syyskuun pulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bluerose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä :grin Sheivaus "probleema" täälläkin.... haha! Ja Mä vielä miehelle sanoin että nyt kattelee kanssa sitä kun oon mututuntumalla ajellu... lähinnä tiedä minkä näkönen se on synnytyksen jälkeen :p¨
Olis apuakin sheivaamiseen herunnu mut mies ollu yövuorossa töissä ja viikonlopun poikien kaa mökillä... niin en antais käteen partaterää kun unirytmi sekaisin o_O:wink

Byyh! Jälleen flunssanp*ska nostaa päätää, huominen työvuoro peruttu! Aamulla lääkärii hakee saikkua... viikonlopun vapaa edessä ja kyllä kyrsiii.... tässä taudissa olla nyt taas kun jotain kivaa edessä! Siskonpojan synttärit ja maalle lähtö perjantaina. Olin viime kerrankin kipeenä siellä ollessa :sad001 Enkä tiedä tuleeko mentyä nyt enää sit ennen Möykyn syntymää kun on noita ostettavia ja bensa ei oo ilmasta.

Täällä enää kaksi työaamua jäljellä, sitten on nuo duunit taputeltu mun osalta! Oon ollut kyllä niin väsynyt töiden jälkeen ja nukkunut pitkiä päikkäreitä melkein iltaan asti, että ihan korkea aika jo alkaa ollakin jäädä mammalomalle.

Autumn, loppu rutistus enään, kaksi päivää menee nopeasti. Vaikka varmaan nyt ja varsinkin töissä tunnit tuntuu menevän todella hiljaa :D

Ihanko tosiaan täällä porukan miehet sheivaa teitä? Ei meillä ainakaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä se mies on täälläki ollu halukas sheivaamaan, mutta oon itte VIELÄ sen homman hoitanu. :D :D

Kyllä! Suostuvainen on kaikkeen :grin En tiedä sit miksi? Lähinnäkö että häiritsee vaiko vain Aulis Avulias :wink

Elämä lapselle-konsertti + raskaushormoonit = kyynelkanavat auki. Nuo lasten tarinat vaan pistää kyyneleet valumaan.

Mä olen jo kauan ehdotellut miehelleni sheivaamista mutta ei ole innostunut eikä myöskään varpaan kynsien lakkaamisesta , huomenna jalkahoito voisikohan jostain ostaa sheivauspalvveluja :)

Toisenlaiset äidit, niisk... Ei kyllä onnistu olemaan kyynelehtimättä kun näkee syntymän ihmeen. :Heartred

Mä en tiedä edes sheivaisko tuo, mutta lähinnä itse vierastan koko ajatusta siitä :D

No jos totta puhutaan, niin oikeesti en päästäisi miestä lähellekään mun toosaa minkään teräaseen kanssa, ei se oo koskaan ees ajellu omaa leukaansa muulla kuin partakoneella, niin luotto herran taitoihin ei oo kova.

Mä olen sanonut mun miehelle että saa luvan sheivata sitten kun en enää siihen kykene, toistaiseksi on onnistunut :D

Ja tähän mieslääkäri asiaan.. Mulla on jo kahdesti käyny niin, että on kysytty voiko toinen lääkäri olla mukana, ja heti suostuttuani oon huomannut että siellä onkin nuori mies.. Kauheen miellyttävää! No, täytyyhän niidenki harjotella :D

Tänään myös tämä samainen mies kirjotti mulle kans saikkua äitiysloman alkuun saakka, harmittaa. Olis ollut työharjoittelua vielä kaksi viikkoa jäljellä, mutta se nyt jäi kesken, ei voi mitään. Mulla on verenpaineet ollu liian korkeella, ei auta kun nyt vaan levätä ja rauhottua. Kirppu on nyt tärkein.

Kaksi megapitkää työpäivää 14-16h takana ja oon aivan puhki. Loppuviikko mennään vielä samalla reseptillä ja sit kals reissuviikkoa ennen äippälomaa! Huh, välillä kyl pelottaa, miten jaksan!

Tänään sain onneks kesken työpäivän välillä makoilla shovalla, kuunnella esitystä nojatuolissa jalat kohti kattoa ja lopulta tehdä innovaatio workshopia jumppapallon päällä :D

Täällä vietetään sitten loppuaika sairaslomalla. Ei olisi ollut jäljellä kuin tämä ja ensi viikko, mutta pakko oli luovuttaa. Vihlova kipu alavatsalla alkoi tosissaan voimistua eilen, oltuani vain pari tuntia töissä. Joka askeleella sattui vaikka käveli kuinka hitaasti. Eihän siitä mitään tule kun pitäisi koko päivä kävellä ympäriinsä. En ole päässyt selvyyteen mitä se kipu on, painaako vauva johonkin hermoon vai raivaako oikein kunnolla tilaa itselleen alaspäin. Sukkapuikko kivuiksi ehkä kuvailisin ja samalla tullut paineen tunnetta myös jonkin verran :confused: Välillä taas muuttui viiltävästä kivusta vihlonnaksi koko alavatsalla.. Neuvolalääkäriin pääsen aikasintaan ensi maanantaina, jos vielä silloinkaan :/ Mutta näillä mennään, liikkuminen on hidasta ja tuskallista ja ahdistaa jo nyt kun ei pysty tekeen mitään kunnolla :(

Ahhaha ompa ihana lukia että jollain muillaki jo sheivaus ongelmia! :D :D itekki täysin sokiana nyt sheivannut ja asennot on mitä ouvoimmat :D miehelle sanoinki että saapi se tästä lähin hoijella sen puolen ku joka paikkaan rupes särkemmään :D ja jes jes jes!! Lähetään tänää miehen kanssa Kuusamoon mun porukoitte mökille ! :) ihana päästä kaaauas täältä kottoota vähäs aikaa! Nyt vaa "armotonta" siivousta :D (lepihetkiä joka puolen tunnin välein xD)
Minkäslaista on sukkapuikko kipu? Mulla on nyt alamahassa tuntunu välillä viiltävä kipu ja sitte semmosta jännää tikuttelua hmm o.O en osaa ees selittää :D toivottavasti unikko helepottaa tuo :o inhottavan kuulosta!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Maaselii eikös kauneushoitoloissa tehdä bikinialueen vahauksia ja sokerointeja, en oo kyllä testannut koskaan. Suosiolla myönnän olevani muutenkin laiska tuolla alueella niin en kyllä ressaa nyt raskausaikanakaan.

MaMaMehiläiselle nostan tosissani hattua, peukkuja ja voimia. Ei tuohon ihan jokainen pystyisi.

Ja kaikille sairaslomalaisille jaksamista! Itsellä vähän helpompi jakso menossa, mutta alkaa nuo sukkapuikko- yms. kivut löytää minutkin, vaikka jo pitkään on saanut mennä täysin oman jaksamisen mukaan. Tiedän miten turhauttavia on ne päivät kun ei vaan pysty eikä kykene. Eikä se mies sitä aina jaksa ymmärtää. Meillä välillä heitetty huumoria aiheella "toinen heti perään", mutta nyt kyllä mies totesi jyrkästi että ei, on kuulemma raastavaa seurata kun toinen koko ajan kipeä. Ja niinhän se varmasti on.

Mutta viimeviikonloppu vietettiin Tampereella aikuisten viikonloppulomaa, täksi viikonlopuksi vanhempieni luokse ja ajatuksissa syksyn kaalikäärylekökkä. Ja nyt jo viikot 33+1 loppua kohti mennään! Neuvolassa jo varoiteltiin, että tulee sekin hetki kun et enää yhtään jaksa olla raskaana (mulla sellainenkin kyllä jo oli) ja sitäkin sitten keskustellaan ja mietitään, mitä tehdään..

Jonsku87, mä muistan kun esikoista odottaessa muakin varoitettiin siitä että tulee vielä se hetki kun et yhtään jaksais olla raskaana. Varsinkin kuulemma jos yli menee niin päiväkin on liikaa. No mulla meni 15 päivää enkä kyllä kertaakaan kyllästynyt olemaan raskaana, muut tuntui voivottelevan paitsi minä. Mä ehkä alitajunnassa lykkäsin vaan sitä synnytystä ja koska on mun raskaus oli oireeton loppuun asti ja mahakin suht pien niin mikäs niissä viimeisissä hetkissä kun saa olla vielä miehen kaa kaksin, me kyllä nautittiin siitä vaikka tietty tulokasta odotettiin innolla. Voin siis korostaa että nauttikaa nyt hiljaisuudesta ja siitä että olette vielä hetken ilman vauvaa! Jos se on mahdollista! :) Se kun tulee niin se tulee pysyvästi! :D
Tämä toisen odotus on mennyt niin nopeasti ja oireettomasti myös että mua jopa vähän hirvittää kun kohta en enään raskaana olekaan :D

Täälläkin on murehdittu sheivaamista.. Tai en minä, mutta mies :D Itse en tosiaan edes näe miltä toi alakerta näyttää, mutta mies mulle jaksaa asiasta naljailla :P Eilen sitten ostin ihan tuliteriä höyliä ja sanoin miehelle, että viikonloppuna kylpyhuoneessa tavataan, saa hoidella nalkutuksen aiheensa pois päiväjärjestyksestä ihan itse :D

Hyi apua :D Mä en uskaltais ikinä miehen sheivata mun sääriä :D

Pikkumies unilla, minä täällä teen järjestelyitä sen lauantain juhliin. Tuunasin just limupulloihin omat etiketit :) Illalla pikkumies lähtee anoppilaan muutamaks tunniks ja mä leivon vähän valmiiks niitä mitä voi. Isosisko tulee avuks. Sillä on tänään menossa rv 40+2 ;) Eli täällä häärää kohta kaks möhömahaa... No okei, en kutsuisi itseäni möhömahaks... Ainakaan vielä :D

Liljankukka_ saapa siis nähdä kuinka käy, riippuu varmasti täysin siitä, miten kunto pysyy, mun "raskausongelmani" kun on ollut tuo migreeni ja ohjeet on estolääkitykseen, jonka saa aloittaa heti kun pieni on syntynyt. Olikohan 36 viikolle asti, kun saan erikoisluvalla syödä Buranaa, jos sen jälkeen iskee pahana tilanne päälle niin voin kyllä uskoa eläväni sen hetken, että tenava pihalle ja heti ja lääkkeet mulle. Mutta murehditaan sitä sitten, nautitaan nyt kun päätä särkee "vaan" 2-4 päivänä viikossa. (Oli tuossa aika kun se ei katkennut ollenkaan).

Takaisin