Syyskuiset

Mulla ei se vaun oma sovellus toiminu jostain syystä, enkä jaksa sen kanssa muutenkaan tapella :)

Sukey, kyllähän sitä draamaa aina saa aikaiseksi, kun paljon naisia kertoo omia mielipiteitä :)

Henttu, eipä kestä, pidetään se fb ryhmä korvan takana vielä, jos vaikka sen sais pystytettyä :)

voihan sen pystyttää, liittyy kuka haluaa! :) Mutta kuka jaksaa ottaa ja EHTII ottamaan kaikki pyynnöt vastaan ja lisäilemään ihmisiä? :grin
Ja toki siellä vois joka päivästä vaihtaa kuulumisia viikkoihin nähen, mikä vaivaa minäkin päivänä..

Mä en oo tuota vaun appsia uskaltautunut lataamaan, kun niissä on aina ihan ihme ehtoja..

Eka pitäisi varmaan keksiä ryhmälle nimi. Ehdotuksia? En mä ole fb-ryhmää vastaan, mutta ei kannata odottaa, että se on pelkkää auvoa aina :D Ja voihan ylläpitäjiä olla muutama, niin ei lisäilyt ole yhden ihmisen varassa.

Totta puhut. Eihän missään ole aina niin kultaista, ei edes noissa kirpputoriryhmissä! :grin No pitäiskö meidän Sukey ja Santra87 ryhtyä ylläpitäjiksi? :) Miltä Kuulostaa Syyskuiset 2014? Tuli ihan ekana mieleen. Ja tähän laskettuaika syyskuussa, jos tekisi oman ketjun johon pyytäisi ihmisiä laittamaan pyynnöt, olis yksinkertasempaa.. EHKÄ.. :oops::grin:eek:

Toi syyskuiset 2014 kuulostaa ihan toimivalta :) Ja ennen kaikkea toi oma ketju, ettei halukkaiden viestit huku muun keskustelun lomaan :)

Jos ryhmä on alkuun suljettu, niin ihmisten lisääminen ryhmään on melko helppoa, kun jokainen voi fb:ssä klikata liity ryhmään -painiketta. tosin silloin ryhmän jäsenyys tulee jokaisen omaan fb-profiiliin, ja jos haluaa pitää raskauden salassa, niin syyskuiset 2014 on ryhmän nimenä aika paljastava.

Suoraan salatun ryhmän perustaminen taas tarkoittaa sitä, että jokaisen ryhmään lisättävän tarvitsee olla yp:n kaverilistalla, ja se on mielestäni hankalampaa kuin tuo suljettuun ryhmään liittyminen..

Mutta siihen avoimeen ryhmään voi liittyä kuka tahansa kaveripiiristä tai lähipiiristä jos ovet ovat ihan avoinna? Silloin ei pelkkä nimen vaihtaminen ihan riitä, kun aiheista ymmärtää jo mistä on kyse kuitenkin....

Täytyy tehdä testi. Luodaan ryhmä tuolla syyskuiset 2014 -nimellä ja katsotaan, näkyykö se profiilissa. Meillä kun ei oo niin suurta väliä, vaikka joku sen tiedon mun profiilistani bongaisikin.. :D

Suljettu ryhmä löytyy fb:n hausta, mutta yp:n pitää hyväksyä pyyntö. Tännehän voi laittaa linkin ja pyynnön, että laittaa jollekulle yp:stä viestin, jossa kertoo, millä nimimerkillä kirjoittaa täällä vau.fi:ssä. Julkisesta ryhmästä kuka tahansa halukas voi nähdä ryhmän jäsenet, mutta eivät viestejä.

Suljettu ryhmä ei löydy fb:n haussa, vaan sitten tänne pitää laittaa linkki liittymissivulle. Salattu ryhmä ei löydy haulla, eikä ulkopuoliset pääse näkemään edes jäsenlistaa.

Avoimeen ryhmään pääsee kuka tahansa ilman erillistä hyväksyntää, se ei taida olla vaihtoehtona.

Laitetaan se suljetuksi, ei pääse ketkää liittymään vahingossakaan sinne, ja lueskelemaan meidän kirjotuksia :D
Eli siis Sukey joko ehdit luoda sen fb-tilin :D Vai teenkö minä sen. Minulla on tässä töissä tällä hetkellä jouteaikaa, niin voin luoda sen. :)

Saat vapaat kädet :) Tosin mun pitää olla sun kaverilistallasi, että saat luotua ryhmän. Ja tosiaan jäseniksi haluavinkien pitää olla yp:n kavereina. Saattaa ihmiset vähän ihmetellä, kun yhtäkkiä onkin parhaassa tapauksessa kymmeniä uusia kavereita listalla. Vaikka saahan niitä poistettua ja merkinnät poistettua omalta sivulta, mutta siinä on aika paljon hommaa..

no lisää minut Sukey kaveriksi. Henna Sinkko nimellä pitäisi löytyä :) Minä kun olin edellisessä ryhmässä ennen km. niin silloin laitettiin pyyntö täällä ja s.posti os. Niin ylläpitäjät pystyivät laittamaan sähköpostiin sen osoitteen sivun, niin sai laitettua pyynnön? Selitinkö vaikeasti.. :) :P

fb:stä löytyi kaksi Henna Sinkkoa, saisko jotain tunnusmerkkejä, kumpi heistä olet? :)

Löysin tänään netistä pari kivan näköistä odotuspaitaa. nyt arvon, että raaskinko tilata ne vai en. Eivät olleet kovinkaan kalliita, ja kaipa niitä jossain vaiheessa tarvitsee..

Tissit senkun kasvaa ja koko ajan jääääätävä vilu. Vatsaa kipristelee ja kuten joku muukin mainitsi niin öisin kouristuksenomaisia (pienehköjä) tuntemuksia öisin. En muista että esikoisen kanssa olis näin varhain näin voimakkaita tuntemuksia jo ollut.. tosin siitä on jo 18v aikaa, kroppa oli nuorempi ja nykymuisti huonompi ;) :D

Kiitos noista mammavaatelinkeistä :) Kivoja eikä mitään ihan kauheen pahan hintasiakaan.

Mä en saanut ladattua vau.fi sovellusta iphoneen, tarvitsee toisenlaisen järjestelmän tms toimiakseen. Miten pääsen suljettuun syyskuisten fb ryhmään? Niin, ettei koko kaverilista näe mun liittyneen siihen :D ? Me ei olla kerrottu kuin yhdelle kaverille ja miehen äidille vielä raskaudesta :)

Takaisin