Syyskuun supinat!

Mä en ottanut kun esikoisesta on jäljellä. Vaatteet olisin halunnut tästä paketista mut turhaan ois otettu koko paketti kun kaikki muut tarvikkeet on jo. :/ Olihan siinä enemmän poikien värejä mut varmasti voi pitää tytölläkin. Me siis päädyttiin rahaan.
 
Mun mielest tän vuoden äitiyspakkaus oli äärettömän upean ihana :) Kaikist nätein mitä on ollu. Jotenkin oon vaan aatellu että ottas yht.2 äippäpakkaust ja sit jos kolmatta lasta joskus päättää hankkii niin sitten ottaa rahana.Tuol pakkaukses kumminkin niin paljon kaikkea tarpeellista. Meillä esikoinen ei vauvana suostunut nukkumaan peiton alla vaan nukahti paremmin sellaseen äippäpakkauksen makuupussiin. :) Nykyään tulee äärettömän huonost nukahdettuu..mistä lie johtuu.Joskus saatan olla jopa 1 aikaa yöllä viel hereil ja katella telkkarii.Aamul sit taas kauhea väsymys kun neiti herättää n.klo.8 aikoihin.
 
Jospa jotain kirjoittelis tännekkin..

Aibhlinille jaksamisia toivotaan et mies vielä muuttaa mielensä ja jos ei niin varmasti pärjäät kun on hyvät tukijoukot:) Jos se edes miehen sydän sulais viimestään ku vauva syntyy!

Äitiyspakkausta ei mekään otettu kun tosiaan ekalle jo otettiin. Ja mä en hirveesti kuvien perusteella tykänny tän vuoden pakkauksesta paitsi haalarista, mut sehän menee vasta seuraavana talvena niin jos sen haluaa varmaan kirpparilta löytyy:) En toki tykänny niin esikoisenkaa pakkauksesta tai ainakaa haalarista mut kyllähän sitä silti käytettiin ja ihan kivoja oli ne.Myös se lakki tän vuoden pakkaukses oli kiva mut senki varmaan jostain löytää ku oli sama jo viime vuoden pakkaukses. Hassusti kyl menny ku just se viime vuoden ja sit mikä oli ennen esikoisen pakkausta oli sellaset mistä olisin tykänny:)Eipä se raha kyl iso oo mut saa sillä jotain vähän oon haaveillu manduca-reppua pitäis vaan testata eka. Ja jos sattuis nyt tyttö tulla niin voi olla aika vaaleenpuna-voittosta vaatetus;) ja pojalle sit vaatteita kyl löytyy esikoiselta.

Tänne ei muuten ihmeempiä normaali-arkea pojan kanssa kotona, kun ei oo mitään töitä oo löytyny.Häiden suunnittelukin alkaa olla hyvällä mallilla tosin ei alkuperäsen suunnitelman mukaan pidetäkkään kotona vaan varattiin sellanen pieni juhlapaikka:) Odotan jotenki hirveesti et saatas häät pidettyä ja sit onki häistä enää 2kk laskettuun aikaan:)

Mutta hyvää loppuviikkoa kaikille!

 
Hieman syyskuulumisia tänne .

Eipä ole juurikaan mitään kummallista tapahtunut, päivät ja viikot menevät hirveellä vauhdilla... Illat menevät hurjan nopeasti kun on töissä ja tunnit esikoisen kanssa ovat äärettömän tärkeitä.
Taaperomme koittaa kovasti jutella ja uusia sanoja tulee viikottain. Suloisinta on kun häneltä kysyy että missä pikkuveikka on niin poika tulee taputtelemaan mun masua  emoticon.

Masu kasva vauhdilla ja olo on mitä mainioin. Eikä oikeastaan supistakkaan laisinkaan (esikoisesta supisteli aika lailla). Ensi viikolla neuvola ja nyt on alkanut painoakin tulemaan. Lauantaina piknik-risteilylle vähän tuulettumaan.

Se on sitten kohta lokakuu tytöt! Reilu 3kk ja nyytit on sylissä. Aika menee NIIN nopeasti!
 
Aika kyllä kuluu tosi nopeesti.. Tosiaan vielä se reilu 3kk ja alkaa meillä olla nyytit sylissä! Uskomatonta! Miulla se tarkoittaa sitä, että vielä 3kk pitäis jaksaa ottaa iisisti.. Tai no katsotaan mitä sanotaan reilun viikon kuluttua siellä ultrassa, että minne suuntaan se istukka liikkuu, et jos ois vaikka siirtyny kohdunsuulta pois, niin sais taas vapauden tehdä kaikkea ja elää normaalisti..

Just_pam:llakin siellä esikko touhottaa! Ihania nää taaperot! :D

Täälläkin tytöllä tulee uusia sanoja paljon ja lauluja! Tyttö laulaa tosi usein leikkiessään tai ainakin hyräilee.. Robotti-rockista tyttö laulaa sitä "no kai se käy käy käy" kohtaa usein  ja kuuluu vaan "kängkängkäng".. Muita suosikki lauluja on muumitunnari, tuikituikitähtönen ja jänis istui maassa.. :) Sanoista on uusia ainakin loppu, "öppu" ja ruokaa "kaakaa". :) Niin ja oman nimen on tyttö nyt oppinut sanomaan.. Osoittaa aina itseään ja toistaa nimeään jos jotain haluaa itselleen.. :)

Muuten tosiaan odotus menee aika rauhallisissa merkeissä.. Remppa edistyy ihan mukavasti, vaikka se valmistuminen tuntuu olevan todella kaukana!! Mutta sentään kattopaneeleja päästään viikonloppuna laittamaan, niin se on edistystä jo se! ei oo enää pelkästään purkuhommia! :D
 
mä olen myös iloinen, kun vointi on ollut hyvä, maha on kasvanut ja ilmeisemmin kasvaa taas (vaikka sitä edelleenkin sanotaankin pieneksi) ja vauva liikkuu reipastahtisesti. kävin tänään työkaverin kanssa piristäytymässä Sokoksella 3+1-päivillä ja vaikkei mun ois pitäny, löysin silti ostettavaa (käsilaukku, lompakko, pipo, neuleliivi jne.). meidän "esikoispoikakin" on petrannut kovasti koulunkäynnin suhteen ja näyttäisi ansainneen itselleen uimahallireissun ja muuta kivaa huomenna :) ja koirakin osaa jo sen, mitä tähän asti pitää tottelevaisuustemppuja ja kissakin oli eilen kiltti (niin paljon, kun tuollainen 6kk ikäinen kissa voi olla :D) ja parisuhdekin kukoistaa ja mies haluaa myös tuntea päivittäin vauvan potkut ja liikkeet :)

sain myös työkaverilta vauvalle itsetehdyn pipolakin <3 ja pesuohjeet kans :D 
 
Eilen meinas ihan silmät tippuu päästä ku tuli ohimennen vilkastuu meidän kokovartalopeilii :o Katoin että ohhoh mikä maha..tuntuu ku ois joku rantapallo.Oon yrittän hiukkasen vältellä tota meidän eteisen kokovartalopeilii :) Tääl esikoinen taas parin viikon jälkeen kamalassa flunssassa ja ottaa päikkäreitä pätkittäin.Muuten se kyl jaksaa leikkii ja kauheast kävelee tukii vasten.Vois veikata että vuoden iässä lähtis ainakin jo kävelemään :)
Toivon kovin että jossain vaiheessa sais satsattuu tohon makkarin kunnostukseen että siitä saisi lastenhuoneen ja sais raahattuu meidän sängyn olkkariin.Ei oo kovin kivaa jos kaiken jättää viime tippaan ja sit tulee kaamea stressi ym.
 
Takaisin
Top