Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reipas saunominen ja hyvä ruoka käynnistivät minulla synnytyksen tosi tehokkaasti! :D
Kuulostaa ihan ekalta synnytyksestäni. Torstaina illalla alkoi supistukset 5-15min väleissä, lauantai aamuna syntyi. Tsemppiä! Ei tullut paljon nukuttua voin kertoa.Mulla on tullu kipeitä supistuksia nyt sunnuntai illasta asti. Missään vaiheessa ei oo stopannut mut välit on pidentyny aina 30-1h min (just vaikka yöllä). Ekan yön nukuin 1,5h ja toisena yönä nukuinkin sitten jo paremmin kun ed.yönä valvonut. Eilen tuli supistuksia koko päivän 5-15min välein. Kipu iltaa kohden paheni ja nyt ne kivut on päällä ollu tänään. Tänään kuiteskin supistellut yli 20min välein. Ja limavuoto jatkuu ja nyt siinä on koko ajan eilisestä asti ollu verta mukana. Mun oma kroppani ei vaan osaa näköjään tuottaa kunnolla tota oksitosiinia et käynnistyis kunnolla Nää supistukset saa jo ääntelemään (eilisestä illasta asti) ja mä alan olee niin väsynytJa mä en haluu mennä sinne sairaalaan nyt kun ekaa kertaa saan olla kotona rauhottumassa! Tänään rv 39+5.
En tiennyt :)Mariejohanna89 mistä tiestit kun aika tuli lähteä tai soittaa sairaalaan?
Nyt nää on huomattavasti koventunut mutta tulee 8-15min välein. Kuumavesipullo selän puolella auttaa tällä hetkellä pahimpaan kipuun
Synnytin klo. 3.10 terveen tytön 3,794kg ja 50cm. Synnytys eteni nopeasti ja oli ohi muutamassa tunnissa. Kyllä oli rajua . Sisällä sairaalassa n. klo 00.00 ja silloin vain 2cm auki.