Syyskuun lörppisketju

Hip hei :) tänään piti kaivaa mammahousut kaapin perukoilta! Ei vaan kykene pitämään normi pöksyjä enää... turvotus on aika mahdotonta ja kyllä tuossa masussa jo huomaa eron :) tänään rv7+0 tittidiii :)
Mites muilla? Joko alkaa housut kinnaamaan?
 
Työhousuissa nappi auki ja vyö löysällä ku istuu, painaa muuten mahaa.. mä ootan kammolla et mitä mä keksin työhousujen suhteen sitte ku alkaa kunnolla maha kasvamaan :)
 
Juu kyl housut on kinnannu jo pari viikkoa, mulla on ponskarilla kiinni napinlävestä ja pidän tosi pitkää toppia siinä päällä :)
 
Heheh mä en jaksanu alkaa pampulakikkoja :D ja kyllä oli ihmisen hyvä olla mamahousut jalas :D työvaatteet on onneks pussimaiset niin pysyy turvotukset piilossa pitkään :) ja äippähousuja löytyy niistä myös :)
 
Mulla se ongelma työhousujen kanssa että ne on siis mallia miesten vaatteet, vaikka siis ovatkin mustat suorat housut ja pikee paita, mutta pitää varmaan jossain vaiheessa katella kokoa isompaa tai ihan raskausmallin mustia suoria housuja.. Saa nähä kauan pystyy töitä tekeen ku mä tiedän et yks toinen naistyöntekijä joutu viime vuonna jäämään aika aikasessa vaiheessa raskautta pois. Pitää keskustella pomon kanssa jossain välissä onko mahollista tehdä toimistohommia tai jotain
 
Minun on pakko jaksaa pampulakikkojen kanssa, tääl pienel paikkakunnal ei oo liikettä mistä sais edes ostettua äitiysvaatteita ja kyl niitä pitäis päästä sovittamaan niin tilailemaan en uskalla alkaa :grin
Ois helppoa jos oiski istumatyö vaikka vaan täytyy seistä posottaa aamusta iltaan, ihan mitä vain ei kehtaa päälle pukea kun asiakaspalvelu alalla ollaan. Saisko jäädä jo äitiyslomalle hahahaha :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
IHANAA kuulla, että muillakin on jo raskaushousuja käytössä! Ajattelin, että oon ihan epänormaali, kun ei mitkään housut enää mahdu jalkaan ja raskausviikkoja kasassa kokonaiset 7+6. No joo, ehkä tää turvotus vielä vähän laskeekin ennen kuin varsinainen vauvamaha alkaa kasvaa ja normihousut mahtuu taas hetken. Mutta siis en ole yksin, mahtavaa!

nimim. "Eilen ostoksilla mammaosastolla"
 
Ja siis vielä lisäyksenä, että on muuten mukavat jalassa. Voi elämä! Ei kiristä, ei purista! :Heartpink
 
Ja sitten vielä, asiasta kukkaruukkuun. Onko teistä kukaan meinannut hommata doppleria sydänäänten kuuntelemiseen kotona? Mua toisaalta houkuttais, toisaalta mietin, että onko turhake.
 
Ei mulla ainakaan edellisessä raskaudessa käynyt mielessäkään kokeilla ahtauta uudelleen normi housuihinsen jäkkeen ku mammapökät oli jalkaan sovittanu :) koska kuten sanoit ei kiristä eikä purista :wink

Doppleri kävi mielessä mutta en tiedä tuokose turvaa vai enempi tuskaa :D jos sitä pitää olla jatkuvasti kuuntelemassa :) edellisessä raskaudessa liikkeet tuntui jo niin aikaisin että luotin niihin :) ja vilkas kaveri olikin :)
 
Joo on se tuo 3D tarkka, on mullakin niitä musta valkosia rae kuvia mut onneks näkee tarkemmin kun lääkäri kääntää sille paremmalle:) seutaavan kerran on vasta 23.10 käynti, saa nähdä tuleeko neuvolan ultra aika aikasemmin kuin tuon lapsettomuuspuolen ultra..
 
Oi ihana Onlyer! Mä katoin tänään työpäivän päätteeksi itse ultralla mahan päältä omaa pikkusta. Tänään siis 8+2. Sain sydämen läpätyksen näkymään ja olin ihan onnessani! Varsinainen neuvolan ultra viikon päästä. :)

Höh, mulla ei vielä vaatteet kinnaa yhtään.. Toisaalta olin hoikassa kunnossa kesällä ja nyt pahoinvoinnin takia en oo pystyny juuri syömään. No, ehkä se maha mullakin alkaa joskus kasvaa... Toivottavasti!
 
kuukiurustakesään, ihan mahtavaa, kun voit itse itseäsi ultrailla!
Ja oi voi, älä murehdi turvotuksen puuttumista, tää ei oo kyllä mitään herkkua. :D Tällä ei taida olla vielä mitään tekemistä vauvamahan kanssa. Suolisto vaan tuhisee ja kremppaa, koska hormonit hidastaa toimintaa. Mä kyllä innolla odotan sitä ihka oikeaa vauvamahaa! :Heartred
 
Onko muilla ollut yövuoroon valmistautumisessa muutoksia raskaaksi tulon jälkeen? Itte ruukannu tehä niin et edellisenä iltana valvonu mahdollisimman pitkään ja nukkunu sitte puolille päivin et jaksaa seuraavan yön valvoa. Tuntuu ettei nyt jaksa yhtään valvoa ja aamulla herää jo joskus kasin aikaan, miten tässä sitten pitäisi yövuoro jaksaa valvoa?
 
Minä ostin dopplerin, ja se auttoi, sai huokaista helpotuksesta jos alkoi huolettaa. En kyllä muistaakseni kuunnellut ihan joka päivä! :) Aluksi en osannut etsiä oikeesta paikasta niitä ääniä tai oli liian aikaista, mut kun oikea tekniikka löytyi niin kuuli hyvin. Mulla etupuolella oleva istukka vaimensi potkujen tuntemista jonkin verran, en tiedä miltä tuntuu kun istukka on takana ja matkaaja on aktiivinen potkunyrkkeilijä?? :)
 
Täällä kanssa ihan kammottava turvotus vatsan kohdalla. Uskoisin olevani 9+3 tällä hetkellä, vaikka neuvolan mukaan jo pitemmällä. Iltaisin on tullut tavaksi tuhertaa itkut, koska turvotus aiheuttaa niin kömpelön ja sairaan olon. On käynyt mielessä, miten kestän sen loppuraskauden, jos flippailen jo nyt?!?

En ole koskaan pyörinyt äitiysvaateosastolla, mutta osaako kukaan kertoa, onko siellä missään minkäännäköisiä mammahousuja pitkäjalkaisille? Olen tosiaan 177 cm pitkä ja koostun lähinnä jaloista ja pikkiriikkisestä selästä (auton penkissä olen aina se, jonka silmiin paistaa aurinko aurinkoläpistä huolimatta). Farkut ostan lahjepituudella 36, jota harvemmin myydään, tai sitten ratkon auki puntit 34-tuumaisista. Onko kellään hyviä vinkkejä?

Mullakin se kotidoppleri on ollut pari päivää käytössä, ja se on ihana! Ultrakutsua ei vaan kuulu, ja pelkään, että sitten kun saan sen, niin siinä lukee, että tervetuloa päivänä 13+6 (Jyväskylässä ultrataan 11+0-13+6-viikoilla). En jaksaisi odottaa, mutta halpiskotidoppleri on muuttanut hermojaraastavan odotuksen iloksi, koska bongasin puolen tunnin etsinnän päätteeksi sykkeen, jota oli nopeutensa vuoksi vaikea laskea, mutta sanoisin sen olleen jotain 165.
 
Mangusti: itse olen 178 pitkä ja housut myös ongelma ostos! Mutta ihan perus hm mama housut on ollu hyviä ainaki mulle :) suosittelen rohkeesti kokeilemaan :)
 
Takaisin
Top