SYYSKUUn höpinät ja höpötykset

Joo siis tänään vaan tuntuu olevan jotenkin tosi kurja päivä.. Kyl tää sit tästä taas ku saa mielen vähän virkeämmäksi. Jotenkin vaan tuntuu hurjalta ajatus että pitää odottaa sinne jouluun asti tätä nyyttiä kun tää mahakin on ihan hervoton.

Huonompia päiviä tulee kaikille :) Varsinkin, jos on nukkunut huonosti, ni moni asia rupee helposti harmittaa ja ottaa päähän. Mut onneks on kuitenkin kyse vaan yhdestä päivästä muiden joukossa :) Kyllähän tää jouluun asti kituuttaminen tuntuu hurjalta. Varsinkin nyt, ku ei enää vaan voi "unohtaa" olevansa raskaana. Muksu liikkuu ja maha tulee koko ajan enemmän esille. Ja siihen lisäks kaikki mahdolliset oireet, vaivat ja kolotukset. Jopa intti alkaa kuulostaa lomalta xD Sieltä kuitenkin pääsee lomille, eikä palveluksessa olla koko aikaa :P

Joo. Huomenna sentään taas poksumis päivä ja sit viikonloppunakin on toimintaa ku mennään miehen enolle syömään. Mietin jopa että lähtis kävelemään ulos rauhassa tänään ku on nätti keli. Toisaalta voi olla jopa liian kuuma auringossa..

Fuji tiiän mistä puhut <3 viikko mennyt minimaalisilla unilla, alan olla hermoraunio ja samoten mies kun valvotan häntä myös... No... Mä tulin just sotkasta ja 2 viikon päästä saan hakea luxuslexus sängyn jahka tulee tehtaalta... Jos mun valvominen loppuu siihen... :P

Uusi sänky kyllä kuulostaa niin houkuttelevalta. Just valitin miehelle että ei tue enää selkää kunnolla tuo vanha.. Toi on siis ostettu tyyliin 7 vuotta sit..

Uusi sänky kyllä kuulostaa niin houkuttelevalta. Just valitin miehelle että ei tue enää selkää kunnolla tuo vanha.. Toi on siis ostettu tyyliin 7 vuotta sit..
Meidän sänkyrunko on vuoden vanha mutta itse patja on jo 10 vuotta vanha. Ostin tempur-sijauspatjan vuosi sitten ja se oli hyvä investointi. Itse runkopatja ei minusta oo menny miksikään :) Tai mistäs sitä tietää - ehkä olisin vähemmän kiukkunen jos nukkuisin jossain Hästensin supersängyssä.

Meillä on runkopatjat. Ja jotenkin tuntuu että noi jouset on painunut..

Meil on tällähetkellä koristeveistetyt antiikkisängyt joissa törkeän huonot patjat, joita oon paikkaillu ja fylläny peitoilla että edes jostain kohtaa olis tukeva. Mun painopiste on nii muuttunut että viimeyönä pelkäsin jopa halvaantuvani jos vielä makaan :D

Suomalainen jenkkisänky (olipas hassu sana) tulossa, pussijousilla ja tempurilla. Tosin mikä tahansa sänky nykyiseen verrattuna on mulle luksus...

Täällä eilen räpsähti sängyn pohjasta yks lauta poikki kun tämä lyllerö meni siihen polvi edellä :arghh::joyful: Lähinnä polvi niin terävä ja painoa "sopivasti" niin patjan läpi onnistuin sen laudan heikoimpaan kohtaan osuu :inpain:

Katotaan nukutaanko lattialla ennen jouluu:shifty: Mies kyllä lepyytteli että sängynrunko on vanha! :grin Patjat ei niinkään ja petarikin uusittiin vuos sitte:rolleyes:

Oi että, uus sänky, tai edes uusi patja, kuulostaa kyllä niin hyvältä! Mulla on kans ruvennu tulemaan selkä kipeäksi nukkuessa ja muutenkin yöt itsellä levottomia. On kuuma ja tukala ja hankala ja mitä vielä... :inpain: Vois kyllä sijoittaa uusiin patjoihin, kun rahatilanne tästä vähän kohenee.
Harmittaa, kun oma kunto tuntuu meneen aika huonoksi. En ole käynyt lenkillä enää hetkeen. Nyt kun olemme esikoisen kanssa aloittaneet kerhot ja muskarin, tulee käveltyä tuonne "keskustaan" (siis tämän lähiön) se kilsan verran suuntaansa. Takaisin tullessa pitää aina kiivetä piiiitkä mäki ja mä oon ihan poikki aina täällä huipulla. Supistaa ja hengästyttää. Plääh. Ja maha vielä tästä kasvaa sen kolmisen kuukautta... :eek: Mennään varmaan loppuvuodesta autolla toi lyhyt matka. :nailbiting:

Miten nii monella voi olla ongelmia sängyn kanssa? Meilläkin on nimittän uus sänky hankintalistalla :) Enemmän toi mies valittaa. Se on onnistunut tekee omalle puolelle kunnon kraaterin :O Monta kertaa oon sinne kierinyt, ja pois pääsy on vaikeeta. Varsinkaan tää maha ei auta sieltä nousemista :P

Uus sänky täälläki tarvittais. Meil on niin matala et tästä ku maha viel kasvaa niin enhän sielt enää ylös pääsekkä :D

Ampiaispesä: sehän on vaan hyvä jos kilppariarvoissa on laskua (paitsi toki jos on liikatoimintaa) :)

Kävin kilpparikokeissa ja samoissa (hyvissä) arvoissa kun elokuun alussa. Eli nykyinen annostus on just sopiva - huh. Mua niin masentaa kun joudun vaihtamaam neuvolatätiä kohtapuolin kun sillä loppuu sijaisuus. Tekis mieli viedä sille jotain pientä, ideoita? Mä mietin et jos joku kukkapuska (tosin ekaks mietin et jos veis salmiakkia, viiniä ja juustoa :) )

Joo, ei ole kiva, että on laskua.. Ei ole liikatoimintaa. Kun tsh on ihan ok, niin t4v laskee samalla. ja sen huomaa, mutta näillä mennään XD
Onneksi rasitus oli normaali.

Kyllä sitä alkaa arvostaa hyvää ja tukevaa patjaa näemmä varsinkin kun on raskaana. Itelle kääntyminen öisin ollu aina hankalaa ku tuntuu että painopiste on just lantiossa. Nyt sit vielä vaikeampaa ku välillä ihan tuntuu että ottaa vatsalihaksiin se kääntyily.
Ite oisin halunnu ostaa kovan jousipatjan vielä tohon runkopatjan päälle mut mies ei lämmennyt idealle, koska jenkkisänky on liian pehmeä :D

Joo, ei ole kiva, että on laskua.. Ei ole liikatoimintaa. Kun tsh on ihan ok, niin t4v laskee samalla. ja sen huomaa, mutta näillä mennään XD
Onneksi rasitus oli normaali.
Mullakin on matala t4 kun tsh on ns. normaali eli tällä hetkellä 0.72. Mutta sillon kun tsh oli korkealla niin oli t4 vielä matalampi. Ainoastaan ennen raskautta t4 on käynyt lähelläkään 18 :)

Mullakin on matala t4 kun tsh on ns. normaali eli tällä hetkellä 0.72. Mutta sillon kun tsh oli korkealla niin oli t4 vielä matalampi. Ainoastaan ennen raskautta t4 on käynyt lähelläkään 18 :)

No voi että. Mulla oli viime kontrollissa t4v jopa 17 ja sitä ennen 19, mutta nyt oli jo 14 XD. laskee laskemistaan.. kun oli 19 tai 22, niin vointi ollut ihan erilainen.

No voi että. Mulla oli viime kontrollissa t4v jopa 17 ja sitä ennen 19, mutta nyt oli jo 14 XD. laskee laskemistaan.. kun oli 19 tai 22, niin vointi ollut ihan erilainen.
Mulla nyt kahdella kertaa ollu 12. En vaan tiedä miten sitä edes nostais koska mullahan ei ole lääkäriä joka tätä hoitais. Pitäis varmaan lääkkeitä vaihtaa ja sitä en jaksais näin raskauden aikana lähteä kokeilemaan.

Kyllä tää jääkiekon kattominen on rankkaa.. Pojukin potkii kovasti peliä katsoessa näköjään :D tiedä sit vaikka pojasta tulis jääkiekkoilija :D

Mulla nyt kahdella kertaa ollu 12. En vaan tiedä miten sitä edes nostais koska mullahan ei ole lääkäriä joka tätä hoitais. Pitäis varmaan lääkkeitä vaihtaa ja sitä en jaksais näin raskauden aikana lähteä kokeilemaan.

On alhaalla o_O. Hyvä olisi, jos olisi 18-22 t4v.

Takaisin