Hei kaikki marrasmuruilijat! [:)]
Mä en ole kirjoittanut piiitkään aikaan tänne... Kuten jossakin jo mainitsin, palsta tuntuu kuitenkin ihanan kotoisalta, vaikka oon harmikseni hieman pihalla täällä jutelluista asioista ja teidän kuulumisistanne. Toivottavasti huolitte minut joukkoonne vielä!
Ihan pikakuulumiset: Mä olen nautiskellut koko kesän raskaudestani ihan täysillä. On ollut ihana puuhailla asioita, joita voi olla hankalaa toteuttaa sit ensi kesänä kun on pieni käärö mukana menossa. Lapsen saaminen tulee olemaan ihan oma seikkailunsa, joten on ollut ihanaa pyhittää nyt aikaa parisuhteelle, kavereille sekä kaikenlaiselle puuhastelulle ja matkustelulle. Jotenkin on ihana ajatus, että pienokainen kulkee nyt jo kuitenkin mukana kaikkialla.
Nyt syksyllä, kun olen töissä ihan toisella puolella Suomea, on jotenkin ihanalla tavalla ikävä kotiin puolison luokse. Kiva huomata, että oikein odottaa sitä aikaa kun saa olla koko perheellä kotona.(No, tulevaisuus näyttää, kuinka ruusuista se arki sit tulee OIKEASTI olemaan! [;)]) Onko teillä muilla esikoisen odottajilla jo ihan selkeä perhefiilis, vai nautitteko vielä kahdenkeskeisestä parisuhteesta sellaisenaan?
Tulevaisuus tuntuu kyl ihan hurjalta! Palaillaan, naiset!
/Knööri
Ai niin, just sain postista ilmoituksen: vanhempainpakkaus odottaa hakijaansa! Tänään pääsee siis uppuotumaan taas ihan uudella tavalla vanhemmuuden mualimaan, huh! [:)]