Syyskuun sähinät!

Me on tehty öistä diili, että mies huolehtii isommat ja minä vauvan. Hyvällä tuurilla mies saa nukkua koko yön putkeen, mutta nousee kyllä myös sitten isompien kanssa ylös vähän aikaisemmin. :) Vauva syö 1,5h välein läpi yön niin on ihan kiva, kun saa tunnin nukkua aamuisin pidempään. :)

Mies hoitaa muutenkin tosi paljon enemmän tuplia tällä hetkellä kuin minä. Toisaalta vauvakin vasta viikon ikäinen, joten imetys ja muut vievät paljon aikaa. Tänään aamulla mies otti vauvan mukaan koiran aamulenkille ja minä sain vähän aikaa myös isompien kanssa. :) Täytyy näitä vaihtoja tehdä useamminkin!
 
Huomenna ois suunniteltu sektio vauvan perätilan takia[emoji4]en tiedä onko mussa jotain vikaa, kun mua ei pahemmin jännitä?! Lähinnä sellasta odottavaa fiilistä.. Ja jotenkin kaikki tuntuu niin epätodelliselta, että musta(ko) tulee huomenna äiti... Vähän harmittaa, kun ois ollut hieno kokea spontaani synnytys, ehkä nää fiilikset johtuu siitä?!
 
Meillä myös hommat jakautuu miehen kanssa niin että minä hoidan vauvaa ja mies isommat lapset ja koiran. Imetyksellä mennään niin turha se on miehen öisin heräillä. Vauva nukkuu yleensä yöstä ekan pätkän 3-4h ja sen jälkeen 2h välein imetys. Aamulla noustaan ylös siinä 9 maissa ja mies heräilee isompien kanssa 7 jälkeen.
 
Huomenna ois suunniteltu sektio vauvan perätilan takia[emoji4]en tiedä onko mussa jotain vikaa, kun mua ei pahemmin jännitä?! Lähinnä sellasta odottavaa fiilistä.. Ja jotenkin kaikki tuntuu niin epätodelliselta, että musta(ko) tulee huomenna äiti... Vähän harmittaa, kun ois ollut hieno kokea spontaani synnytys, ehkä nää fiilikset johtuu siitä?!

Tsemppiä tähän päivään :Heartred ja kyllä se sektiokin on kokemus, jota varmasti on myös alatiesynnytys ja se tunne aivan mahtava ja sanoin kuvaamaton kun kuulee ensimmäiset itkut omalta lapseltaan :Heartred itku tuli itselleen ainakin. Kunhan vaan muistaa jälkeenpäin ottaa rauhallisesti ja olla ensin "muiden armoilla" ja passattavana.
 
Tsempit Digginsson minultakin tähänpäivään! Itse saan vielä 4 päivää jännittää omaa vuoroani :nailbiting:

Nyt vaan ärsyttää kun viikonloppuna tuotiin viimeiset isot tavarat kotiin ja mm. Vaunut jätettiin rappukäytävän tuulikaappiin niin etteivät kuitenkaan ole milläänlailla kenenkään tiellä eikä sinne syvennyksen ole kenelläkään tarve edes mennä.
Tiedän kyllä että se on riski paloturvallisuuden kannalta kun tätä nykyä kaikki pitäisi säilyttää jossain lukkojen takana ja tarkoitus onkin säilyttää vaunuja pyöräkellarissa. MUTTA.. Koska mulle tuli tämä sektiovaihtoehto eteen niin en voi alkuun vaunuja kellarissa pitää koska enhän minä saa niitä sieltä rappusia pitkin nostettua kun on sitten se nostotajoitus eikä meillä ole hissiä talossa.

Eiköhän nyt jo ollut tullut sitten meidän "rappupoliisilta" viesti vaunuihin kuinka niitä ei saa siinä säilyttää kun joku pyromaani ne sytyttää ja sitten savun levitessä joku voi kompastua vaunuihin.. Ymmärrän juu pointin, mutta kun tämä nyt olisi tilapäistä että päästään vauvan kanssa ylipäätään käymään ulkona. Toinen naapuri oli sitä mieltä että tottakai pidätte vaunut siinä ja että hän käy vähän jututtamassa tätä toista.:eek:

Minkähänlainen soppa tästä vielä syntyy.. :sorry:
Pitäisi varmaan yrittää kirjoittaa kirje takaisin tälle naapurille ja selittää tämä tilanne jos hän voisi pari viikkoa katsoa vaunuasiaa sormiensa läpi..
Eilen tuli itkukin pelkästään tämän takia. Nää hormoonit laittaa kyllä niin koville välillä. Phuuh.:arghh:
 
Onko täällä vielä monta joka kyllästyy ja odottaa jo että vauva syntyisi. Vaikka vasta ylihuomenna on la nii jotenkin oon ihan valmis lähtemään. :)
 
Onko täällä vielä monta joka kyllästyy ja odottaa jo että vauva syntyisi. Vaikka vasta ylihuomenna on la nii jotenkin oon ihan valmis lähtemään. :)

Sama täällä, ei malttais enää odottaa ku tietää että on jo niin lähellä... Vähä ku lapsena oottais jouluu :)

Oma vointi on onneks hyvä niin sen puoleen ei kiirettä. Viikko laskettuun aikaan.
 
Laskettu aika oli sunnuntaina :shifty: Välillä oon ihan fine, eikä mikään kiire. Sit yht'äkkiä oon ihan loppu ja itken, kun en jaksa enää. Ihme tuuliviiri.
 
Onko täällä vielä monta joka kyllästyy ja odottaa jo että vauva syntyisi. Vaikka vasta ylihuomenna on la nii jotenkin oon ihan valmis lähtemään. :)

Tänään 40+5 ja olen varsin kypsä lähtemään synnärille. Vaan missä on mun supistukset?! :shifty:
 
Sain tehtyä vihdoinkin kakun täytteineen pakastimeen ristiäisiin valmiiks. Jotain edes valmiina niihinkin. Seuraavaks voi jatkaa ikkunoiden pesusta jos tässä vielä riittää aikaa :wink :D eli huomenna äitipoli jälkeen. Ellen keksi muuta menoa kun kerran auto koko päivän käytössä.
 
Onko täällä vielä monta joka kyllästyy ja odottaa jo että vauva syntyisi. Vaikka vasta ylihuomenna on la nii jotenkin oon ihan valmis lähtemään. :)

En kestäis enää päivääkään! Mutta perjantaina helpottaa kun on se sektioaika :happy:
Poju melskaa nyt niin raivolla mahassa että on tainnut senkin kärsivällisyys jo loppua ajat sitten. Kaikki vaan sattuu.. Tuntuu ikuisuudelta nää viimeiset päivät
 
Onko täällä vielä monta joka kyllästyy ja odottaa jo että vauva syntyisi. Vaikka vasta ylihuomenna on la nii jotenkin oon ihan valmis lähtemään. :)

Täällä LA perjantaina. Tavallaan ootan, että jotain tapahtuisi ja tavallaan taas pelkään, että joko jotain tapahtuu apuaaa. :hilarious:
 
Täällä LA perjantaina. Tavallaan ootan, että jotain tapahtuisi ja tavallaan taas pelkään, että joko jotain tapahtuu apuaaa. :hilarious:

Nää on just niitä ihanan jänniä aikoja kun odottaa milloin synnytys alkaa. Sitä ikävöin jo nyt :)
 
Täällä LA perjantaina. Tavallaan ootan, että jotain tapahtuisi ja tavallaan taas pelkään, että joko jotain tapahtuu apuaaa. :hilarious:
Niin tuttu tunne :shy: Toisaalta oli kiva, että tuli hieman ennen l.a. koska ei ehtiny ihan niin paljon jännittään synnytystä. Lasketun ajan jälkeen ois jännittänyt hirveesti joka päivä :facepalm: Ja vähän pelottanu jos joutuis käynnistykseen.. :nailbiting:
 
Ois kivaa kuulla synnytys tarinoita. Oliko nii että sille tehtäisiin oma ketju.
 
Tajusin just että huomenna olisi ollut laskettu aika. Ja tuossa se poju tuhisee jo kahden viikon ikäisenä. Hyvä vaan että tuli aikaseen koska olo oli niin kaamea jo silloin kaikkien selkäkipujen ja muiden vaivojen kanssa että en varmaan kyllä olisi jaksanut enää paria viikkoa! Tsemppiä vielä kaikille kärvisteleville!
 
Tajusin just että huomenna olisi ollut laskettu aika. Ja tuossa se poju tuhisee jo kahden viikon ikäisenä. Hyvä vaan että tuli aikaseen koska olo oli niin kaamea jo silloin kaikkien selkäkipujen ja muiden vaivojen kanssa että en varmaan kyllä olisi jaksanut enää paria viikkoa! Tsemppiä vielä kaikille kärvisteleville!

Kiitos. Nauratti miehen kanssa kun hänen vanhemmat laittoivat viestiä meille että tervetuloa hautajaisiin ja että toivottavasti vauva syntyy myöhemmin, että päästisiin niihin juhliin. Mielellään ehkä menisikin niihin. Mut todellakin toivoi että vauva syntyisi myöhemmin. Huvittavaa. Kun itse toivoo että syntyisi jo.
 
Viikko laskettuun aikaan ja joka päivä tunnustelee, että joko tämä olis merkki synnytyksestä, entä tämä.. huoh. Vauva on laskeutunu ja polttelua ja supisteluita ollu joka päivä, mutta ei.. Eilen oli huippausta ja olin todella väsyny ja huonovointinen. Neuvolassa kuitenki kaikki arvot oli ok eli mitä lie loppuraskauden huonovointisuutta.

Viime yönä nukuin tosi hyvin ja lapsi herätti vasta klo 9.30! Nukuin melkeen kellonympäri kertaakaan heräämättä :wideyed:

Eli nyt jaksais synnyttää..
 
Takaisin
Top