Syyskuiset 2015

Kiitoksia kaikille :) kotia jo päästy.. toivottavasti teillä muilla menis loppuun asti hyvin!:) pidän peukkuja ja käyn välillä lukemassa kuulumisia :)
 
Ellapakselle kaikki sympatia. Paranemista :Heartred

Oon itse enemmän tuolla muissa ketjussa joten täällä mua ei nähdä enää.. Seuraan liian monta ketjua muuten..
Tänään tehty digitaalinen jonka mies toi ylläriksi näytti 3+ :)
 
Tämä on kai se "esittäytymisketju" :) Eli ilmottaudun mukaan tällä päivämäärällä. Tänään testasin tumman viivan, maltoin odottaa n. 10 päivää kuukautisten oletettuun alkamiseen, kun viime kierto oli pidempi (ja epäilen, että varhainen keskenmen oli se). Nyt laskettu aikakin on melkein päivälleen sama tällä hetkellä kohta melkein 1v5kk ikäisen esikoisen kanssa.
 
Hei! Täällä myöskin tehty aikainen plussa jo päivä kuukautisten poisjäännistä. Näillä näkymin la 28.9. Reilun viikon päästä varhaisultra, jossa sitten toivottavasti selviää enemmän. ❤ Tänään vasta kirjauduin palstalle, mutta kiva päästä jakamaan kokemuksia. Ensimmäistä siis odotan.
 
Tervetuloa ja onnea evesiili! Säkin taidat olla kuumeilijoista tuttu :)
 
Palstaa lukenut jo pari viikkoa aktiivisesti mutta vasta nyt raskausviikolla 11 uskallan liittyä tähän mahtavan oloiseen porukkaan. Oon 30+ toisen lapsen onnellinen joskin kestopahoinvoiva odottaja. Ultra olisi reilu viikon päästä ja kovin jännittää jo, että mitä siellä näkyy.
 
Tervetuloa mukaan sekalaiseen seurakuntaan Marith! Onnittelut plussasta ja tsempit ultran odotteluun!
 
Heippa,

uusi kirjoittelija ilmoittautuu. Kolmatta odottelen, laskettu aika olis 21.9. Pahin pahoinvointi alkaa olla ohitse, ei okseta enää ihan koko aikaa, mutta ihana turvotus sen kun jatkuu.

Viime viikolla oli eka neuvola ja sielä mun suureksi yllätykseksi ultrattiin, sai suurimman epävarmuuden katoamaan kun näki pikkuruisen sydämen pamppailun siinä ruudulla :Heartred

Kiva kun täällä tuntuu olevan näin aktiivista porukkaa kirjoittelemassa :)
 
Hei "

Tein plussan ajat sitten ja laskettu aika olis 25.9.2015. Nyt odotellaan esikoista. Jännittää tai vie ymmärrä et joku sun masussa asustelee. Mut odotellaan et tulis lissää viikkoja nii tuntis pikkuisen ihka ensimmäiset liikkeet. Varmaan jo mua joten kuten pelottaa minkä lainen koitos tulee syyskuussa.
 
Hei. Ilmottaudun joukkoon. Tein pitkään toivotun ja yritetyn plussan tammikuun alussa. Eli laskettu aikani on 12.9. Tänään oli eka ultra joten sen takia nyt vasta uskallan iloita raskaudesta. Minulla on jo yksi lapsi joka syntyi 12/2012 ja onkin vauhdikas lapsi. Ensimmäinen raskaus meni todella hyvin. Tätä pikku kakkosta on yritetty vuoden jonka aikana koin yhden kohdunulkosen raskauden ja varhaisen keskenmenon, joten loppuvuodesta heitin hanskat tiskiin ja sanoin etten enää yritä ja kas kummaa tulin heti raskaaks :D. Ihanaa odottaa toista vaikka välillä tuntuu että hermot on pikkusen kireellä :)
 
Heippa leidit! Tulin kertoo teille tännepäin kuulumiset kun itse siirryin marraskuisiin:) tosiaan ku oli se edellinen jonka piti syyskuussa maailmaan tulla, jonka seurauksena oik.munasarjapoistettiin.. samantien tärppäs uudestaan.. toivotaan että tämä on ihan oikeilla hollilla :) ja la olis 3.11 :)
 
Takaisin
Top