Syyskuiset 2015

Karitsainen tervetuloa mukaan :) Mun esikoinen täyttää keväällä viisi, että täälläkin tovi vierähtänyt vaipan vaihdoista ja yöheräilyistä :D Ja tuohan on tosi kiva, että voit olla kotona kun ekuluokkalainen aloittaa.
 
Kieltämättä se oli vähän varovainen suunnitelmakin. :) Nyt sitten vaan ku noita tarroja matkassa, et loppuun asti mennään. :)
 
Karitsainen me kans aiemmin mietittiin et josko toinen eskarin tai koulun alkuun :) Mut nyt ei enää malttanutkaan ja tämä tulee sitten vuotta ennen eskarin alkua. Tosin toivon et pystyis oleen kotona mahd pitkään et esikoisen ei tarvis käydä kun eskarissa, niin säästäis hoitomaksuissa. Mut hyvin epätodennnäköistä, että meillä olisi varaa siihen että oon yli vuoden kotona. Mutta aika näyttää:)
 
Tänään 8+0 jo, kovaa vauhtia menee eteenpäin :) Toivottavasti on hyvät tarrasukat kaverilla! Meillä vanhemmat lapset menee molemmat vasta syksyllä kerhoon, mutta onpa sekin parempi että välillä on hengähdystaukoa noista isommista ja saa vauvan kanssa touhuta.
 
Minä poistun teidän seurasta ... Kaksoset olikin kohdun ulkoset :sad001 nyt toivutaan vaan leikkauksesta :) tarra sukkia kaikille<;3
 
Takaisin
Top