Syyskuisten plussatestien kuvia

Näen kans pientä vahvistumista, jospa huomenna tai ylihuomenna olisi pompannut!🤞🏼

Moikka kaikille! Varovaisesti liityn kans keskusteluun mukaan 🥹🙋🏼‍♀️ toinen on ollut toiveissa jo pidempään, perjantaina sitten testiin piirtyi jo selvä viiva joka tänään oli hyvin vahvistunut. Ovis jäi vähän epäselväksi kun testailin liian myöhään, mutta todennäköisesti nämä dpo 12 ja 14. Toivotaan että kyytiläinen pysyisi mukana, kuten myös muilla ❤️🌈
Hienosti vahvistunut!

Mä oon testaillu joka päivä dpo 13 jälkeen.. aikamoista tuhlausta varmaan mut ku on niin jännää ja ihanaa ja epätodellista tämä tämmöinen 😄🙏🏻
Ymmärrän hyvin 😂 oon aiemmin tehnyt ihan samaa, nyt tässä kierrossa oon kyllä ollut yllättävän kylmähermoinen😳 Lauantaina kävin kyllä hakemassa testejä, kun onhan tää aika epätodellinen tunne. Toivotaan että huomenna olis vahvistunut edelleen 🤞🏼

Mä en kerenny tänää testaamaan mutta oonki tehny jo vissiin viisi testiä. :tears: En kyllä kerkee huomenna aamullakaan jos en sitte herää vähä aikasemmin. Se on tukka ponnarille ja takki niskaan ja menoks.

Takaisin