SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Qaakkeli, suosittelisin oikeesti sitä lääkärillä käyntiä. Jos sulla onkin jotain muuta ku pelkkä flunssa?

Caarina, pistäppä mutakakun ohjetta tännekin :) Pääsis itekki herkuttelee nopeesti :P

Joo mulla on kans tota että sit tekee mieli jotain sokerista.. Tietää että se ainakin pitää virkeänä tai jotain..

Mä kanssa pyörin hereillä viime yön ku mahaa vihloi ja nipisteli. Ärsyttävää.

Mulla oli tossa viikko sitten tosi vaikee kausi. Nimittäin herkkujen suhteen. Koko ajan teki mieli suklaata ja pepsi maxia ja tuli syöty todella huonosti ja pannaria monena iltana. Peilikuva rupes iljettää niin paljon, et mietin jo, etten enää kehtaa astuu ulos ovesta. Nyt on pää alkanut pääsee tähän raskauteen mukaan ja varsinkin siihen tosiasiaan, et mulla on maha alkanut näkyä. En kuitenkaan rupee tänne ottaa kuvia, ku en halua todisteita mun mahan kasvamisesta :D

Yllättävän vaikeaa kyllä muuten tottua siihen että on näin iso tää maha.. Vaikka siis jäljellä kun ajattelee niin on ihan ok ja kuuluukin alkaa näkymään jo.. Mut sit taas toisaalta ottaa päähän ja hävettää. Ja sit tietty ottaa päähän ku esim miehen mummi veti eilen taas että "täältä se meidän isomaha tulee".. Onneks kuitenkin miehen enon vaimo sanoi siihen sit vaan että "No mut sehän kuuluu niinku asiaan" eikä siitä sit sen enempää jatkettu mun mahan koon miettimistä :)

Totta muuten! :D äsken katoin noita potkuja kun tuli ja mietin jo hetken että aikooko tuo potkia itsensä tuolta ulos :D

Mä kävin siellä lekurissa (hurraa). Meinas mun leuka tipahtaa lattiaan kun se sano, että käy hakemassa ultrauslaitteen ja tuli takas sellaisen käsikokoisen vempaimen kanssa. Mietin et tollakohan se meinaa mun vatsaa ultrata (ja miksi koska mä menin sinne flunssan takia)... Selvis, että se laite oli poskionteloiden ultraukseen :) Diagnoosi oli sitkeä flunssa ja saikkua eli takaisin sohvakuoppaan.

Täälläkin flunssa kiusaa. Eikä ota selvää onko nyt helpottamassa vai pahenemassa.. Pomolle tietty aamulla soittaessa sanoin että uskoisin jo huomenna olevani työkykyinen :shifty: kiva jos aamulla vielä tämmöistä niin saa soitella taas :shy: paranemista Qaakkeli :)

Joo se poskionteloiden Ultra on hassua. Mulla oli jotain jatkuvaa nuhaa tai jotain niin ultrattiin. Sit taidettiin todeta että mulla on allergiaa tms en muista enää ku siitä on niin kauan.
Tänään tuli tehtyä vaan kalapuikkoja ja lohkoperunoita pakasteesta.. Mies oli fiksu ja keksi että vois tehdä dippiä tai jotain kastikkeeksi ja ostettiin kermaviiliä mihin sit laitettiin ruohosipulia, tilliä ja sitruunankuorta ja voi kiesus miten hyvää toi on!

Nyt menee kyl ihan yli ymmärryksen. Juttelin pomon kanssa tosta "lomasta", ja kuulemma mun on parempi pitää edes osa vanhempainvapaasta o_O Mä oon ainut toimistotyöntekijä täällä, ni luulin, et olis ilonen, ku oon "vähän" aikaa poissa, mut ei. Aika jännä.. :grin

Voi hormoonipää... Unohdin hakea esikoisen koulusta klo 14. Muistin et pääsee klo 15 niinku siskonsa. Onneks oli tajunnu kävellä kotiin. Häntä vaa nauratti ja mun tuli itku...

Tänään olis joku tommonen perhevalmennus luento systeemi mihin pitäis mennä.. Viime viikolla jäi käymättä ku en halunnu yksin mennä.. Sit lokakuun lopulla tulee vielä neuvolan valmennukset.

Päätin tehdä ruoan valmiiksi ennen sitä luentoa kun se loppui varmaan vasta joskus 8 aikaan niin on sit ruoka odottamassa. Mies ehdotti alunperin broilerin suikaleista tehtyä makaronilaatikkoa mut ostettiin broilerin jauhelihaa ja tein siitä sit makaronilaatikon :) ja päälle laitoin ihan super namia savujuustoa! Teki ihan kauheasti mieli kaupassa sitä juustoa niin oli pakko ostaa :)

Sai juoda aamulla lasillisen mutta mulla sanottiin labrassa että saa juoda vettä niin paljon kuin haluaa (en kuitenkaan juonut yhtään ku ei ollu mukana vettä)

meille rantautu aamulla herra yrjö kylään. Esikoinen oksensi kertaalleen ja sen jälkeen ripuloinu kolmekertaa ja nyt on jo kaikki pysynyt sisällä. Seuraavaa odotellessa. Toivottavasti muut pääsee helpommalla, vaikka vaan pelkällä ripulilla, sen tietää että ton nuoremman oksennukset ei osu pönttöön niinkuin esikoisen.

Itellä on ollu nyt vaan enemmän flunssainen olo kun pukeudun liian vähiin vaatteisiin ku mun on niin kuuma. Mut sit esim illalla on jo tosi kylmä.

Takaisin