Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä arvotMilloin ootte saaneet digiin 3+ tuloksen? Tein 4+3 viimeksi ja sain 2-3 ja nyt mietin milloin tekisin tuon seuraavan. Nyt 5+0.
Edit: jostain luin, että kun hcg yli 20 000 niin silloin tulisi tuo 3+. Vaikee tietysti arvioida kun en tiedä omaa lukemaa.
KiitosTässä arvot![]()
5+3 tuli tuo 3+ :)Milloin ootte saaneet digiin 3+ tuloksen? Tein 4+3 viimeksi ja sain 2-3 ja nyt mietin milloin tekisin tuon seuraavan. Nyt 5+0.
Edit: jostain luin, että kun hcg yli 20 000 niin silloin tulisi tuo 3+. Vaikee tietysti arvioida kun en tiedä omaa lukemaa.
Mullaki on yks vielä kaapissa.. ei kerrota kenellekäänEi pitänyt enää tehdä... mutta kaapissa oli yks joten samahan se oli5+1 tänään. Nyt saa testailut riittää.

Vahva viiva sulla on. Ei yhtään hailea. Ei mullakaan ole kontrollia tummempi. Toki eri testi, mutta kontrolliviivan vahvuinen kuitenkin. Kuivuttua tuo mun rfsu vähän näköjään haalenee, mutta testiajalla yhtä tumma kuin kontrolli. Ja meillä taisi olla sama laskettu. En usko että on mitään syytä huoleen. Ja kiva että tervehdyitTäällä vihdoin suunnillee tauti selätetty ja töihin palattuainoa huolen aihetta nostattava asia on se, että miksi mun testit ei tummene kunnolla kontrollia tummemmaksi
nyt kumminki jo dpo19

Luin ettei kaikki välttämättä saa koskaan tuon ”parempaa” viivaa. Hmmm ehkä lopetan vaan testauksen ja oottelen varhaisultraa niin pääsee vähimmällä stressilläVahva viiva sulla on. Ei yhtään hailea. Ei mullakaan ole kontrollia tummempi. Toki eri testi, mutta kontrolliviivan vahvuinen kuitenkin. Kuivuttua tuo mun rfsu vähän näköjään haalenee, mutta testiajalla yhtä tumma kuin kontrolli. Ja meillä taisi olla sama laskettu. En usko että on mitään syytä huoleen. Ja kiva että tervehdyit
En siis tunnusta mitään jos joku kysyy, että testasinko tänään.näin normaalioloisena pitää vaan itseä muistuttaa välillä eli joka toinen päivä
View attachment 130303
Joo ei todellakaan kaikilla tule edes tasavahvaa. Ja silti saattaa olla hormonit hirveen korkeet kun taas joillain ihan musta testiviiva mutta alemmat hormoonit. Viivat ei kerro mitään kuin että hormoonia on.Luin ettei kaikki välttämättä saa koskaan tuon ”parempaa” viivaa. Hmmm ehkä lopetan vaan testauksen ja oottelen varhaisultraa niin pääsee vähimmällä stressillä
Kiitos huojentavasta kommentista!
Lasketko sinäkin lasketunajan ovulaatiosta?
Kiitos tiedosta, pitää lopettaa nyt tämä hermoiluJoo ei todellakaan kaikilla tule edes tasavahvaa. Ja silti saattaa olla hormonit hirveen kirjeet kun taas joillain ihan musta testiviiva mutta alemmat hormoonit. Viivat ei kerro mitään kuin että hormoonia on.
Mä lasken ovulaatiosta koska se oli aikaisemminkin tarkempi ku kuukautisista. Ne kyllä väen vängällä haluaa neuvolassa ja lääkärissä että lasketaan kuukautisista..Luin ettei kaikki välttämättä saa koskaan tuon ”parempaa” viivaa. Hmmm ehkä lopetan vaan testauksen ja oottelen varhaisultraa niin pääsee vähimmällä stressillä

Niin minäkin lasken ovulaatiosta, koska senhän täytyy olla tarkka kaiken järenmukaan. Ellei nyt satu oleen se 28pv pitkä kierto ja ovis aina kp14Mä lasken ovulaatiosta koska se oli aikaisemminkin tarkempi ku kuukautisista. Ne kyllä väen vängällä haluaa neuvolassa ja lääkärissä että lasketaan kuukautisista..![]()
No siis en laske kun en sitä tarkkaan tiedä. Musta tuntuu että laskettu saattaa ehkä jopa vähän aikaistua nt-ultrassa. Mulla on pari epäilystä ovulaation ajankohdasta, mutta ei mitään tarkkaa. Toinen antaa ton 28.9. ja toinen 22.9. Jos nyt oikein muistan. Kummissakin on myös ollut peiton heiluttelun puolesta mahdollista tulla raskaaksi. Eli katsotaan miten käy. Oma fiilis on että oli se aiempi päivä jos yhtään kehoani tunnenLuin ettei kaikki välttämättä saa koskaan tuon ”parempaa” viivaa. Hmmm ehkä lopetan vaan testauksen ja oottelen varhaisultraa niin pääsee vähimmällä stressillä
Okei nii justii, no eiköhän se siellä sitten viimeistään selviäNo siis en laske kun en sitä tarkkaan tiedä. Musta tuntuu että laskettu saattaa ehkä jopa vähän aikaistua nt-ultrassa. Mulla on pari epäilystä ovulaation ajankohdasta, mutta ei mitään tarkkaa. Toinen antaa ton 28.9. ja toinen 22.9. Jos nyt oikein muistan. Kummissakin on myös ollut peiton heiluttelun puolesta mahdollista tulla raskaaksi. Eli katsotaan miten käy. Oma fiilis on että oli se aiempi päivä jos yhtään kehoani tunnen![]()