Hitto, te mietitte jo vaippoja...mä vaan sitä, ett kohta pääsee "lomalle" ja ehkä sitten voi tehdä jotain hankintoja.
...mut hemmetti, töissä on viimeiset pari viikkoa riehunut joku saakutin tauti ja nyt se löysi sitten minutkin. Onneks ei ole kuin pientä lämmönnousua tällä hetkellä, tai no mulle se on jo kova juttu, kun ei tuo "kuume" normaalisti nouse yli 37.5...noh eilinen ja tää päivä tässä sohvalla ainakin lepuutellaan ja katotaan, josko huomenna palaisi takaisin töihin. Mahassa on ainakin nautittu tästä lepo-osuudesta, sen päiväset möngerrysbileet on jatkuvasti käynnissä

Mä en nauti, mut on tehty liikkumaan ja tää makaaminen tekee mut hulluksi, varsinkin kun ulkona olis niin ihana ilma ja salillakin crossari on ihan yksinään... noh, jospa tää menis tällä ohi. Ja juu, täällä treenataan edelleen salilla ja ulkona, niistä hetkistä "tyyppikin" tykkää... ja mun jalat. Oon huomannut, että jos en liiku päivällä niin jalkoja särkee illalla ihan tautisesti, mutta kun pääsee salille tai lenkille niin jalat on tyytyväisiä :).
Mä nukun edelleen yöt hyvin, vessahätä herättää pari kertaa, mut muuten ei ongelmia. Hiki kyllä on, ja vessareissulla täytyykin aina muistaa käydä juomassa niin ei tule nestehukkaa :)
Perjantaina taas pitkästä aikaan neuvolaan, siellä odottaakin uusi "täti", kun edellinen jäi valitettavasti opintovapaalle. Noh, annetaan tällekin mahdollisuus