Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uskaltaudun mukaan ja LA olisi 7.9 voi toki muuttua kun kierto ollut vähän sekaisin. Selkeä plussa tuli testiin 27.12 :) Eka neuvola oli eilen rv 7+0 ja huomena rv 7+2 on eka lääkäri. Kysyin neuvolasta mitä lääkärissä on ohjelmassa ja kuulema verikokeet sekä tarkistetaan että on kohdun sisäinen ja että löytyykö 1 vai useampi alkio ja vähän tarkastetaan viikkoja. Seuraavaksi sitten ultra 12 raskausviikolla ja neuvola 16raskausviikolla. :)

Nabs tervetuloa mukaan :) Onkin kiva kun lääkäri heti noin alussa miss jo ultrataan ja tsekataan juttuja!

Mä oon kyllä rehellisesti kateellinen teille, jotka pääsette noin aikasilla viikoilla ilmasiin ultriin. Tuntuu kyllä, että on se aikamoisen myöhänen ajankohta vasta siella nt-ultrassa nähä onko siellä ylipäätään ketään. Meneehän siinä aikaa rutkasti hukkaankin! :/

Mulla on siinä mielessä onnellinen tilanne että työnantaja tukee hieman noissa erikoislääkärikäynneissä eli saa vähän alennusta ar-ultraan. Mutta ei se tällä oikein vaikuta, kun kaksi viikkoa pitäisi vielä odottaa ja odottavan aika tunnetusti pitkä. Rinnoissakin kipu helpottanut ja minähän hypin jo seinille että taasko tää jää tähän.

Hei hyvä kun Hope muistutit että meilläki sairaskassa korvaa erikoislääkärin käynneistä jonkun osan! Kuten myös mahdolliset poliklinikka käynnit ja sairaalapäivä maksut. Viimeks olinki määräaikasessa suhteessa ni ei menny ihan samalla lailla. Kaikki otetaan minkä kunta kustantaa :)

Eipä täälläkään pääse ultraan ko vasta 12 viikolla :/ jos ihan sillonkaan. Yksityiselle tietty pääsee ja just kysyin kaverilta mitä makso ko kävi nii 100€ :|

Äkkiä tämä aika menee loppujen lopuks, pakko se on päästä katsoon onko vauvaa masussa :)

Heippa!

Varovaisesti tuun mukaan :) meillä la 16.9. Nyt menossa 6+0. Toista siis odotellaan 3-vuotiaan pojan kaveriksi :) takana yritystä jo pitempään ja tänä syksynä yksi kkm:kin oli joka vähän taka-alalla vielä kummittelee...mut yritetään olla rauhassa ja pidetään toivoa yllä :) Oman mielenrauhamme vuoksi varattiin varhaisultra parin viikon päähän...vaikkei sitä kaupunki tarjookaan.

Toivottavasti kaikki syysvauvat pitävät pintansa ja pysyvät matkassa :)

onnea noonap!
itsellä kans vähän tommoset varovaiset tunnelmat kun niin alussa vasta 4+4. ja edellinen raskaus päättyi siinä 5vk kohdalla. mutta jotenki mä vaa haluun nyt niin uskoa et kaikki menee hyvin ja toivotaan et menee niin itsellä kuin muillakin :)

Kiitos,on kiva vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :) Meillä on esikoisen ajalta fb-ryhmä, joka tehtiin ihan alussa ja vieläkin päivittäin vaihdetaan kuulumisia,treffaillaan jne. Hyvää vertaistukea! :love7

Mullakin kuopuksesta facebook ryhmä joka täältä foorumilta päätettiin sillon perustaa. On salainen ja meitä siellä 40 äitiä joilla oli la 5/12. Ollaan tavattu pariin otteeseen kaikki jotka vaan paikalle päässeet ja jutellaan edelleen aktiivisesti. Ois ihan huippua perustaa sellainen vaikka näistä syyskuisistakin kun siellä fb:ssä tulee kuitenkin enemmän käytyä :)

Ai :o en oo käyttäny foorumia moniin vuosiin ja sillon kun olen viimeksi ei moista sääntöä ole ollut. No tiedänpähän nyt

Takaisin