitesti hakea. Äh.
Oireita ei juuri ole, paitsi järkyttävä turvotus varsinkin iltaisin. Oikein mahaan sattuu kun on niin turvonnut. Nyt yritänkin muistella että missä vaiheessa aiemmin on oireet alkaneet, että kuinka huolissaan pitää oikeasti olla. Arvon että pitäisikö vielä digitesti hakea. Äh.

Ja mitä jos lapsi ei olekaan terve, kun itsellä jo 39 ikää.
Voi meitä!

... Esikoisen aikaan oli vuotelua rv 4 ja uudelleen näillä samoilla päivillä kuin nyt, ja kaikki meni kuitenkin hyvin. Illalla tuli pyyhkiessä, yön nukuin levottomasti ja heräilin vähän väliä tarkastamaan tilannetta. Ja ilmeisesti stressasin niin, että sain vatsan kramppaamaan ja olin siinä väsyneenä jo aivan varma kohdunulkoisesta, ennen kuin tajusin etten varsinaisesti ole kipeä :D. Aamulla olo hyvä, joten täytyy vielä malttaa muutama päivä ennen varmistus-uä-tutkimukseen menoa...
täällä kans pari päivää ollut veri tuhrua pyyhkiessä ja varmaan sata kertaa lukenu terveysporttia et vakuutuin jotta pieni määrä on ihan normaalia. Mutta huonosti ja levottomasti sitä itekki nukkunu nyt ja pientä mahakipua ollu päivisin