Meillä alkkaa tilanpuute tuntummaan, muttei tästä kuitenkkaan mihinkkään vielä päästä. Asuntokauppa käy niin hittaasti, eikä tällä hetkellä asunto oo ees myynnissä. Neliöitä meillä on kivasti 109, mutta makkareita vain kaksi ja lasten makkarissa on kerrossänky, jossa alhaalla 120cm sänky ja ylhäällä normi. Ja lisäks pojan sänky. Aika täyttä siis. En tiiä, miten järjestellään meijän makkari, että saahan vauvan pinnis sinne. Tekis mieli remontoija takkahuoneesta (joka on aika pieni) yks huone lissää, mut jos kuitenkin parin vuoden sissään muutettaan pois, kannattaako.
Mie näin vauvaunia paljon enemmän sillon, kun vasta kuumeilin ja luulin, ettei meille enää tuu vauvoja. Mies, kun ei ollu kovin innostunu, kunnes sit yhtäkkiä ilmotti, että voijaan vielä kolmas tehä. Eroottisia unia oon nähny jonkin verran. Mie oon ollu iltasin niin väsy, ettei peitot oo hirveesti heilunu viime aikoina. Tekemistä on ihan sikana. Mie ootan jo kovasti äitiyslommaa, kun sit jäähään joksin aikkaa ihan oman perheen kesken, eikä tukilapsetkaan tuu. Ihan ahistaa kaikki tekemättömät hommat, kun ei vaan oo riittävästi aikkaa. Tääkin on erittäin harvinaista, että mie kerkeen hetken olla netissä keskellä päivää. Ja nytkin oikkeesti pitäs siivota keittiöö yms.
Justiinan supistelut kuulostaa hurjalle. Hyvä, että sait saikkua jottei vauva nyt ihan vielä syntyis.
Unista tuli vielä mielleen, että alkuraskauvesta näin kanssa muutaman kerran unta, että join punaviinipullollisen ja sit yhtäkkiä tajusin, että miehän oon raskaana enkä sais juua. Ihan hirvee tunne oli siinä unessa. Mie juon ylipäänsä ihan hirveen harvoin ja yleensä määrä on yks tai maks kaks viinilasillista tai sit saunalonkero. Humalaan en oo juonu ihteeni monneen vuotteen. Ei oo sen krapulan väärtti.