Hyvät viivat kyllä4+2en tiiä onko tässä järkeä enää testailla, eikai tuo tuosta tummemmaksi muutu. Mutta piti tarkastaa ettei oo haalennutkaan
Dpo 12, 14, 16 ja nyt 18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvät viivat kyllä4+2en tiiä onko tässä järkeä enää testailla, eikai tuo tuosta tummemmaksi muutu. Mutta piti tarkastaa ettei oo haalennutkaan
Dpo 12, 14, 16 ja nyt 18
Joo mä teen noita ovistestejä tässä odottaessa ultraan pääsyä että kantsii varmaan miettiä niitäView attachment 130025
Dpo16 ja 4+2! Leffat lähestyy. Eilisestä hyvin taas pompsahtanut tummemmaksi
. Olisi vielä 3 liuskaa jäljellä + digi. Ne vielä teen (digin vasta 5+….) ja sitten saa testailu olla ultraan asti
. Tai siihen ainakin pyritään
.
No sepä, saattaa olla että huomaamatta ja tottumuksesta niitä testejä eksyy taas ostoskoriin lähipäivinäJoo mä teen noita ovistestejä tässä odottaessa ultraan pääsyä että kantsii varmaan miettiä niitäOn se vaan kiva testailla! Ja mikäs siinä, ihan harmitontahan se
![]()
Sinne vaanNo sepä, saattaa olla että huomaamatta ja tottumuksesta niitä testejä eksyy taas ostoskoriin lähipäivinä![]()
Voi eiTänään alkoi vuoto. Ihanaa odotusaikaa kaikille! ❤
Voi ei.Tänään alkoi vuoto. Ihanaa odotusaikaa kaikille! ❤
Tervetuloa.Tuun tänne kurkkimaan.
Kierto ei vielä vakiintunut imetyksen jälkeen. Olisin olettanut menkkojen alkavan jo 2-4 pv sitten. Alempi RFSU:n testi eilen ja ylempi tänään. Mulla on aina vahvistunut testit aika hiljalleen, joten tästä saattaa vaikka tullakin jotain.
View attachment 130021
Ei kai niitä tarvitse, mutta kai se en monista vaan mukavaaOli ihan pakko ostaa testi koska en tiennyt, että noita viivan vahvuuksiakin pitäisi seurata. Täällä 5+3 ja kai se testi näyttää vahvalta?