Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
on se aavistuksen vahvempi viiva :)
15 päivää tulis nyt hedelmöittymisestä.Miun silmään tää on vahvistunut kyllämikä dpo nyt?
Kyllä näen vahvistumista
On vahvistunut hieman .
Sitä samaaIhanaa. Tsemppiä, tarrasukkia ja vahvistumista. Mennään ihan samoissa
. Katsoin la palstalta, että ollaan melko saman ikäisiä ja molemmilla eka lapsi kyseessä
.
Hienosti vahvistunut!Moikka kaikille! Varovaisesti liityn kans keskusteluun mukaantoinen on ollut toiveissa jo pidempään, perjantaina sitten testiin piirtyi jo selvä viiva joka tänään oli hyvin vahvistunut. Ovis jäi vähän epäselväksi kun testailin liian myöhään, mutta todennäköisesti nämä dpo 12 ja 14. Toivotaan että kyytiläinen pysyisi mukana, kuten myös muilla
![]()
Ehkä jatkan ylihuomenna ja katson miten on vahvistunutHienosti vahvistunut!
Mä oon testaillu joka päivä dpo 13 jälkeen.. aikamoista tuhlausta varmaan mut ku on niin jännää ja ihanaa ja epätodellista tämä tämmöinenEhkä jatkan ylihuomenna ja katson miten on vahvistunut![]()
Mä tein ihan samaaMä oon testaillu joka päivä dpo 13 jälkeen.. aikamoista tuhlausta varmaan mut ku on niin jännää ja ihanaa ja epätodellista tämä tämmöinen![]()
Ymmärrän hyvinMä oon testaillu joka päivä dpo 13 jälkeen.. aikamoista tuhlausta varmaan mut ku on niin jännää ja ihanaa ja epätodellista tämä tämmöinen![]()
Teitkö tänään vielä uutta?Nyt kyllä tuntuu, ettei malta odottaa. Käyn ehkä ostaa tänään pari eri merkkistä testiä.