Mullakin sama juttu tÀnÀÀn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin sama juttu tÀnÀÀn

Joo ei nuo viivat kerro mitÀÀn. ItsellÀkin edellisessÀ oli niin tumma testiviiva ettei kontrollia edes nÀkynyt enÀÀ ja silti meni kesken. Kaikki on silti mahdollista vaikka olis kuinka upeet viivat, kohdunulkoinen, muut kehitys jutut ( niinkuin meillÀ oli pieni sikiöpussi vaikka sikiö normaali) , tuulimuna jne.@IiJa-99 tosi hyvÀ viiva.
Sitten kun on saanut hyvÀn viivan, niin viivatesteillÀ testailu on oikeastaan turhaa enÀÀ, ja niistÀ voit pahimmillaan saada vain lisÀÀ huolta ja murhetta. Viivan tummuus kun voi, ja vaihteleekin, niin virtsan vÀkevyyden kuin testierÀnkin mukaan. Itse oon silti myös jatkanut muutaman pÀivÀn vÀlein testailua, mutta pyrin olemaan realistinen tulkinnan suhteen. View attachment 130434
Kuvassa mun dpo26 pÀivÀpissasta. Tuskin tuun koskaan saamaan niin tummaa viivaa kuin osa tÀÀllÀ, ja se on mulle ihan ok. Ollaan tyytyvÀisiÀ omaan viivaamme
. Ennen ultraa ei kumminkaan mitÀÀn vahvistusta tilanteesta saada, koska tuo viivan tummuus ei ole luotettava mittari siihen
.
Mullakin on tikkuja vielĂ€ jemmassa, koska menin niitĂ€ âepĂ€huomiossaâ ostamaan lisÀÀMĂ€kin vielĂ€ viime pe tein 5+5, ihan hölmöÀ![]()
Joo tÀÀ on kyllĂ€ kauheeta kun ihan pakkomielle jo tÀÀ. Pelottaa niin hirveesti se ens ma ultra!Mullakin on tikkuja vielĂ€ jemmassa, koska menin niitĂ€ âepĂ€huomiossaâ ostamaan lisÀÀ. Aion vielĂ€ tĂ€llĂ€ viikolla tehdĂ€ kerran ja sit ennen ultraaâŠainakin
.
I feel youJoo tÀÀ on kyllÀ kauheeta kun ihan pakkomielle jo tÀÀ. Pelottaa niin hirveesti se ens ma ultra!
Mulla samat viikot ja aika matelee, mutta huomenna pÀÀstÀÀn poksauttamaan 6+0Sama tÀÀllÀmulla ens viikon tiistaina. Koitan olla ajattelematta koko asiaa mutta eihÀn se ihan helppoa ole. Nyt tuntuu kuitenkin aika menneen vÀhÀn nopeammin, kun kaikenlaista hommaa on. Silti tuntuu ettÀ oon ollu ikuisuuden raskaana ja nyt VASTA 5+6
![]()
MitÀ ihmettÀ.... ?! En oo tiennykkÀÀ tommosesta. Eli ihan oikeesti jos on liikaa hcg.ta niin testi ei toimi enÀÀ kunnolla..TÀÀllÀ testattu Selkee "hook effect" rv6+3. Kuva sarja : kaikki samasta pissasta ja huom pidÀttelyÀ vain 10min eli ihan liru olo virtsaa. Ylin on laimentamaton pissa ja kontrolli melkein oikeestaan vahvempi, sitten toinen testi on laimennettu ettÀ puolet vettÀ ja tuli jo kontrollia vahvempi testiviiva. Sitten viimeinen on jo reilusti yli kolme neljÀsosaa vettÀ, melki veden oloista oli koko pissa jo, ja tuli se kaikista vahvin viiva ! Eli nyt tultu siihen pisteeseen ettÀ HCG liian korkea testailuun ja pitÀÀ reilusti laimentaa. Mutta tulipahan tÀmÀkin nÀhtyy ja testattua. Siksi lÀhdin testaan kun aamulla tein yhden laimentamattomasta ja olin paskoo housuun kun tuli tasavahvat viivat! Sit tajusin ettÀ ei hitto nyt on kyse siitÀ Hook efektistÀ! Hain testejÀ lisÀÀ ja sitÀhön se oli
Eli nyt ei enÀÀ jÀrkeÀ testata jos ei jaksa vedellÀ laimennella![]()
Jep. Ja kaikenlisÀks kun arvo saavuttaa 500 000 on testi tÀysin nega vaikka on siis raskaana. Mutta noin korkeita arvoja harvoin kerkee tulla kellekÀÀn, koska HCG alkaa laskee radikaalisti 8-10 viikolla.MitÀ ihmettÀ.... ?! En oo tiennykkÀÀ tommosesta. Eli ihan oikeesti jos on liikaa hcg.ta niin testi ei toimi enÀÀ kunnolla..
MÀ saan tÀllÀ hetkellÀ pidÀttÀmÀttömÀstÀ pÀivÀlirusta vahvemman kuin yön pidÀtetystÀ aamupissasta. Johtuukohan juurikin tuosta ettÀ hcg:ta olis jo niin paljonJep. Ja kaikenlisÀks kun arvo saavuttaa 500 000 on testi tÀysin nega vaikka on siis raskaana. Mutta noin korkeita arvoja harvoin kerkee tulla kellekÀÀn, koska HCG alkaa laskee radikaalisti 8-10 viikolla.
Mutta joo kyllÀ kun HCG alkaa olla jo tosi korkeella niin testit lÀhtee haalenee ja jos haluaa tummaa testi viivaa niin pitÀÀ aika paljon jo vedellÀ laimentaa. Mulla ei riitÀ enÀÀ 50/50 vaan pitÀÀ olla 75% vettÀ ettÀ saa testiviiva paljon tummemmaksi kuin kontrollin mitÀ se oli aiemmilla viikoilla ilman laimentamista.
Moni saa sydÀrin kun menee testaan 6+ viikoilla kun testi viiva onkin paljon haaleempi kuin ennen mutta se johtuu yleensÀ tÀstÀ ja sen voi tosiaan varmistaa tekemÀllÀ testin eka normisti ja sit saman pissan laimentaa vedellÀ ja jos sitten tulee tummempi viiva on se syy juuri se liian korkee HCG.
MÀ olen saanut jo ihan alusta asti aina pidÀttÀmÀttömÀstÀ tummemman kuin aamupissasta joten en oo varma tÀstÀMÀ saan tÀllÀ hetkellÀ pidÀttÀmÀttömÀstÀ pÀivÀlirusta vahvemman kuin yön pidÀtetystÀ aamupissasta. Johtuukohan juurikin tuosta ettÀ hcg:ta olis jo niin paljon. Tarvis varmaan taas kÀydÀ ostamassa lisÀÀ testejÀ ja testata tollain laimennettuna
.
No on kyllÀ eroTÀssÀ netistÀ otettu jonkun testi 8 viikkoa ja ylempi laimennettu 50% ja alempi normi pissa ja molemmat siis samaa pissaa. Aika ero.
Joo aika kyllÀ mateleeMÀ tietty heti rupesin kelaan kaikki rypÀle raskaudet joissa HCG korkee ja Downin jne. Hitto kun olis jo maanantai![]()
Joo on ollut suht korkeet ja jÀÀnyt niistÀ seulassakin kiinni. On tÀÀ yhtÀ stressiÀ koko odotusJoo aika kyllÀ matelee. Mutta etkös sÀ tuolla jossain aiemmissakin keskusteluissa sanonut, ettÀ sulla on aiemmissakin raskauksista ollut tosi vahvat viivat ja suhteessa paljon hcg:ta melko alussakin jo? Toivotaan ettÀ molemmilla ultrassa olis kaikki hyvin
. Pahinta on tÀmÀ ultran odottelu, ja kun murehtiminen ei kyllÀ ennen ultraa tule lakkaamaan
. MÀ taas maalainen piruja seinille tÀstÀ mun lievÀoireisuudesta/oireettomuudesta. YritÀn ajatella positiivisesti, mutta nÀÀ ajatukset ottaa vaan vallan
.