Syyskuun lörppisketju

Etsijä.Ihanaa kun täällä toukokuisissakin on tuttuja.. :) Ketäs muita täällä on ainaki Siija oli... Toivottavasti tulee vielä monta.. :) Koska sulla on etsijä laskettuaika?
 
Loora

Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84

Kopsasin nää sieltä meidän listasta että, tosin lasketuista ajoista en oo varma meneekö siltikin joku jollekin toiselle kuulle, mutta pitäshän meitä olla useempi :) Ja jospa saatais vielä lisää!

Mulla on laskettuaika 12.5 eli sinne puolenkuun huitteille menee, ei onneksi ihan kesän helteille :wink Millon sulla?
 
Oho en oo ees tajunnu et meitä on täs lähiaikoina näin moni plussannut. Ihanaa et meitä on tänne tullut niin paljon.. :)

Mä en vie tie varmaks laskettuuaikaa kun ei oo tasast kiertoo enkä tehny ovistestei..Mut luulen et laskettuaika on jotai 24-26.5...
 
Soitin tänään neuvolaan, se täti laski menkkojen mukaan ne viikot, sanoin että saattaa heittää neljä päivää, mut kuulemma jos heittää alle viikon ni mennään niitten menkkojen mukaan, voi sit ultrassa tarkentua. Ei muuten laskettua aikaa sanonut :) No, nettilaskuri ajaa varmaan saman asian? :)

muoks. Niin mulla sama et epätasainen kierto, enkä tikuttanut ovista tällä kertaa.
 
Loora. No onneksi ultrassahan se sitten viimein selviää tarkasti :)
Ja sama homma Myssyllä!

Tänään laiskottaa, yllätys yllätys. Otin vapaapäivän töistä kun on niiiiiiin hiljaista, näitä yrittämisen ihannepäiviä, huoh. Jos puolukkaan jaksaisi mennä niin se olisi kotiapäin, ei mene miinukselle tänään :wink Vaan tämä sohvan vetovoima tuntuu aika voimakkaalta :smiley-angelic006
 
Tänään yövuoro 2/3. Viime yö meni hyvin vaikka vähän jännitti kun ei kahvia saa liikaa juoda enkä nukkunut normaalia määrää. Missähän vaiheessa sitä pitää pomolle kertoo...?
 
Aikanen aamuvuoro edessä ja ei sitten yhtään jaksais lähtä töihin, väsyttää ihan sikana. Mutta ei kait se auta töihin kai se ois lähettävä, onneksi kahdelta jo pääsee lähteen kotiin
 
Mulla on jo tosissaan ongelmia aamunavetassa.. Tuntuu että tahtia ei saa niin hiljaseks että ei tulis huono olo. Iltanavetat ei oo kyllä sen helpompia kun huono olo koko päivän. :D toivottavasti se ois vaan tän syyskuun murhe. :) Tiistaina eka neuvola kans ja jänskättää kovasti. Isäntä oottaa meillä ehkä enemmän neuvolaa&ultraa ku minä, innokkaasti on kyllä tulossa mukaan :)
 
Heh, piti käydä uus testi ostamassa ja ihan vaan varmistamassa että oon varmasti paksuna, ei sillä et ois mitään vuotoa ollu, mutta sitä alko jo tässä epäilemään itteä ku saanu perjantaista asti olla asian kanssa oman pään kanssa niin piti varmistaa etten nyt oo tehny vaan testiä eka kerralla väärin :D
 
Okei, miten muilla ton nukkumisen kanssa? joo väsyttää mutta auta armias kun kello lyö aamulla jotakin niin meikä ainakin herää, parina aikasempana aamuna (vaikka oli vapaata ja yleensä nukun pitkään n.10-11) oon herännyt jo kahdeksan jälkeen.... :sad001 Nyt ois töihin meno yhdeksitoista niin meikä heräs jo seitsemältä, ikinä en oo aikasemmin herännyt seitsemältä jos oon puoliltaöin pistänyt nukkumaan ja herätys oli vasta puol ysiksi. Mä en tiiä onko tää nyt joku oire vai jännittikö sitä alitajunnassa kun olin suunnitellut että teen tänään "vikan" raskaustestin että näkee onko raskaus edennyt (seurannut keskusteluja ja porukka tehnyt aika usein näin, joillakin ollut vihje km jos ei oo digi edennyt tai näin mä sen ymmärtänyt) jotain ihme unta mä kyllä näin ennen ku heräsin, joten voi olla tästäkin syystä... mmm..

No raskaustesti näytti 3+ eli ainakin se on hyvä asia tähän aamuun :)
 
Onko muilla flunssaa?hirvee nuha ja yskä.Ja ruoka ei maistu,ainoastaan viilit,jugurtit ja maito.Juoda sais kokoajan.Olo kuin jyrän alle jäänneellä.
 
Rolle. Täällä kans kärsitty flunssasta ja tuntuu et ei lopu koskaan..

JMT. Onnittelut r-testin tuloksesta. :)

Mä kans tein tänään vie varmistus testin.. 2.h sain pidätettyy päiväl ja täs o tulos:

IMG-20140927-WA0001.jpg
 
Ioora84 kiitoksia ja onnittelut sinnekin päin! :)
 
Huh, mulla on ylihuomenna totuuden hetki eli alkuraskauden ultralla rv 7+6. Saas nähdä onko kettään.....pelottaa niin kovaa. Muutenkin nämä viikot on aika paniikkia aiheuttavia, viimeksi oli kkm tullut viikolla 9....millähän tän pollan saisi pidettyä kasassa.
No sen verta kuitenkin tässä nyt selvis, että mikäli löytyy sykkeet ja tämä raskaus jatkuu, niin mua tullaan seuraamaan äitiyspolilla aika tarkkaan samaten sikiön kehitystä ultrilla, johtuen mun sairausepäilystä. Toisaalta hyvä mutta toisaalta kökkö, koska raskaus voi aiheuttaa ongelmia tuon sairausepäilyn suhteen...no toivotaan ettei niin käy! Tosin jos nyt ensin varmistuisi, että siellä joku on.
 
Pidetään peukkuja et menee hyvin huomenna heppura :)
 
Mul täyttyi 8+0 tänään... ensi viikolla neuvola... jokohan ne kuuntelis siel sydänääniä... kuuluiskohan ne jo :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Missä vaiheessa muuten noi sydänäänet yleensä kuuluu mahan päältä?
 
Takaisin
Top