Syyskuiset 2015

RouvaAA

Jostain jotain jo tietävä
Heippa kaikki, toivottavasti tänne pian ilmaantuu muitakin :) Yritin etsiä mutta en löytänyt vielä mitään aloitettua ketjua.

Oma plussa saatu siis ensimmäistäkertaa maanantaina 22.12 hyvinhyvin haaleena ja jouluaattona varmistettu digillä :) Laskurin mukaan la olis 03.09.2014.

Ennestään yksi tyttö13 ja kaavittu km elokuussa, joten hyvin toivottu tämä raskaus :)
 
Täällä yks just tänä aamuna plussannu! Mullaki laskurin mukaan la 3.9. Poika syntynyt 9/13 ja nyt elokuun lopussa kkm viikoilla 18. Eli hyvin toivottu myös tämä. :)
 
Minä plussailin tänään. Mulla laskuri antaa lasketuksi ajaksi 4.9. Ja ensimmäistä odotellaan - elokuussa jätettiin ehkäisy, joten todella tovottu pikkuinen olisi. :)
 
Mulla testi näytti selvää plussaa 23.12, laskurin mukaan laskettuna olisi 3.9. Mulla on jo kolme lasta ennestään 12v , 3 v ja 8kk. La vielä vähän epävarma voi mennä elokuisiinkin, menkat vielä vähän epäsäännölliset kun imetän. Jännityksellä odotan. Pitää ostaa clearbluen testi niin saa vähän osviittaa kestosta.
 
Täällä myös aatonaattona haalean plussan tehnyt ilmoittautuu nyt kun viivan väri on tummentunut seuraavissa testeissä. Toinen lapsi olisi tulossa ja laskettu aika osuu myös tuonne 4.9. Vielä ei ole ilmaantunut muita oireita, kuin vilkastunut aineenvaihdunta ja nälän tunne useammin kuin ennen. Toivotaan, että menee yhtä vähillä raskausvaivoilla (ja vähemmillä kiloilla) kuin ekan kanssa :)

Onnea muille plussanneille!
 
Itsellä kyllä vielä tarkoitus tehdä toinen testi tuossa sunnuntaina - ei tätä osaa ollenkaan uskoa todeksi. Mutta kai se olisi uskottava:) Aika hyvät fiilikset kyllä, vaikka tiedän, että aivan alkumetreillä vasta mennään.

Itsellä on rinnat aivan tajuttoman kipeät (ovat sitä jonkin verran yleensä ennen kuukautisiakin) ja vatsaa sattuu kuin ennen kuukautisia. Toivon todella, etten joudu kärsimään pahoinvoinnista/oksentamisesta - vihaan oksentamista..

Jotenkin tuntuu vielä niin uskomattomalle ajatus siitä, että on raskaana. Hyvällä tavalla uskomattomalle! :) Kaikki aivan uutta.
 
Täällä laskurin mukaan olis la 1.9, voi kyllä vielä muuttua ultrassa kun menkat tuli miten sattu ettei ollu säännöllistä kiertoa. Ennestään löytyy pojat -09 ja -13. Tosi jänskää, nyt tyttöä toivotaan, mieskin niin innoissaan kolmosesta.
 
Mulla on myös epätodellinen fiilis vielä varsinkin kun testiviiva on edelleen vaaleampi kuin kontrolliviiva ja oireita ei juurikaan oo. Eipä tässä auta muuta kuin odotella vaikka mieli tekis keskittyä tähän täysin kun päässä ei juuri pyöri muuta :)

Onnea viiviz!
 
Itselläni plussa oli kyllä ihan kunnolla vahva - en edes tiennyt, että se olisi niin vahva! Mutta ei sitä silti vain osaa todeksi uskoa. :)

Onnea viiviz! Minullakin on tuo avopuoliso ihan innoissaan - kummatkin kovasti odotettu tärppiä.
 
Mulla vahvistuu testitulos hyvin samaa tahtia kuin viimeksi. Onneksi on kokemusta niin ei tarvi niin jännittää et kuuluuko näin olla :) Jos olis vahvistunu nopeemmin niin olisin miettinyt varmasti kaksosten mahdollisuutta. Niitä kun on suvussa.

Meillä on myös ennestään poika -13, jolle toivottiinkin jo sisarusta.
 
Onko vahva plussa jotenkin merkki siitä, että on mahdollisuus kaksosiin? Apua! :D Jotenkin tuntuu, että tässä kohtaa riittäisi ihan vain se yksikin.. Mutta eiköhän kaikki selviä aikanaan - saa tietää, mitä sieltä on tullakseen :)
 
Joskus olen kuullut että vahva aikainen plussa voisi viitata, mutta pikaselauksella katsellen moni on myös saanut pitkään haaleaa viivaa vaikka lopulta odottikin kaksosia. Toisin sanoen taitaa olla vain yksilöllisestä hormonitoiminnasta kiinni. Mutta onhan näitä kiva spekuloida :D
 
Mulla oli haaleampi viiva, ku edellisissä plussissa. Asian selittänee se, että ennen testannut vasta, kun menkat ollu viikon myöhässä, nyt oli vasta päivän. Halusin testata tänään, kun lähdettiin viikoksi sukuloimaan. :) Ehkäpä testaan vielä kerran, kun päästään kotiin, varmistan viivan vahvistumisen. Toisaalta, samapa tuo, viiva ku viiva., eikä tuo mikään haamu todellakaan ollut. :D
 
Kivaa että meitä on jo useampia :)

Vähän kauhistuttaa tulevat viikot.. jo lauantaista asti ollut pahaa oloa jokaapäivä enenevissä määrin.. viime raskauden oksensin koko 9kk aika rajusti ja nyt toivoin että pääsis vähän helpommalla :) no toivossa on hyvä vielä elää!
 
Hei kaikki!
Ajattelin uskaltautua tänne tällä kertaa tuomaan positiivista ajattelua itselleni! Ensimmäistä lasta odottelen, mutta toista kertaa raskaana.. Laskettu aika noin 4 syyskuuta. Koin kkm josta kaavinta 16.10 ja yhdet kuukautiset kerkes olla välis joten kierto on vähän hakusessa.. Meinaa vähän pelottaa että kuinka käy seuraavien päivien aikana, mutta toivon parasta! Ajattelin oottaa vähintään pari viikkoa ennen kuin menen lääkärille käymään ja varmistamaan löytyykö sydänääni :)
 
Mukavaa tosissaan, että täällä alkaa olla jo useampia, vaikka näin "alkumetreillä" mennään. :)
 
Mulla oli tuosta pienimmästä todella haalea viiva pitkään et luulin et jotain on vialla ja oikeestaan raskaus oli täysin oireeton, jos maha ei olis kasvanut niin en olis tiennyt raskaana olevani, tai jäi tietty kuukautiset pois mut jos nyt sitä ei lasketa. Ekasta tuli vahva viiva ja ympäri vuorokautinen kuvotus. Tästä ei nyt vielä ole tullut kuin pientä jomotusta alavatsalla ja rinnoissa silloin tällöin vihlaisuja. Mitkäs teiän tulevat synnytyssairaalat on? itsellä tays.
 
Pitää se vissiin itsekin uskaltautua uskomaan raskauteen. La olisi 2.9 ja esikoinen tulossa. Ensimmäinen haalea plussa tuli viikko sitten, nyt jo melkein tasavahvat :)
 
Jotenkin niin vaikeaa uskoa ja tuntuu vain niin epätodelliselle. Ja jostain syystä olen niin epävarma - entä jos tämä meneekin heti kesken jajaja.. Pitäisi vain jostain löytää se usko :>

Missä kohti olisi oikea aika olla yhteydessä neuvolaan (täällä kuitenkin selkeästi heitä, joilla ei ole ensimmäinen raskaus..)? :)

Onnea Nelroni!
 
aBu tiedän tunteen, itseki ihmeissää et oonko muka raskana. Mut tissikipu ja nippailut kyllä kertoo et mahassa jotain on :) Itse meinasin soittaa 6 viikolla aikaa, jos sen sais 8-10 viikolle.
 
Takaisin
Top