Kaika
Kommentoinnin ninja
Huomenta tulevat paksukaiset!
Mamma_76: Tuleppas kertomaan, minkälainen täti tuli!
Meinaatko pyytää, että yrittää kuunnella sykkeen doblerilla?
chaos74: Voihan kurjuus. ei ole kiva reissata kipeenä[&o]
Meinaatteko ihan maalle muuttaa?
Mekin muutettiin jouluna 08 Helsinkin keskustasta omaan taloon tänne maalle..tai siis mun mielestä maalle[:D]
Lapset on tykänny..
Amanda85: Henk.koht kokemusta ei ole, mutta luin tuolta toiselta palstalta, että moni sai apua rannekkeesta.
Toivotaan, ett sielläkin helpottaa!
OMAA:
Nyt harmittaa, kun on kuvotus lähtenyt ja yökin meni paremmin..[&o]
Muita raskausoireita ei ole, kuin turvonnut vatsa ja paineen tunne kohdussa(?), ei ole edes ollut repäisykipuja parina päivänä..
Mulla on viikon päästä neuvola ja ajattelin pyytää, että yrittäisi edes kuunnella sydänääniä, VAIKKA tiedän, että on epätodennäköistä kuulla niitä näillä viikoilla...ja että eivät halua neuvolassa aiheuttaa lisähuolta, jos sitten ei kuulukkaan..., mutta en kyllä millään muotoa voisi olla enempää huolissani papusen tilasta..
Ai ai, ihanaa olla raskaana!
Mamma_76: Tuleppas kertomaan, minkälainen täti tuli!
Meinaatko pyytää, että yrittää kuunnella sykkeen doblerilla?
chaos74: Voihan kurjuus. ei ole kiva reissata kipeenä[&o]
Meinaatteko ihan maalle muuttaa?
Mekin muutettiin jouluna 08 Helsinkin keskustasta omaan taloon tänne maalle..tai siis mun mielestä maalle[:D]
Lapset on tykänny..
Amanda85: Henk.koht kokemusta ei ole, mutta luin tuolta toiselta palstalta, että moni sai apua rannekkeesta.
Toivotaan, ett sielläkin helpottaa!
OMAA:
Nyt harmittaa, kun on kuvotus lähtenyt ja yökin meni paremmin..[&o]
Muita raskausoireita ei ole, kuin turvonnut vatsa ja paineen tunne kohdussa(?), ei ole edes ollut repäisykipuja parina päivänä..
Mulla on viikon päästä neuvola ja ajattelin pyytää, että yrittäisi edes kuunnella sydänääniä, VAIKKA tiedän, että on epätodennäköistä kuulla niitä näillä viikoilla...ja että eivät halua neuvolassa aiheuttaa lisähuolta, jos sitten ei kuulukkaan..., mutta en kyllä millään muotoa voisi olla enempää huolissani papusen tilasta..
Ai ai, ihanaa olla raskaana!