Täältä ilmottautuu mukaan tänä aamuna plussannut 21-vuotias odottelija. (4+3 ja LA 8.9.14) Ihan uskomaton fiilis!
Yhteensä lähes puolitoista vuotta yritystä takana ja nyt vihdoin tärppäsi, kun on ollut niin paljon kaikkea hässäkkää omakotitalon ostossa ja muutossa ettei ole paljoa ehtinyt mitään muuta ajatella.
Nyt on tosiaan hiukan sekaiset tunteet. Juuri pari viikkoa sitten puhuttiin miehen kanssa, että pitäisikö ottaa taas kondomit käyttöön hetkeksi, että saadaan nämä asumisasiat eli itse muutto, pikku remontit ja muut juoksevat asiat rullaamaan uudessa (lähes 60 vuotta vanhassa) kodissa. No eipä taida tarvita enää kortsukaupoille lähteä!
Nyt on ihan pakko mainita, että aika hyvään saumaan tuli tämä plussaus, sillä talomme entinen omistaja jätti hänelle ylimääräiset vm.2010 emmaljungan yhdistelmävaunut taloon ja minä ajattelin ne laittaa myyntiin, kun "eihän niille vielä ole mitään käyttöä!" -sanoin eilen anopille. :D
Täällä ensimmäiset oireet on oikeastaan ollut ihan samoja mitä ennen menkkoja ja siksi en heti viikonloppuna testiä tehnytkään, kun menkat jäi tulematta. Rinnat on aivan kivikovat pallot ja hélvetin kipeät! Yöllä herään joka kerta liikkuessa ja portaiden kävely aiheuttaa ikävää kipua. Alavatsaa jomottelee aina välillä ja otin viikonloppuna aika reilua annosta buranaa (600mg/vrk), että menkkakivut ei ole sitten niin kauheat, kun oikeasti alkavat. Toivottavasti tuosta buranasta ei ole haittaa vaikka monena päivänä sitä otinkin.
Hengästyn kauhean helposti nykyään. En mikään himoliikkuja ole koskaan ollutkaan, mutta olen sentään ennen jaksanut kävellä meille kolmanteen kerrokseen ilman, että puuskutan kun höyryveturi vielä pitkään sen jälkeen!
Minua on aina huimannut helposti, koska en vaan osaa juoda riittävästi vettä, mutta nyt se on vielä korostunut ja koko ajan saa ottaa seinästä tukea etten kaadu. Olen myös aina ollut vilukissa, mutta nyt sekin on pahentunut ja kyllä ihan molempiin suuntiin. Anoppilassa on aina todella kuuma ja minä olen siellä nykyään aina neuletakki ja vilttipäällä koko ajan. Ja eilen oltiin miehen kanssa johonkin lähdössä ja olin juuri saanut kaikki ulkovaatteet kenkiä vaille päälle ja ei muuta kun riisumaan kaikki muut paidat ja takit toppia lukuunottamatta, kun iski kauhea hikipuuska ja meinasi ihan ahdistus iskeä, kun ei saanut niitä niin äkkiä pois. :D Hassua!
Nyt koiran kanssa kävelylle ja sitten muuttolaatikoiden pakkaamiseen! :)