syyskuun pulinat

Kiitos onnitteluista! Onhan se kivaa kun serkukset syntyy niin lähekkäin. On myös ollut mahtavaa olla yhtäaikaa raskaana siskon koska kumpikaan ei kyllästy toisen raskaus ja vauvajuttuihin! :D ollaan tosi läheisiä muutenkin, päivittäin yhteyksissä ja nähdään vähintään pari kertaa viikossa. On siis huippua kun tietää että äippälomalla on kohtalon toveri niin lähellä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Liljankukalla on kyllä ollut ja on kadehdittavasti vertaistukea :) nauti :)

Täällä nautitaan ihanasta raukeuden tunteesta, ollut oikea touhupäivä, fysioterapia, maton pesu, piirakan leipominen ja vielä uimassa kävin. Huh. Uinnin jälkeen meni rahka, omena ja muuta välipalaa niin hyvällä halulla, että kahvitkin meni väärään kurkkuun :)
 
Hei kokeneemmat! Mulla on aiemmin ollu vain supistuksia jotka ei satu, nyt supistelee ja tuntuu samalla kun vatsaa vääntäisi. Kertokaapa nyt o ko nämä kaksi eri asiaa vai mitä ne kipeät supistukset sitten tuntuu???
 
peppilotta, kipeät supistukset on todellakin kipeitä. Meillä lääkäri sanoi että sitten kun supistukset on niin kipeitä että pitää ottaa tukea jostain tai että puhuminen on vaikeaa niin sillon supistukset on niitä "kipeitä" supistuksia. Ja niiden jatkuessa on syytä käydä näytillä!
Itse olen niiltä toistaiseksi välttänyt!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jonsku, kiitos :) Täytyy osata nauttia ja tajuta ettei se ole itsestäänselvyys!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kävinpä tänään tekemässä kirpparilta löytöjä (eli vauvanvaatteita), 15 €:lla sain pussillisen! :) Mies kyllä tuumasi silloin, kun kaverilta ostin yhden pussillisen pienimmän koon vaatteita, että enempää ei tarvita. Pitää nyt vaan luottaa siihen, että mies ei tajua, että nuo on uusia, kun eihän se koskaan huomaa mitään munkaan uusia vaatteita. :laughing002

Oli kyllä niin mahtava valikoima lähes uudenveroisia vauvanvaatteita/lastenvaatteita kirppiksellä, että meidän lapsiraukka ei tule varmaan saamaan ikinä uusia ja käyttämättömiä kuteita... :wink Vielä kun itselle löytäisi kirppikseltä edes jotain, mitä sieltä lähtee etsimään, mutta ei. Näin lyhyenä ja pyöreänä on vaikea löytää mistään mitään sopivaa. Ehkä sitten, kun olen synnytyksen ja imettämisen myötä laihtunut sen 20 kg.... :rolleyes:
 
Mää olin joku aika sitte varma että ei enää vaatteita tarvita lisää, eilen kattelin viikattuja vaatteita ja kyllä se niin vaan on että villavaatetta ja 56 kokosia vielä tarviis.. :) Ens viikolla kierteleen kauppoja ja kirppareita. :)

Päivät tuntuu välillä pitkäsyttävältä.. Ens viikkoo jotenki oottaa ku kuuta nousevaa! Alkaa virallisesti äitiysloma!
Miten sitä sitte äippälomaa pitäis kuluttaa..? Jos ainakin;
- pakkais sairaalakassin minulle ja vauvalle
- tekis vielä muutaman hankinnan (autoon peili, yövalo, itkuhälytin)
- alkais askarteleen joulukortteja
- koittais saaha tuon peiton kuteleen valmiiksi
 
Ihanaa, viimeinen työpäivä takana ja viimein lomalla. Vaikkakin ei edelleenkään kyllä tunne ole, että olisi töistä pois jäänyt. Ehkä sitten, kun loma on pidetty ja äitiysvapaa starttaa.

Muutoin viimeiset päivät on masuasukki kiristellyt vatsassa ja harkkasupistuksia on tullut tasaisesti. Myös vatsa on selkeästi laskeutunut, eikä paina enää tuossa rintojen alla niin karmeasti. Viime päivät olen huomannut rutistavani esikoista enemmän sylissä ja pohtinut kuinka tulokas vaikuttaa häneen. Ikäero ei tule olemaan suuri, mutta haluan uskoa että se on ainoastaan positiivistä XD.

Vielä olisi rutkasti tehtävää ennen nyytin maailmaan tuloa, mutta saas nähdä tehdäänkö niitä vielä sitten joulun allakin :) myös päivien vähyys kohti laskettua-aikaa on ruvennut hitusen jännittämään lisää....
 
Mun mies lähtee huomenna 2 viikoks työmatkalle Dubaihin. Me molemmat reissataan tosi paljon ja ollaan totuttu tähän, mutta silti oon ollu koko päivän ihan itkuinen ja surullinen. Kukas mun masua nyt silittelee ja kuuntelee pikkuprinsessan touhuiluja?! Vaikka tiedän, että hän tulee pian takaisin, mua jännittää. Toivottavasgi pikkuneiti ei päätä syntyä isin matkan aikana!!
 
Tsemppiä MaMaMehiläinen, elän hengessä mukana. En yhtään tykkää olla yksin, edes viikonloppua, joten olis kamalaa jos mies nyt olis jonnekin lähdössä.

Se on kuulkaa pian lokakuu ja sitten saakin alkaa jo tosissaan jännittää, koska alamme jakaantumaan :) oltiin nyt kahtena viikonloppuna mun vanhempien luona ja totesin, että taisi olla mulle viimeset reissut ennen synnytystä (mun perheen ja ystävien luokse 4h ajo ja miehen kotiin 2h). No, onneksi miehen veli perheineen tulee ensi viikonloppuna käymään ja mun sisko lupasi ja jossain vaiheessa ajella. Ei sitten ihan mökity.. Mies tosin vielä suunnitteli lokakuun toiselle viikonlopulle käyntiä mun kotona kun sillä jäi metsätyöt vähän kesken, mutta katsotaan...

Tällä viikolla olisi tarkoitus käydä synnärillä tutustumassa ja samalla tehdä vikat hankinnat (sitteri, kotiutumisvaatteet ja hoitoalusta). Me kun on saatu kaikki vaatteet tähän asti ja alkaa koosta 60 niin ajattelin nyt kotiutumista varten ostaa 56 senttiset. Saa nähdä osuuko koko kohdalleen :D

Nyt pitäisi saada itsensä ylös ja lähteä puuhaamaan, tälle viikolle olisi jos sun mitä... Omenamehun keittämisestä aloitetaan :)
 
Ovat alkaneet jo joissain kaupoissa myymään joulukalentereita. Ostaiskohan sellasen sitten kun on 24 päivää laskettuun aikaan :p Availis luukkuja ja ehkä sitten aikakin menis nopeammin (vaikka voihan olla että luukkuja jää avaamatta tai ne loppuu kesken, jos ei vauva kuulu siihen pieneen prosenttimäärään, jotka syntyy päivälleen laskettuna aikana).
 
Jaahas... Menin sitten hajottamaan sen ainoan lämpimän takin, mikä vielä meni päälle. Nimittäin miehen kevyttoppatakin. Oltiin koiraa ulkoiluttamassa ja kumarruin keräämään koiran kakan pussiin, niin kuului vain iloinen POKS ja takin vetskari hajosi!

No, onneksi takki on ostettu lidlistä, eli ei ollut mikään kallis merkkituote. Silti harmittaa, kun nyt ei sit oo kummallakaan takkia :D ostoksille siis.
 
Takaisin
Top