Syyskuun sähinät!

Äääh, joko saa synnyttää?!?! Tänään 40+5 ja oisin niiiiin valmis, mut bebe vissiin ei, kun ei oo merkkiäkään, että sieltä olis tulollaan. Ens ti on yliaikaiskontrolli ja sieltä en suostu ilman vauvaa lähtemään :D
 
Äääh, joko saa synnyttää?!?! Tänään 40+5 ja oisin niiiiin valmis, mut bebe vissiin ei, kun ei oo merkkiäkään, että sieltä olis tulollaan. Ens ti on yliaikaiskontrolli ja sieltä en suostu ilman vauvaa lähtemään :D

Sama täällä! Mun aikaa Taysiin ei ole vielä tullut, mutta tänään neuvolassa sanottiin, että tietoihin on merkitty ke-pe. Sais kyllä syntyä ennen :banghead:
 
Mulle sanottiin synnärillä et kotisaunaan saa mennä. Julkisiin ei niin kauan ku on jälkivuotoa.
 
Eikös saunaan saa mennä ihan heti kun siltä tuntuu :) itse ainakin kaikkien synnytysten jälkeen aika pian saunonut. Nyt reilu 2vko synnyttksestä ja kahdesti ollaan saunottu
 
Saunaan ei pitkäksi aikaa kannata mennä, jos alapäässä paljon tikkailtu ja on turvotusta > pahentaa ehkä turvotusta ja kipua. Itse olen vielä vältellyt, vaikka hyvin voisin jo mennä. Ehkä huomenna kun tiistai sauna? :happy:
 
Kylläpä jurppii kun mies valittaa ettei saa nukkua tarpeeksi vaikka itse en ole saanut nukkua kokonaista yötä kuukausiin ja nyt vauvan tultua vielä vähemmän. Mies taas nukkuu ainakin 6-8 tuntia yössä eikä herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä (eli ei tod herää vauvan itkuun). Nyt jouduin herättämään yöllä kun esikoinen itki ja vauva oli itellä tississä kiinni niin voi että kun oli suuri vahinko ja oikein dramaattisesti julisti miten ei saa näköjään nukkua. >.< Suoraan sanottuna ituttaa nyt aika lailla tuo ukko!
 
Yritä keskustella hänen kanssaan kun hän on pirteä. Voihan olla vaan kiukkuilua kun just herännyt. Niin sitten hän tietää miltä susta tuntuu!
 
Tää on nyt ihan oma aiheensa, mutta ehkä voin esittää kysymykseni tänne: tietääkö kukaan, mistä saa semmoiset värikkäät kettulegginsit äidille? Olikohan niissä jotain oranssia ja ruskeaa tmv. Vimman ne ei ainakaan ole. Tai mistä ylipäätään löytyisi kivoja. Nyt ostin Metsolan mustat legginsit missä hopean värisiä peuroja tai vastaavia.
 
Väsymys alkaa pikkuhiljaa helpottaa kun saa paremmin nukuttua. Mutta vieläkin voisin nukkua vaikka toisen yön heti perään. Kehossa tuntuu ettei jaksa paljon tehdä mitään. Mut ei tarvii mikä ei juuri sillä hetkellä oo hyödyks mihinkään. Huippu fiilis.
 
Väsymys alkaa pikkuhiljaa helpottaa kun saa paremmin nukuttua. Mutta vieläkin voisin nukkua vaikka toisen yön heti perään. Kehossa tuntuu ettei jaksa paljon tehdä mitään. Mut ei tarvii mikä ei juuri sillä hetkellä oo hyödyks mihinkään. Huippu fiilis.
Eka viikko oli itellä rankka (huonosti nukkunu sairaalassa, vauva herätti syömään tiheämmin), nyt helpottaa :happy: Onneksi puoliso auttaa ihanasti öisinkin :Heartred, mutta hänkin lähdössä kohta töihin. Oli puhetta, jos hän aamuisin heräsi aikaisemmin ja antaisi pumppaamani maitoa sitten sen klo 5-7 syötön, niin saisin itse vielä nukkua. Totesin että katotaan, riippuu ihan siitä mitä mun rinnatkin sanoo :king
 
Takaisin
Top