Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut Leppis! :) tarkoitus ois vissiin kirjoitella kuukausiketjuihin ettei tuu kauheen pitkiä ketjuja, mutta ei kai sen väliä :)

Itse yritän kirjoittaan tammikuun tuhisijoiden ryhmään ettei tarvi montaa ryhmää tutkia et pysyy kaikkien perässä :)

Leppis, mulla oli esikoisesta tuommosia näppyjä etenkin mahalla, selässä ja reisissä ja kutitti niin vietävästi, eritoten suihkun jälkeen, mutta mulla ne ilmesty kyllä vasta joskus ihan lopussa, oisko ollu 8. kuulla. Jonkin aikaa niitä ilmaantu suihkuttelun jäljiltä synnytyksen jälkeenkin, mutta katosivat sitten. En kyl tiiä oliko samaa, terkka (ja google) oli sitä mieltä, että se oli raskausihottumaa.

Jee hurjasti plussanneita ja elmiina voi kun kiva että pääsit mukaan! Mä niin toivoin teille plussaa :) onneksi olkoon! Ja onneksi olkoon edelleenkin kaikille joita en ole onnitellut! On tullut pidettyä pikkasen viiveä, hups! Toivottavasti en tipu listalta :angelic:

Kiitos onnitteluista ja hurjasti onnea Tianna ja Leppis! :) Onko muuten tavallista että ensikäynti neuvolaan on vasta viikolla 10? :) Tuntuu hirveän myöhäiseltä ajankohdalta tai jotenkin itse kovin jo kaipaisi sinne päästä juttelemaan ja muuta ^^

Kiitos onnitteluista ja hurjasti onnea Tianna ja Leppis! :) Onko muuten tavallista että ensikäynti neuvolaan on vasta viikolla 10? :) Tuntuu hirveän myöhäiseltä ajankohdalta tai jotenkin itse kovin jo kaipaisi sinne päästä juttelemaan ja muuta ^^

Mulla oli esikoisen aikana eka käynti 7+5, mutta nyt on vasta 9+0. Pääsääntöisesti kai 8+ tai 9+ viikoille se ajoitetaan.

Tervetuloa Dumbo. Ja me ollaan jo täällä todettu moneen otteeseen, että plussa se on haaleakin plussa ;)

Joo kaverikin tokas että selvä plussa se on jotenkin ei vaan osaa uskoa sitä vielä :D Mutta ihanaa päästä tänne odottajien puolelle :)

Oih Onnea Dumbo :)! Kiitos vastauksista: aika laaja skaala näyttäisi olevan tuon ensikäyntiajan suhteen! Varmaan eri paikkakuntien resurssit ja käytännöt sitten vaikuttaa ja se, onko jotain erityistä syytä tulla jo aikaisemmin :).

Oih Onnea Dumbo :)! Kiitos vastauksista: aika laaja skaala näyttäisi olevan tuon ensikäyntiajan suhteen! Varmaan eri paikkakuntien resurssit ja käytännöt sitten vaikuttaa ja se, onko jotain erityistä syytä tulla jo aikaisemmin :).

Oho, en tiedä sohlaako vain minun kone, mutta näyttää julkaisseen saman viestini kahteen kertaan :D

Takaisin