Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Työkaverit tuli halaamaan ja olivat hyväntuulisia, pomo oli saanut minulle sijaisen ja suhtautui hyvin ajatukseen, että saikku jatkuu mahdollisesti äippälomaan saakka... taakka vierähti harteilta! Vaikka meinasinkin siinä alkaa vetistelemään, kun tajusin, että tulevaisuudessa ei työkavereiden kanssa paljoa nähdä...
pääsee taas nauttimaan takkatulen lämmöstä eikä tarvii hikoilla helteessä. Ja tosiaan huiii kuinka lähellä se pienen syntyminen rupeaa jo olemaan, sitä on todella ruvennut miettimään :) vajaa 3kk laskettuun aikaan... hiihii 

Mies ei vieläkään suostu oikein edes koskemaan mahaan, joskus kun pyydän kokeilla niin vähän kokeilee mutta ei ole kertaakaan itse sitä ehdottanut. Ja kun puhutaan Kalevista niin lähinnä toistaa mitä minä olen sanonut... Se harmittaa todella paljon. Ei hän ole saanut aikaiseksi kirjoittaa alkutuntemuksia Kalevin vauvakirjaankaan, vaikka siihein ei tarttis ku muutama lause rustata