Syyskuisten plussatestien kuvia

Tuossa äsköinen laimeesta pissasta tehty. Dpo9. Vaikuttaa hyvältä🫶🏼
Miten ootte onnistunu pitää ittenne kurissa ettette testaa iha liikaa?🙃
Täälläkin aamut nyt hieman kiireisiä, kun taaperon kanssa harjoitellaan päiväkotielämää. Eli kiire taitaa olla omalla kohdalla paras kuri😂 ja aamusta mieluusti testaisin, vaikka toki monilla se aamun toka pissakin antaa vahvaa tulosta 🧐

Täälläkin aamut nyt hieman kiireisiä, kun taaperon kanssa harjoitellaan päiväkotielämää. Eli kiire taitaa olla omalla kohdalla paras kuri😂 ja aamusta mieluusti testaisin, vaikka toki monilla se aamun toka pissakin antaa vahvaa tulosta 🧐
Oispa kiirettä nii toimis😂 ehkä pitää herätystä laittaa myöhemmälle nii tulee väkisin sit kiire töihi😂
Mulla aamun ekasta on ovis ja rtesti haaleempi entäku tokasta.

En mitenkään!😄 Oon tehny varmaan 10 testiä ja ihan huomaamatta ostin äsken kaupasta vielä 2 pc-liuskaa🤣 En todellakaan tajuu minkä takia ostin ne, tänään rv5+0 ja eiköhän tässä tosissaan tukevasti raskaana olla🤣
Hyvä kuulla😂😂 pct on onneksi halpoja ja hyviä nii niillä raskii testailla🤭

Ehkä hitaanlaisesti vahvistuu. Mutta voisi olla vahvemmatkin jo. Huomenna yritän tehdä aamun ekasta pissasta.

Nyt siis 4+1
Joo🙏🏼 toivotaan että vahvistuu! Nämä on kyllä tosi yksilöllisiä juttuja miten se nousee ja kuinka vahvaksi viivat muodostuu, ja missä vaiheessa on sitte ovulaatio ollut jne. Lähipäivät näyttää, pidetään peukkuja🤍

Ehkä hitaanlaisesti vahvistuu. Mutta voisi olla vahvemmatkin jo. Huomenna yritän tehdä aamun ekasta pissasta.

Nyt siis 4+1
Mulla dpo14 ja 4+0 tänään. Panikoin itsekin, kun viiva ei tummu samaa vauhtia kuin osalla. Lohdutan itseäni kuitenkin sillä, että kaikilla hcg nousee niin yksilöllisesti. Pääasia että viivat kuitenkin vahvistuu, ja sekään ei välttämättä tapahdu joka päivä 😊. Meillä niin aikauset viikot vielä, että tässä kohtaa vaan testaillaan ja odotellaan rauhassa. Vaikka se vaikeaa ja piinallista onkin. Laitan tänään myöhemmin kuvan omista tikuistani dpo11-14 ajalta 😊. Niissä ei ainakaan leffaviivat ole vielä lähelläkään, mutta en kyllä odotakaan olevan kun on vasta dpo14.

Takaisin