Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän sänkyrunko on vuoden vanha mutta itse patja on jo 10 vuotta vanha. Ostin tempur-sijauspatjan vuosi sitten ja se oli hyvä investointi. Itse runkopatja ei minusta oo menny miksikään :) Tai mistäs sitä tietää - ehkä olisin vähemmän kiukkunen jos nukkuisin jossain Hästensin supersängyssä.Uusi sänky kyllä kuulostaa niin houkuttelevalta. Just valitin miehelle että ei tue enää selkää kunnolla tuo vanha.. Toi on siis ostettu tyyliin 7 vuotta sit..
Lähinnä polvi niin terävä ja painoa "sopivasti" niin patjan läpi onnistuin sen laudan heikoimpaan kohtaan osuu 
Mies kyllä lepyytteli että sängynrunko on vanha!
Vois kyllä sijoittaa uusiin patjoihin, kun rahatilanne tästä vähän kohenee. 
Ampiaispesä: sehän on vaan hyvä jos kilppariarvoissa on laskua (paitsi toki jos on liikatoimintaa) :)
Kävin kilpparikokeissa ja samoissa (hyvissä) arvoissa kun elokuun alussa. Eli nykyinen annostus on just sopiva - huh. Mua niin masentaa kun joudun vaihtamaam neuvolatätiä kohtapuolin kun sillä loppuu sijaisuus. Tekis mieli viedä sille jotain pientä, ideoita? Mä mietin et jos joku kukkapuska (tosin ekaks mietin et jos veis salmiakkia, viiniä ja juustoa :) )
Mullakin on matala t4 kun tsh on ns. normaali eli tällä hetkellä 0.72. Mutta sillon kun tsh oli korkealla niin oli t4 vielä matalampi. Ainoastaan ennen raskautta t4 on käynyt lähelläkään 18 :)Joo, ei ole kiva, että on laskua.. Ei ole liikatoimintaa. Kun tsh on ihan ok, niin t4v laskee samalla. ja sen huomaa, mutta näillä mennään XD
Onneksi rasitus oli normaali.
Mullakin on matala t4 kun tsh on ns. normaali eli tällä hetkellä 0.72. Mutta sillon kun tsh oli korkealla niin oli t4 vielä matalampi. Ainoastaan ennen raskautta t4 on käynyt lähelläkään 18 :)
Mulla nyt kahdella kertaa ollu 12. En vaan tiedä miten sitä edes nostais koska mullahan ei ole lääkäriä joka tätä hoitais. Pitäis varmaan lääkkeitä vaihtaa ja sitä en jaksais näin raskauden aikana lähteä kokeilemaan.No voi että. Mulla oli viime kontrollissa t4v jopa 17 ja sitä ennen 19, mutta nyt oli jo 14 XD. laskee laskemistaan.. kun oli 19 tai 22, niin vointi ollut ihan erilainen.
Mulla nyt kahdella kertaa ollu 12. En vaan tiedä miten sitä edes nostais koska mullahan ei ole lääkäriä joka tätä hoitais. Pitäis varmaan lääkkeitä vaihtaa ja sitä en jaksais näin raskauden aikana lähteä kokeilemaan.